Kaverit yläasteella.

04girl

Mä siis meen syksyllä yläasteelle ja en tunne ketään sieltä.Onks yläasteella helppo saada kavereita vai vaikee?Mua pelottaa se ihan hirveesti :/

19

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yläasteenyksinäinen

      Yläasteella kaverien hankkiminen on lähes mahdottomuus.

      • AlexDeLarge

        Paskapuhetta


      • AlexDeLarge kirjoitti:

        Paskapuhetta

        Oikeasti tämä on totta, jos ei ensimmäisenä päivänä saa kavereita, sinua syrjitään koko yläasteen ajan.


    • no en minä ainakaan sieltä yhtään kaveria ole saanut perkele.

    • Huonolla tuurilla vietät yläasteesi nurkassa kuulokkeet päässä pelimaailmaan uppoutuneena. Yksin.

      • Itseasiassa olen, mutta ei siitä sen enempää.


      • AIDS_ kirjoitti:

        Itseasiassa olen, mutta ei siitä sen enempää.

        Minä olen oikea AIDS.


      • AIDS_ kirjoitti:

        Itseasiassa olen, mutta ei siitä sen enempää.

        Käyttäjätunnuksesi on tunnin vanha.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Käyttäjätunnuksesi on tunnin vanha.

        Olen!!! Ihan varmana olen!!!


      • AlDS kirjoitti:

        Minä olen oikea AIDS.

        Harrastan säännöllistä sukupuoli_yhdyntää äitisi kanssa.


      • AIDS_ kirjoitti:

        Olen!!! Ihan varmana olen!!!

        Et ole.


    • TheHikke

      Se on ihan itsestä kiinni, mahdollisuudet aika pienet, jos vain sulkeutuu muilta. Kannattaa mieluummin observoida, jos joillakin olisi samoja mielenkiinnon kohteita tms., jos juttua ei muuten ala syntyä.

    • 759972

      Mieti ensiksi sitä, onko siellä porukkaa, joka ansaitsee sinut kaverikseen.

    • kanahirviö

      Sun kannattaa vaa hymyillä ja olla muutenki kiva/kiltti ja puhuu kaikille eikä vaa olla hiljaa jossai nurkas :))

    • Hän_joka_haluaa_tietää

      Mihin yläasteelle meet

    • Röökii

      Rupeet vaa vetää röökii niin siinä niitä kavereita saa ku muistat tarjoo jämät joskus. 👌

    • Mulonkavereita

      Kyllä itelle ainaki on kavereita tullu vaikka en tuntenut KETÄÄN koko koulusta

    • Riippuu varmaankin yläasteesta ja sen hengestä.

    • jännittää

      Mulla ei oo sillein mitään ongelmaa kun osa kavereista tulee luultavasti samalle luokalle ja melkein kaikki kaverit samaan kouluun asun siis helsingissä ja oon suomen suurimalla ala-asteela ja kaikki ketkä meiän koulussa on pääsee sinne jos vaan haluaa. (meiän koulussa on siis yli 900 oppilasta niin sen yläasteen pitää olla aika iso) Mut mua pelottaa silti ihan siiiiikaaaanaaaaaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe