Olen fyysisesti perusterve 22v nainen. Bipodiagnoosi löytyy ja siihen lääkityksenä Ketipinor 400mg. Mistähän mahtaa johtua että minulla on joskus siinä määrin laajentuneet pupillit, että muutkin huomauttavat asiasta? Huumeita en käytä. Sen olen huomannut että pupillit on isot silloin, kun olen vähän kiihtyneessä mielentilassa esim. hypomaniassa tai saamassa paniikkikohtauksen. Onko muilla tällaista? Voiko tosiaan johtua siitä mielentilasta vai olisiko syytä epäillä jotain vakavampaa?
Olen myös joskus hypomaniassa (ilman minkäänlaista päihtymystä edelleenkin) tuntenut niin voimakasta euforiaa että olen saanut paniikkikohtauksen kun säikähtänyt sitä kun tunne on ollut niin voimakkaan fyysinen. Muilla kokemusta tällaisesta vai onko nää vaan jotain mun omia ihmeellisyyksiä? :o
Isot pupillit?? Voimakas euforia?
Outolintu221
1
796
Vastaukset
- neuvokasta
Liittyykö euforian tunteeseesi seksuaalisen halun lisääntymistä? Se nimittäin voisi selittää tuon pupillien laajenemisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423404- 362004
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781145- 221102