En tiedä raskaudesta mitään vielä varmaksi mutta oireita on jo tullut erinäisiä ja nyt haluaisinkin tietää mikä raskausviikko on menossa jos raskaana edes olen??:D Kuukautiset alkaneet viimeksi 4.4 ja seuraavien kuuluisi alkaa noin 5.5 . Seksiä harrastettu 15.4 joten voiko oireet nyt jo tulla?? Vatsalla outo tunne, vilunväreitä, lievää lämpöä, huonovointisuutta ja huimausta.
Mikä raskausviikko??
2
181
Vastaukset
- nelasketaanoudosti
Ensimmäinen raskausviikko alkaa viimeisten kuukautisten alkamispäivänä. Oikeasti siis raskaus alkaa vasta noin kolmannen viikon lopussa, kun alkio kiinnittyy kohtuun. 19.4. et siis todennäköisesti vielä ollut raskaana, vaikka munasolu olisikin hedelmöittynyt.
Ajallisesti nuo sopisivat ovulaation oireiksi kaksi viikkoa edellisistä kuukautisista. Sulla on kylläkin tosi pitkä kierto, jos se on säännöllisesti 32 päivää, joten en sitten tiedä milloin siinä on ovulaatio.
Tee raskaustesti, jos kuukautiset eivät ala ajallaan. - Rv3
Apua! Kuinka siistiä!!! Mulla oli menkat 06.04 ja seksiä harrastettiin 15.04. PLUSSASIN EILEN! Kyllä. Usko tai älä :) mistä päin olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432947Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602839- 422323
- 261788
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701576- 481566
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050