En pysty pitämään itseäni kasassa. Rakastan sinua todella paljon, enkä pysty peittelemään sitä kohta enää lainkaan. Meillä on kaksi vaihtoehtoa. Jatketaan ja näytetään tunteemme tai lopetetaan tämä eikä pidetä enää yhteyttä.
En enää pysty tähän
9
396
Vastaukset
- Byebyevaan
Ei pidetä yhteyttä! Hyvästi p-nainen
- Pnainentässä
Minä en ole kenenkään kanssa pitänyt yhteyttä enkä pidä! Ei kiinnosta seksi, ei romantiikka, ei suhteet!
T: P-nainen - ToinenPeenaonen
Pnainentässä kirjoitti:
Minä en ole kenenkään kanssa pitänyt yhteyttä enkä pidä! Ei kiinnosta seksi, ei romantiikka, ei suhteet!
T: P-nainenVoisin sanoa juuri samaa :D Joku anarkisti vaan vänkyttää tuossa, ei kannata välittää :)
- Anainen-
Pnainentässä kirjoitti:
T: P-nainenMinä haluaisin jatkaa
- Pnainentässä
ToinenPeenaonen kirjoitti:
Voisin sanoa juuri samaa :D Joku anarkisti vaan vänkyttää tuossa, ei kannata välittää :)
Minä olen irl kaikki yhteydet katkaissut, joten oikea(t) tietää, että minua on turha yrittää! Aivan muut asiat kiinnostaa elämässä, kuin panemiset sun muut! Aika monelle miehelle on saanut pakit antaa ja sama linja jatkuu eli ei!
- Dvifvmö
Onko aloitus miehelle vai naiselle?
- Illanpohdintoja
Miehelle. Halusin purkaa oloani tänne.
Et pysty "pitämään itseäsi kasassa"?
Mutta niin viekkaasti taas sorvasit viestisi ,
että voit taas odotella siihen vastauksia
"kaikilta tytöiltäsi" eli ihastuksiltasi.
P-nainen jo kieltäytyi.
Odottele rauhassa.
Ehkä joku on suosiollisempi.
Vielä on paljon mahdollisuuksia...varmaankin.
Itsehän tiedät....KUINKA MONTA.Tässä on sinulle ainakin kaunis kappale ap., kuka lienetkin:
https://www.youtube.com/watch?v=gH-wsf2JS34
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623