Mitäs sitä tekis kesällä 2017, oisko vinkkejä tulevista tahi menneistä kesätapahtumista,
joihin voisin itekkin kantaa kortenikeirtewopdklödlögk
Onko kukaan muu tullut ajatelleeksi että Mr. oli 80-luvun taitteessa kolmikymppisenä "Parhaat NuoruusWuodet" vielä edessään? Hänen uransa mökkitalonmiehenä oli vielä elämättä ja vuonna -89 Mr. tutustui ensimmäisen kerran punppuun (jonka tasoisesta punpunsta vuokrayksiöissään ja peräkammareissaan ätmit voivat vaan haaveilla).
Mäntyharjun kesätapahtumat 2017
11
367
Vastaukset
- Koskapapi
Voi jukra mikä juttu, kopin valioaineita. Ja jatkuu...emkä ollutkaan varma, kun myöskin hänen tuottamattomuuksissaan mies keksi ajatella.
Ketä laulaa, tyttö istuu alas myöskin ajattelemaan fjuutsoa. Nyt mun tarttee tiskaa kaiken. Mä en kestä enään. - Koskapapi
Musta ei tullukkaan onkia eikä painia, urani omkin kirjailia. Emkä ole se yksi Mänty harjulainen parenpi, kuin kaksi.
Olenkin mies putki mies. Melkein valmis, sydämmessäni mies ei voi ajatella koti maataan. Kun vihaa elo kuva miestä. - Eivoiollaniinvaikeaa
Silloin kun ei itse osata ja tiedetä mitä hyvä kesätapahtuma voisi olla niin kannattaa käydä ottamasta muualta mallia. Kumma on miten muissa kunnissa polkaistaan kesätapahtumat ja ympärivuoden tapahtumia pystyyn kuin tyhjää vaan.
- Koskapapi
Ehdotampa, että bidetään lajturi tanssit. Rakemsin rauta nauloilla myöskin punppu laiturin käsim. 5oo metriim mittaa pitkän. Mies ei voi olla sitä naururikkauden määrää arvioimasta karkeloidessaan järvirikkaan Mänty harjulaisen järvivesistön rannalla pitzsaa käsissä syöden. Tervettuloa.
Em ole ropotti. - laidunmaan__loogikko
Ei ole mitään syytä olla vastaamatta vakavasti tiedonjanoiselle kysyjälle.
Kyllä Mjulla on tapahtumia kesän aikana.
Nurmaan maamiesseuran lavalla on nimittäin tanssit muutaman kerran kesän aikana. Kannattaa mennä mukaan. Talvikautena pitäjällä ei nimittäin ole lainkaan kunnon tansseja.- Kopiråtta
JussiÄssä kirjoitti:
Aloittaja on trolli lempinimeltään Kopi.
No, kenenkä luulet olevan tuon vakavasti tiedonjanoisen.
Vinkki, kok kop kop. eikä kyseessä ole kansallisosakepankki.
- matkailunousuun
Pitää lähettää delegaatio kysäisemään että jos pitäjän paras showmies olisi käytettävissä. Nätisti pyytämällä on ennenkin onnistuttu.
- HraMuther
Aki Kaurismäki,kyllä.
- Koskapapi
Ei ei, se on kopi, kaikkien trollien kruunamaton vesipuhveli.
- alakylän.asioitsija
Olisi keskustassa edes tansseja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281