Miksi miehen ex ei hoida

äitipuoliymmällään

lapsiaan vaan heittää ne mun hoidettavaksi, olen lasten rakas äitipuoli ja oudun ilmaseksi hoitamaan ongelma lapsia. Olen pätevä ja varmaan sen takia miehen exä hoidattaa mulla lapsensa mutta joudun kavattamaan ja postamaanongelmia ja komentamaan joka ei kuulu mulle. On kunniasia että on saanut luottamuksen, mutta liika on liikaa, näitä ongelmia ei hevillä poisteta. En pidä näistä lapsista mutta he pitävät minusta, joten ristiriitaa on, ja exänsä haukkuu mua vaikka yritän auttaa myös tätä exää jolla on myös näitä ongelmia. Mitä siis teen, sillä ainoat joilla ei ole ongelmia on mies ja mä.

26

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miem

      Ei lapset ole ongelma vaan sinä joka ei ymmärrä että lapsilla on oikeus molempiin vanhempiin !!!!

    • Onnellista

      Kun itte provoo ja itte vastaa niin hyvä tulee, raisiolainen.

      • Onnellista

        Kun itte provoo ja itte vastaa niin hyvä tulee, raisiolainen narsisti lasten "suojelu".


      • Onnelista

        En ole koskaan käynyt Raisiossa enkä mene. :D


      • Onnelista
        Onnelista kirjoitti:

        En ole koskaan käynyt Raisiossa enkä mene. :D

        En ole koskaan käynyt Raision sairaassa narsistisessa lasten"suojelussa" enkä mene.:D


    • uskomuamätiiän

      Lapille lottovoito, että on saaneet loistavan kasvattajan ja rakkaan äitipuolen. Vielä ei osaa lapset arvostaa mutta kun aikaa kuluu olet heille niin tärkee että puhuvat sinua äitinä.

      • uskomuamätiiän

        Lapsille lottovoito, että on saaneet loistavan kasvattajan ja rakkaan OMAN ISÄN. Vielä ei osaa lapset arvostaa mutta
        kun aikaa kuluu- JA LAPSEN TARKOITUSHAKUINEN
        VIERAANNUTTAMINEN PERÄTTÖMIN LAUSUMIN; SELVITYKSIN TULEE ILMI OMA ISÄ ON heille niin tärkee
        että puhuvat vain OMASTA ISÄSTÄÄN


      • nainennnnnnnnn

        En mä haluu, että ne kakarat puhuttelee mua äidiksi, yäk, niillä on jo oma äiti, minä en ole niiden äiti, enkä äiti ensinkään.


      • TämäOnFakta

        Lapsille lottovoitto, että ovat saaneet loistavat kasvattajat: oman isän ja äidin, jotka rakastavat toisiaan ja lapsiaan.


      • uskomuamätiiän
        TämäOnFakta kirjoitti:

        Lapsille lottovoitto, että ovat saaneet loistavat kasvattajat: oman isän ja äidin, jotka rakastavat toisiaan ja lapsiaan.

        Lapsille lottovoitto, että on saaneet loistavan kasvattajan
        ja rakkaan OMAN ISÄN. Vielä ei osaa lapset arvostaa
        mutta kun aikaa kuluu- JA LAPSEN TARKOITUS-
        HAKUINEN VIERAANNUTTAMINEN PERÄTTÖMIN LAUSUMIN; SELVITYKSIN TULEE ILMI OMA ISÄ ON
        heille niin tärkee että puhuvat vain OMASTA ISÄSTÄÄN


      • sekirjoitustaito

        "Lapille" miksi ei Satakunnalle, tai Pirkanmaalle. heheh...


      • sekirjoitustaito
        sekirjoitustaito kirjoitti:

        "Lapille" miksi ei Satakunnalle, tai Pirkanmaalle. heheh...

        Lapsille lottovoitto, että on saaneet loistavan kasvattajan
        ja rakkaan OMAN ISÄN. Vielä ei osaa lapset arvostaa
        mutta kun aikaa kuluu- JA LAPSEN TARKOITUS-
        HAKUINEN VIERAANNUTTAMINEN PERÄTTÖMIN LAUSUMIN; SELVITYKSIN TULEE ILMI OMA ISÄ ON
        heille niin tärkee että puhuvat vain OMASTA ISÄSTÄÄN


    • tosijuttufaktaa

      On hienoa että miehen lapset ovat saaneet uusia aikuisia elämässään. Me kaikki olemme siitä iloisia täällä. Lapsille tulee vaan kertoa että nyt isin elämässä on tärkein uusi vaimo ja te lapset olette jonossa suraavia ja jos uusia lapsia tulee niin he tietysti menevät edelle. Lasten äidillä ei ole paikkaa miehen perheessä ja sydämessä, kaiken ajan vie uusi vaimo ja uudet lapset.

    • kakarattöihinvaan

      Lottovoitto on usein se uusi äitipuoli. Minäkin olen mun mieheni lapsille lottovoitto, oikeesti kenovoitto, superjättipotti! Ilmanminua olisivat kaidalla tiellä eikä älykkyysosamääräkään olisi kummosempi.
      Mies on ylpeä minusta että olen kasvattanut hänen lapsensa loistaviksi yksilöiksi jotka ovat nyt jo kesätöissä jotta saavat ruokaa meillä kun tuovat kortensa kekoon. Samme me aikuiset levätä ja huilia kun muut tienaa.
      Olen päättäväinen ja pidän huolta siitä että homma meillä toimii, kotityöt ja aikuisten kunnioitus ja kuliaisuus ja nämä ovat meille tärkeitä. Puhelimet ei kuulu meidän jokapäiväiseen elämään eikä pelit, vaan vietämme aikaa usein jutellen ja minun ohjeitani ja opastuksia kuunnellen että osaavat toimia ja olla ihmisiksi. Olen vaan supervoitto miehen lapsille, ilman mua ei he osaisi mitään.

      • Ezxzxzx

        Mitä rikollista olet lapsille opettanut, kun sanoit ,että muuten olisivat kaidalla polulla.
        Ilmeisesti veronkiertoa, ovat varmaan pimeissä töissä.
        Olet kasvattanut heistä rikollisia, joka itsekin olet ja älykkyys ei tarvi olla kummoinen ,silti se on parempi kun sinun, joka ei edes ole koulussa oppinut kunnolla lukemaan ja kirjoittamaan.


      • voimiten-outoa

        "vietämme aikaa usein jutellen ja minun ohjeitani ja opastuksia kuunnellen "

        Haloohei: millanen ihminen edes kehtaa tollasta sontaa vääntää :D Kehitysvammaisuudelle ei kuulu nauraa, mutta olet aikaslailla heikkolahjainen. -Tokitoki voit tietty tehtailla tahallasi moista soopaa!


    • StopComplaining

      Jos houkuttelet perheellisen miehen suhteeseen kanssasi, hänellä on silti vielä se oma perheensä olemassa, asuipa hän heidän kanssaan tai ei, erosipa tai ei. Perheitä ei kannata rikkoa, eikä voi poimia vain rusinoita pullasta.

      • miehenlapsetkomennossa

        Kuka se rikkoo?? Kyllä se ex vaimo on se pahan alku ja hajottaa. Ulkopuoliset ja uudet suhteet kiinnostaa miestä sen jälkeen kun muija lähtee. Mitä pahaa jos lapset saavat uuden idin? Se on rikkaus heille ja pelastus kun oma äiti on huono.


      • Eronnutman

        Kyllä eronnut saa solmia uuden suhteen, vaikka olis pirtillinen mukuloita.


      • perheenrikkojaidiootteja
        Eronnutman kirjoitti:

        Kyllä eronnut saa solmia uuden suhteen, vaikka olis pirtillinen mukuloita.

        No sitä ei kukaan kiellä, mutta lapsia ei tarvi ja exää siihen sekottaa. heille pitää taata turvallinen ja rauha elämä omillaan. mIehen ei pidä pakottaa heitä vastaan ottamaan uusia sutturoita, vain hullu ies tekee niin joka vihaa lapsiaan ja kärsii meilenterveydestä.


      • perheenrikkojaidiootteja kirjoitti:

        No sitä ei kukaan kiellä, mutta lapsia ei tarvi ja exää siihen sekottaa. heille pitää taata turvallinen ja rauha elämä omillaan. mIehen ei pidä pakottaa heitä vastaan ottamaan uusia sutturoita, vain hullu ies tekee niin joka vihaa lapsiaan ja kärsii meilenterveydestä.

        Lapset tulee olemaan kuitenkin myös etävanhemman elämään ja perhettä niin kuin uusi puoliskon ... ...Joten lopeta sairas mantrasi !!! Ja pidätkö ukkosutturasi poissa lasten luota ???


      • perheenrikkojaidiootteja kirjoitti:

        No sitä ei kukaan kiellä, mutta lapsia ei tarvi ja exää siihen sekottaa. heille pitää taata turvallinen ja rauha elämä omillaan. mIehen ei pidä pakottaa heitä vastaan ottamaan uusia sutturoita, vain hullu ies tekee niin joka vihaa lapsiaan ja kärsii meilenterveydestä.

        Ja kyllä ex on ulkoistettu jo eroa haettaessa . Eikä ex tule koskaan hoitamaan minun talouden asioita vaikka kuolisin tähän paikkaa eikä hänellä ole osuuksia minun omaisuteen


      • emmeolekoskaannähnet
        radikaal kirjoitti:

        Lapset tulee olemaan kuitenkin myös etävanhemman elämään ja perhettä niin kuin uusi puoliskon ... ...Joten lopeta sairas mantrasi !!! Ja pidätkö ukkosutturasi poissa lasten luota ???

        Huonoilla vanhemmilla ehkä niin tulee mutta he jotka lapsistaan välittää ja heitä rakastaa, en päästä perheenrikkojia lasten ja äidin elämään. Sutturoita ei kukaan muu tarvi kun surkea mies joka hylkää ja vaihtaa oman perheen suturoihin. Meill mies onneksi piti sutturat poissa meidän elämästä kokonaan, emme koskaan ole sutturoita nähneet emmekä haluakkaan. Kun rikkoo kärisikööt sitten mies siitä ettei näe perhettään.


      • Niin sutturan lasteni äidin pidän poissa meidän elämästä ja elän vaimoni ja lasteni kanssa omaa elämää ilman ex:iä


      • lapsiparatsentään
        radikaal kirjoitti:

        Niin sutturan lasteni äidin pidän poissa meidän elämästä ja elän vaimoni ja lasteni kanssa omaa elämää ilman ex:iä

        Surullista että vihaat omia lapsia noin paljon että pakotat heidät näkemään naikkosia jotka rikkoivat perheenne, järkyttävää! Annat esimerkin että perheenjäsenet voi heittää pois elämästä koska vaan ja vaihtaa kehen tahansa ja taas leikkiä parisuhdetta kunnes taas kyllästyy. Lapsesi tekee samoin omissa elämissään aikanaan ja rikkovat ja hylkäävät lapset ja puolisot ja vaihtavat uusiin jatkuvasti. Sun vika että heidän elämästään tulee holtitonta ja kauheaa.
        Miksi teit lapsia kun vihaat heitä, eikö olisi kannattanut pysyä vaan yksin ja elää omaa elämää eikä kiusata omia lapsia ja vihata heitä?
        Olen erittäin pahoillani lasten puolesta ja säälin heitä kun on tuommosta elämää, että vihan kanssa elät heidät kanssa, ei jaksais mutta pakko.


      • lapsiparatsentään kirjoitti:

        Surullista että vihaat omia lapsia noin paljon että pakotat heidät näkemään naikkosia jotka rikkoivat perheenne, järkyttävää! Annat esimerkin että perheenjäsenet voi heittää pois elämästä koska vaan ja vaihtaa kehen tahansa ja taas leikkiä parisuhdetta kunnes taas kyllästyy. Lapsesi tekee samoin omissa elämissään aikanaan ja rikkovat ja hylkäävät lapset ja puolisot ja vaihtavat uusiin jatkuvasti. Sun vika että heidän elämästään tulee holtitonta ja kauheaa.
        Miksi teit lapsia kun vihaat heitä, eikö olisi kannattanut pysyä vaan yksin ja elää omaa elämää eikä kiusata omia lapsia ja vihata heitä?
        Olen erittäin pahoillani lasten puolesta ja säälin heitä kun on tuommosta elämää, että vihan kanssa elät heidät kanssa, ei jaksais mutta pakko.

        Ja oliko sinulla jotain asiassa sanottavaa NARSISTI ?
        Eikä nykyinen vaimoni mitää perhettä ole rikkonut vaan minä erosin ex valmistaminen itse omasta päätöksestä /halusta eikä mikään kukaan olisi saanut minua ottamaan lasteni äitiä takaisin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe