En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että lopetin työnhaun. Oon nyt siis 1v lapsen kotihoitaja ja silti teen yli 20h töitä viikossa. Kun sain tämän työn kävin te toimistossa juttelemasa ja kerroin että katson ensin kuinka arki rullaa ja saatan sitten hakea lisää töitä, mutta joku aika sitten lopetin työnhaun sillä en kerkeäisi enempää tekemään. Täs on tullut monena päivänä soittoa te:ltä mutta en oo pystyny vastaamaan ku oon aina ollu just silloin töissä. Nyt tuli s postia jotain et cv nettisi pitää uusia kun se päättyy viikon päästä.... mitä se ny vielä on ylipäätään voimas kun lopetin työnhaun. Tänään tuli kaks kirjettä toisessa selvitellään työtarjouksia ja toisessa työttömyysturva oikeudesta. En siis edes oo hakenut äitiysloman jälkeen työttömyysetuutta... en nyt tajua mitä mun pitäis tehdä että saisin ton työnhaun oikeesti lopetettua kun näköjään se ei onnistu ihan noin vaan.
Te toimisto ei jätä rauhaan
Työ-kotiäiti
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023