Ohjeita yhteydenottamiseen:
Jotta tämän sivuston sivut eivät täyttyisi huokailusta, kaipailusta, itkuilusta, vittuilusta ja yleisestä sekoilusta, voi aina tehdä niin, että ottaa ihan suoraan yhteyttä siihen numeroon, siihen emailiin siihen mihin vaan missä se oikea kohde luuraa. Se on hieno ja rohkea teko ja asioiden pyörittäminen ja vatkaaminen loppuu. Tämä ohje soveltuu kaikille sukupuolille.
Se vaatii siviilirohkeutta ja uskallusta. Tiedän - kaikista ei siihen ole, mutta heille ei sitten oikeasti tapahdukaan mitään.
Miten otan yhteyttä?
15
334
Vastaukset
- miksivaivautua
Katsoin yhden leffan jossa korkeamman älykkyyden omaavat ufot olivat tehdeet itsestään virtuaalisia, ilman fyysistä kehoa. Sitä itsekin noudatan, kun olen edistyksellinen.
- kunhan_kerron
näinhän se menee :)
- eioohelppoo
Oisit tarttunut hetkeen niin ei tarvis täällä nyt ihmetellä miten saat yhteyden, meni jo.
- OhjeistajaN
Arvasin. Tiesin. Jo kauan sitten. SINÄ. Kaiken tämän takana - senkin paha stalkkaaja. Et uskalla kyllä oikeasti tehdä mitään. Harmi.
- PusuttajaN
Pusu reppanalle reppanalta. Me ulkopuoliset, omituiset, erilaiset, vähän hullut (tai liian fiksut).
- katseleyössä
Mieluummin persoona kuin tasaista massaa, pusu takasin , nyt kelpaa mennä nukkumaan :)
- tiesitjosen
minä oon älykääpiö sinuun verrattuna.
- ennukkunutvielä
sun muut ominaisuudet tukee mun heikkoja ja päinvastoin, yhteistyötä katsos rakas ;)
- hyviä
katseleyössä kirjoitti:
Mieluummin persoona kuin tasaista massaa, pusu takasin , nyt kelpaa mennä nukkumaan :)
öitä ja kauniita unia!!!
OhjeistajaN kirjoitti:
Arvasin. Tiesin. Jo kauan sitten. SINÄ. Kaiken tämän takana - senkin paha stalkkaaja. Et uskalla kyllä oikeasti tehdä mitään. Harmi.
Kuka sinä olet?
PusuttajaN kirjoitti:
Pusu reppanalle reppanalta. Me ulkopuoliset, omituiset, erilaiset, vähän hullut (tai liian fiksut).
Koetko itsesi lia-an fiksuksi?
Sepä ikävää!eioohelppoo kirjoitti:
Oon samanlainen reppana kuin sä. https://www.youtube.com/watch?v=MX6MvV8cbh8
Kuules Timon-luikero, älä yritä esiintyä Texasina.
Sinä Timon-luikero kuuntelet Policea - ei Texas!- hellyys_
Samoin sulle!!
Tähän ylle on taas Timo masinoinut ketjun,
jossa esiintyy sekä NAISENA että TOISENA MIEHENÄ.
Todellisuudessa Timo keskustelee itse itsensä kanssa.
Timo trollailee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543