Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Matkustus Turkkiin

Eläkeukkonen

Me on käyty Turkissa 30vuoden ajan eikä koskaan ole ollut mitään hätää, maa on kyllä kehittynyt valtavasti noista ensimmäisistä reissusta nytkin ollaan menossa Alanyan alueelle kesäkuussa ja lokakuussa pitemmäksi aikaa emme usko, että nämä poliittiset erimielisyydet vaikuttavat turistin elämään mitenkään.

18

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hate7

      Jaaha silti turkki on kusipäisen pressan ja fetsipäisten mölöttäjien mekka, presidentti rikastuu virkansa johdosta ei kai se ole viran itsetarkoitus.Suomen pitäisi katkaista diplomaattiset suhteet viipymättä ja ainakin heti kun kuoleman ranngaistukset tulevat voimaan.trump ja putin menivät vielä onnittelemaan kusipäätä ...

      • lommoo

        Mitenkähän Turkin presan palkat yms. kuuluu meille Suomalaisille / turisteille. EN lähde mihinkään maahan arvostelemaan sen poliittista tms. tilannetta ! Menen lomailemaan. Turkki sattuu olemaan lähellä / erittäin halpa lomakohde


      • toivotaannäin

        Niin mitäs nämä onnitteliat, Trump ja Puutin millä heidän päänsä on lastattu (jos ei ko nesteellä).
        Turkin kansa on pressansa itse valinnut, eiköhän me turistit tyydytä heidän valintaansa ja lomaillaan vaan. Minä en moisia lomalla mieti - toivottavasti kukaan ei ranteitaan aukase minun lomavalinnan takia


    • LOOVTURKEY

      Turkin pitäisi päästä mahdollisimman nopeasti myös EU;hun...On aivan loistava paikka!! Ennen käytiin Kreikassa mutta kun löydettiin Turkki niin eipä paljoa enää viiti Kreikassa käydä!

    • PaskuliMaa

      Turkki on saastaisimpia maita minne ryhmämatkoja enää järjestetään.
      Aiemmin se oli Egypti mutta matkat sinne on nyt lopetettu. Turkki seuraa perässä.

      • TURHANURPUTTAJATIHME

        sanoo joku, joka ei ole koskaan käynyt, HAH!


      • Eläjaksatollastapaskaa

        No just :) mee nyt vaikka esim. Leppävaaraan ja katso missä on paskaa ja roskia, niit ähän riittää ja rottia kans.

        Turkissa on todella siistiä ja jos roskia on kadulla liikkeiden edessä (huom! turistit heittäneet) niin ne otetaan heti pois. Ei täällä Suomessa :(


    • hähähähähähääääää

      Molemmathan ovat myös muslimimaita missä kristittyjä vihataan.
      Turkissa kovan linjan islamisaatio etenee ja kohta sinne ei ole menemistä. Turhaa on silloin turistin sanoa että rakastamme teitä, päät leikataan irti...

      • pääpaikallaan

        Monenlaista mielipidettä matkailusta ! JOS olisitte joskus matkustaneet, Turkkilaiset on hyvin ystävällisiä ja auttavaisia . Palvelu pelaa. Monissa asioissa paremminkin kuin meillä, Suomessa


    • TurkkiOnParasMaa

      Olen ollut Turkissa kuusi kertaa neljän vuoden aikana ja voin jo sanoa rakastuneeni Turkkiin ja turkkilaisiin!

      Sen ystävällisempiä ihmisiä ei ole missään, kuin Turkissa ja kaikki yrittävät parhaansa, että matkailija viihtyisi siellä.

      Tänään varasin matkan Kusadasiin all inc -lomalle. Ihanaa! Harmi vaan, että tällä kertaa joudun menemään yksin - ekaa kertaa elämässäni - mutta oli vaan pakko päästä viikoksi pois koleasta Suomen keväästä suloisen lämpimään Turkkiin...:)!

      Olen aikaisemmat matkat tehnyt 1-4 ystävän kanssa, mutta nyt ei kenellekään sopinut näin nopealla aikataululla lähteä mukaan. Mutta jospa sieltä seuraa löytyisi sitten paikan päältä...;) !?

    • Hirviövaltio

      Turkki on järkyttävä maa joka polkee ihmisoikeudet lokaan sekä vangitsee ja teurastaa omia kansalaisiaan.

