Hei! Olen 24-vuotias varhaiskasvatuksen opiskelija Oulun Maikkulasta. Minulle ominaista on leppoisa ja iloinen luonne, oma-aloitteisuus sekä luotettavuus. Minulle on tärkeää luoda turvallinen, rakastava ja virikkeellinen ympäristö lapsille.
Minulla on lastentarhanopettajan pätevyys, mutta jatkan maisterivaiheen opintojani vielä keväälle 2018 saakka. Minulla on kokemusta monenikäisistä lapsista, sekä kodeista että päiväkotiympäristöistä. Olen suorittanut harjoitteluita ja työskennellyt päiväkodeissa kaikenikäisten ryhmissä. Kodeissa olen hoitanut esimerkiksi alle 1-vuotiaita kaksosia parin tunnin jaksoissa. Lyhyiden kotikeikkojen lisäksi olen toiminut täysipäiväisenä lastenhoitajana sekä hoitanut pieniäkin lapsia yön yli. Lisäksi olen ohjannut kahta alakouluikäisten kerhoa lukuvuoden ajan. Minulla on kokemusta myös erityistarpeisista lapsista.
Olen tällä hetkellä täysin käytettävissä touko-elokuussa, joten voin vastaanottaa myös täysipäiväistä työtä. Teen myös yksittäisiä useamman tunnin työkeikkoja. Kuljen pääasiassa bussilla, mutta voin mahdollisesti saada auton käyttööni yksittäisille työkeikoille.
Ota yhteyttä: milla.korva (a) gmail.com
Lastenhoitaja Oulussa
Milla.K
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k481913- 67813
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11773Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me108738Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9712Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut49698Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49689vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22663Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt35636Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47620