Ensimmäisen kerran harrastimme suojaamatonta yhdyntää mieheni kanssa. Käytössä ollut aina kondomi, ei pillereitä. 5 päivää nyt siitä kun harrastimme seksiä mutta hän ei tullut sisääni. Seuraavana päivänä harrastimme taas seksiä jolloin mies laukesi sisääni. Eilen alkoi outo tunne vatsassa ja välillä huimaa ja niin kuin henkeäkin ahdistaisi?? Oudosti myös närästi eilen jota minulla ei ole koskaan ollut? Mitä nämä on .. kuvittelenko vain ? :D Kuukautiset olleet tässä kuussa 4.4. joten vielä olisi aikaa menkkoihin n2 viikkoa mutta outoja menkkamaisia oireita nyt jo :O
Testin voi vissiinkin tehdä vasta kun menkkojen kuuluisi alkaa??
Lapsi olisi kyllä toivottu tapaus jo! olen 27v ja mies 29v.
hjelpppp mee
sirri1990
1
188
Vastaukset
- Oliok
Niin tokihan voi olla että raskaudut ja olet jo tässä vaiheessa herkistynyt raskausoireille. Mutta varman vastauksen saat valitettavasti vasta raskaustestillä kun menkkojen pitäisi alkaa, tai herkällä testillä hieman ennenkin.
Loppupeleissä oireesi voi olla mitä vaan eikä kyseessä ole raskaus. Jopa raskauden toivominen voi alitajuisesti tehdä oireita taikka alkava flunssa, pöpö jne.
Mutta tule toki kertomaan parin vko kuluttua kuinka kävi :)
Ehkä siitä seuraava saa vastauksen itselleen joka kokee parhaillaan samoja oireita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594