Painon pudottaminen?

ylipainoinenn

Eli siis oon 14v tyttö ja pituudeltani 168cm, painolta... 80kg tai yli sillä siitä on aikaa kun viimeksi kävin vaa'assa. Oon yrittäny laihduttaa oikealla ruokavaliolla ja liikunalla mutta liikunta on aina mulle vaa liian raskasta enkä pysty tehdä sitä kauaa. Pitäisikö yritää vielä liikkua vai mitä?

7

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Aloita pienillä liikuntamäärillä kerrallaan, tai
      2. voisit istua sohvalle.
      Suosittelen vaihtoehtoa numero 2.

• Lopetat syömisen viikoksi.

Sen aikaa nimittäin selviää ilman ruokaa.

Kokemusta nimittäin on.

• NoMoreFood

TArvisitko laihdutuskaveria? :) jos halut niin ite oon ainaki dietillä nii voisin tsemppaa sua? Itse olen 15 vuotta ja tyttö

• ohjeitalaihtumiseen

Oletko ollut aina tukeva vai onko liika paino kertynyt viimevuosina? Suosittelen tekemään säännöllisen ruokailurytmin sekä jättämään napostelun pois. Toimiiko aineenvaihduntasi normaalisti? Laihtumisen kannalta sen oikea toiminta on ensiarvoisen tärkeää. Myös joku liikuntaharrastus, esimerkiksi säännöllinen lenkki on hyväksi.

• 20kgjaterveempi-00

noh ensiksi oikeinkirjoitus.. sori :) vaa'alla eikä vaa'ssa.. ja toiseksi, ala syömään vähemmän kaikkea paskaa ja mee lenkille :) terv. 20kg laihduttanut

• Tule mun kainaloon.

• Roboottienoo

Oikea tapa liikkua on aloittaa maltillisesti. Kun keho alkaa kuluttaa energiaa, ni ensimmäiseksi käytetään versokeri. Niistä riittänee noin puoleksi tunniksi. Kun kehon eka energiavarasto on käytetty, tulee se "ei jaksa" tunne. Tämä on ratkaiseva hetki, koska tämän jälkeen menevät rasvat polttoon ja niiden polttamisees tarvitaan nesteitä.
      Eli, pienellä vauhdilla pitäisi saada hiki pintaan ja samalla tasaisella vauhdilla pitäisi jatkaa käyttäen runsaasti nesteetä. Eli se pieni hiki pinnassa on se avain asiaan. Rasvat palaa, lihakset työskentelee ja kehittyy. Pienikin liikunta mahdollisemman usein ruo tulokset.
      Tärkeää on päästä yli siitä "ei jaksa" hetkestä eka puolen tunnin jälkeen, kun todellisuudessa kyllä jaksaa, se mistä energia otetaan vaan vaihtuu.
      Ja noh, hyvän olon tunne tulee kans, ku aivot palkitsee kehon oikein tehdystä työstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe