Mä siis meen syksyllä yläasteelle ja en tunne ketään sieltä.Onks yläasteella helppo saada kavereita vai vaikee?Mua pelottaa se ihan hirveesti :/
Kaverit yläasteella.
19
405
Vastaukset
- Yläasteenyksinäinen
Yläasteella kaverien hankkiminen on lähes mahdottomuus.
- AlexDeLarge
Paskapuhetta
AlexDeLarge kirjoitti:
Paskapuhetta
Oikeasti tämä on totta, jos ei ensimmäisenä päivänä saa kavereita, sinua syrjitään koko yläasteen ajan.
no en minä ainakaan sieltä yhtään kaveria ole saanut perkele.
Huonolla tuurilla vietät yläasteesi nurkassa kuulokkeet päässä pelimaailmaan uppoutuneena. Yksin.
AIDS_ kirjoitti:
Itseasiassa olen, mutta ei siitä sen enempää.
Käyttäjätunnuksesi on tunnin vanha.
- TheHikke
Se on ihan itsestä kiinni, mahdollisuudet aika pienet, jos vain sulkeutuu muilta. Kannattaa mieluummin observoida, jos joillakin olisi samoja mielenkiinnon kohteita tms., jos juttua ei muuten ala syntyä.
- 759972
Mieti ensiksi sitä, onko siellä porukkaa, joka ansaitsee sinut kaverikseen.
- kanahirviö
Sun kannattaa vaa hymyillä ja olla muutenki kiva/kiltti ja puhuu kaikille eikä vaa olla hiljaa jossai nurkas :))
- Hän_joka_haluaa_tietää
Mihin yläasteelle meet
- Röökii
Rupeet vaa vetää röökii niin siinä niitä kavereita saa ku muistat tarjoo jämät joskus. 👌
- Mulonkavereita
Kyllä itelle ainaki on kavereita tullu vaikka en tuntenut KETÄÄN koko koulusta
Riippuu varmaankin yläasteesta ja sen hengestä.
- jännittää
Mulla ei oo sillein mitään ongelmaa kun osa kavereista tulee luultavasti samalle luokalle ja melkein kaikki kaverit samaan kouluun asun siis helsingissä ja oon suomen suurimalla ala-asteela ja kaikki ketkä meiän koulussa on pääsee sinne jos vaan haluaa. (meiän koulussa on siis yli 900 oppilasta niin sen yläasteen pitää olla aika iso) Mut mua pelottaa silti ihan siiiiikaaaanaaaaaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694580Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004048- 543579
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382871Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262613Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612562- 482449
- 391937
- 471918
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2511741