      Kenenkään valistuneen ihmisen ei pidä tukea tuota hirmuhallintoa matkustamalla sinne.

      • omapesä

        Mitä tapahtuu SUOMESSA ! Täälä hallitus käy puolustuskyvyttömien kimppuun mm. eläkeläiset. Eriarvoistuminen kasvaa. Leipäjonot pitenee yne. Suunnitelmia lisää töyttömien kyykyttämiseen


      • matkaajaMika

        Olen käynyt 5 kertaa Espanjassa, 5 kertaa Kreikassa, 4 kertaa Espanjassa, 4 kertaa Italiassa, 2 kertaa Kroatiassa, 7 kertaa Turkissa (5 all inc). Italia on ylivoimainen jos haluaa matkalta muutakin kuin auringonpalvontaa (Venetsia, Rooma, Toscana, Kardajärvi, siellä varsinkin Sirmione...Belissimo :)), Kroatia tulee heti perästä (kaunista). Kuitenkin Turkki ja sen All inclusive- hotellit ovat aivan omaa luokkaansa. Ruoka on loistavaa. Ei ihme, että Turkin ruokakulttuuri on maailman kolmanneksi arvostetuin. Ihmiset, ystävällisyys ja palvelualttius All inclusive- kohteissa on aivan käsittämätöntä verrattuna muihin välimeren maihin (loistavaa). Entä sitten hinnat. Kahden hengen matkat 5-tähden hotelleihin/vko alle 1000 eurolla :). Kaksi vuotta sitten olin Kosilla all inc-matkalla. Kohtelu aivan ala-arvoista, Takseissa ei mittareita. Yhdestäkään kaupasta en saanut kuittia, hinnat näytettiin laskimilla, vaikka kassapäätteet olemassa. Oikea harmaan talouden superkohde. Suoraan sanoen ärsytti. Ei ihme että meiltä tukiaisia palaa. Kaiken lisäksi sain tuliaisiksi kolmen viikon turistiripulin. Suoraan matkalta sairaalahoitoon Suomessa


    • yupinaa

      "maa on kyllä kehittynyt valtavasti noista ensimmäisistä reissusta"

      Joo, tänään ne kehittyivät siellä sillä tavalla, että kielsivät Wikipedian.

      Turkki vajoaa nyt sellaista vauhtia, että sitä ei enää suomalaiset idioottituristit pysty pelastamaan, vaikka kuinka ryyppäisivät Alaniassa.

    • eiandno

      Minulle pitäisi maksaa reilusti rahaa että edes harkitsisin matkaa Turkkiin.

      • Valitettavasti

        Niin varmaan, Kelan tilillä ei pääse sinne asti. Vai oletko niitä luxusmatkustajia, jotka käyvät nykyään vain kuussa, kun muu on liian tavallista? No, se porukka matkustaakin yleensä vain öisin ja silloin kun lääkkeet ovat päässeet loppumaan.


    • Eipäivää

      Siis Turkin all inc -reissut ovat todella edullisia ja hyviä, mutta en enää Turkkiin mene koska Erdogan polkee ihmisoikeuksia ja ajaa Turkkia kohti kivikautta. Satojatuhansia erotettu töistään ja omaisuus takavarikoitu, kymmeniätuhansia ihmisiä vangittu ilman syytä. Sananvapautta ei enää ole. Täällä joku urpo vertaa tätä Suomen hallituksen toimiin. Koittakaa nyt ymmärtää ero uskaltamisen ja periaatteen välille. Periaatteesta en halua enää tukea millään tavoin Turkkia sen nykyisellä polulla, mitä sen oma kansa vielä haluaa. Lukekaa vaikka Iranin historiasta, niin ymmärrätte mihin tämä Erdoganin touhu lopulta vie.

      • tottatoinenpuoli

        Paljon totta tuossa mitä kirjoitat. Itseänikin on mietityttänyt sinne matkustaminen. Sitten ajattelen että puolet kansasta eivät kannata nykyistä hallintoa ja vaalien tuloskin kyseenalaistettiin, Länsi- Turkissa useimmat vastustavat ja ovat todella huolissaan. Minulla on ystäviä joita menen tapaamaan. Onko muita tulossa Marmarikseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe