Muistan jo lapsuudesta tämän Luvian hautausmaalla olevan haudan, jossa on kuva 1960-luvun lopulla kuolleen lapsen kasvoista ja nuotteja.
On tietysti yksityisasia, mutta kuolikohan sairauteen vai hukkuiko?
Uudemmalla hautausmaalla näytti muutenkin olevan useampia nuorena kuolleiden hautoja.
Solstrålen Beje - lapsen hauta
SolstrålenBeje
4
437
Vastaukset
- SeKiviOnKorkki
Vai olisko pudonnut kiveltä mereen.
- Levätköönrauhassa
Mitä h-ttiä se sulle kuuluu mihin meni? Jos olet omainen tai muuta lähisukua niin saat sen kyllä tietoosi muuta kautta. Varhaiset poismenot luvial selittyy luultavasti sillä että sisäsiittoiset on heikompilaatuisia ja sairaita. Joten "mitä serkumpaa sen herkumpaa" ei ainakaan paranna perimää kuten ehkä olet luvialla huomannut.
- Hautarauha
Olipa erikoinen vastaus :)
- Levätköönedelleenrauhas
Hautarauha kirjoitti:
Olipa erikoinen vastaus :)
Erikoinen oli kysymyskin, eikö? Tai eihän luvilaine nää toisten asioiden utelemisessa ja levittämisessä mitään outoa : ))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395224
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253456Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142720- 472398
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631821Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471749- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201476