Tuli ostettua Joulun aikoihin Eberi viikkoajastimella.Onko kukaan asentanu tällasta?Mazda6 skydiesel on autoni,mutta ei vaan löydy asennuspaikkaa.Etulokasuojan kulmassa,toisessa on lasinpesusäiliö,toisessa toi jättipatteri.Lisäparisto käynnistykseen.Akun tueksi.Jäljelle jää takakontti...!Tai sitte moottoriöljyn poistoproppun lähelle.Kissa kun siinä näkyy viihtyvän niin kauan kun auto on lämmin.Eli kissan kokoinen vapaa tila.
Eilen laitin johtoja paikoilleen.Vaikkei asennuspaikka ole vielä selvä.Polttoaine letku sai helposti tankin päältä mukana tulleen läpiviennin avulla.Siltä osin ok.Samaten ajastimen johto oli selkeä.Laitteen mukana kun tuli universaali johtosarja.Rele ja sulakeradia tuli myös kiinnitettyä.Siltä osin ok.Mutta...
Miten tuo lämmittimen puhallin???Googletin ja jos ymmärrän oikein niin puhallin vaatii diodin? Sulakepesästä löysin puhaltimen sulakkeen.Tänään aattelun laittaa dipdisysteemin sulakkeeseen.Ei sitte Eberin sähkö kulje Mazdan omaan lämppärin releeseen.Mutta silti diodin ansiosta auto toimii normaalisti...Jos nyt olen ymmärtänyt oikein?
Toimiiko periaatteessa näin?Letkut on helppo asentaa.Olen mittari enkä oo käyny kuin rajakivukoulun.
Lämmitinasennus?
Ettämitentämänyt
2
105
Vastaukset
- Ettämitentämänyt
Eberi on nyt asennettu.Tosin pihatraktoriin(Zetor 5911).
- Ettämitentämänyt
No nyt on Mazdassa eeberi.Asensin radosignaalisen kaukosäätimen samalla.
Sisätilan puhallin on oma juttuni.Otin sisätilan raitisilmasuodattimrsta kehykset,asensin verkon ja verkkoon neljä 8x8cm tietokoneen laitepuhallinta.Releen heikkovirran laitin ensin väärinpäin,mikä teki errorin.Releen 85 ja 86 ovat kovin pienellä paibettua tekstiä...ja diodi välissä.Siksi ei ihan ekalla saanut toimimaan.
On se vaan hieno tuo eeberi autossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882