Spermatahrat aurinkotuoleissa :(

ÄippäAlanyassa

Eikö näitä aurinkotuoleja pestä ikinä?

21

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KovastiSyyhyttää

      Niin, kyllä olen huomannut saastaisuuden kaikkien hotellien aurinkotuoleissa missä olen käynyt.
      Tiedä nyt niistä spermatahroista mutta ihminen jättää jo kropastaan mittavan määrän bakteereita jotka siirtyvät seuraavaan löhöilijään. Koskaan ei noita tuoleja desinfioida vaikka niin kuuluisi tehdä joka ilta.
      Erityisen saastaisia ovat tietenkin hiekkarannan tuolit joita ei pestä edes kauden päätteeksi.

      Kaikenlaiset sieni- ym- ihottumat tuodaan sitten suomeen kiusaksemme.

    • Hölmöt

      Lopettakaa se runkkaaminen aurinkotuoleissa.

      • Puppi

        Vastasit siis omaan aloitukseesi.
        Laukesitko runkkaamatta?


    • Hahahahaha on se nyt kumma, ettei pestä pois.
      Hahaha.
      Vai semmosta touhua harrastettu tuoleissa.
      HAHAHAAH.
      HOHOHOHO.
      HIHIHI.
      Eix spermasta saa vitamiineja omaan kehoon?
      Heko heko hehhe. Huono vitsi?

    • aivan_mahtavaa

      Ryhävalaan alahuulet väpättävät tippurin tahdissa.

      • IhanJärjettömänUpeeta

        Hohohohohhooo hoohhhohoo buuhhahaa eehhehheee. Roizu sä oot nero, lobotomialeikatuksi. Sun koko suku, kuolleetkin, häpee sua!


    • HyiSunVittuli

      Tavallinen turisti ei tosiaan tule ajatelleeksi kuinka saastaisia aurinkotuolit voivat ollakaan.
      Tuo herra käsidesimies joka liikkuu selässä kannettavan puutarharuiskun kera ei kuulostakaan enää aivan tyhmältä ukolta.

    • RouvaParvekkeelta

      Olin viime vuonna Azak hotellissa ja näin yöllä parvekkeelta kun baarin henkilökuntaan kuuluva noin 40v äijä nussi kännistä teinityttöä altaan aurinkotuolilla.
      Aamulla tuoli oli ihan spermassa...Ei ollu kukaam siivonnu eritteitä

      • VoiHarmi

        Olisit hypännyt.


      • altaanherra

        Kyllä se aurinko kuivaa spermat ja hiet.


    • HuiKamalaa

      Ihmisen hikibakteerit eivät kuole kuin desifioimalla tai polttamalla.
      Koskaan en ole Alanyassa nähnyt näin tehtävän.

    • SeijaJKL

      Sunnuntaina viikon matka ja majoitus Kahya hotellissa.
      En kyllä pistäisi pahakseni, jos näkisin tai maistaisin miehisiä eritteitä matkan aikana ;)

      • Ninni98kg

        Alaniassa saanti on taattu jopa hieman pyöreälle tytölle


    • Neitokainenuudeltamaalta

      Minäminäturistit ja ne, jotka ensikertaa matkaavat auringon alle, eivät esim. tiedä sitä että ennen altaaseen menoa tulisi käydä suikussa. Suihkut ovat siinä muutaman askeleen päässä. Katson usein kuinka miehet hikoavat siinä tuolilla (läikät, katso mitä se on) ja varmaan monet myös saavat sen k.....maksin kun katsovat meitä ihania naisia. Itse en koskaan makaisi tuolilla ilman rantapyyhettä, joten jos sinulla ei sellaista ole, kannattais varmaan uhrata se 3,5 tl siihen, vai?

      • ioioi

        Ei rantapyyhettä saa 3,5 liiralla (n. 1 euro). Maksaa marketissakin n. 10 euroa. Rantatuolien patjoja sekä rannoilla että hotelleissa kyllä harjataan ja pyyhitään mutta ei desinfioida. Ovat herkkäihoisille varsinaisia pöpöpesäkkeitä.


      • HaluanTietää
        ioioi kirjoitti:

        Ei rantapyyhettä saa 3,5 liiralla (n. 1 euro). Maksaa marketissakin n. 10 euroa. Rantatuolien patjoja sekä rannoilla että hotelleissa kyllä harjataan ja pyyhitään mutta ei desinfioida. Ovat herkkäihoisille varsinaisia pöpöpesäkkeitä.

        Lähteekö spermatahrat rantatuoleista harjaamalla pois?


      • oioo
        HaluanTietää kirjoitti:

        Lähteekö spermatahrat rantatuoleista harjaamalla pois?

        Onko joku väittänyt että lähtee?


      • HaluanTietää
        oioo kirjoitti:

        Onko joku väittänyt että lähtee?

        En tiiö...


      • Ylivoima

        Lähtee, jos käyttää Tompan hanurikarvoista tehtyä imutuppoa, mikään ei ime paremmin spermatahroja.


    • Kahya

      Kahya hotellin altaall aurinkotuolit pestään joks aamu.
      Tänään erikseen tarkiston ja en löytäny tuoleista spermatahroja.
      Kaveri Kleopatra beach hotellissa ja se sanoi et siellä spermaa aurinkotuoleissa...

      • LöysäJätkä

        Sitä valuu joka aamu sen pakarista. Samaa kamaa on sisäreisillä kuin aurinkotuoleissakin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe