Tiedättekö sen tunteen kun talostanne varastetaan ainoastaan etu ovi, mutta mihinkään muuhun tavaraan ei ole edes koskettu. Ovi oli ostettu Ruotsissa käsityönä se maksoi jotain 1200 euroa siinä oli kultainen ovenkahva ja se oli muuten vaaleanruskean värinen. Ilmoitelkaa jos ovea näkyy. Olen erittäin huolissani ja ovi on minulle kuin yksi perheenjäsen.
Vituttava tunne
IRMELI556
7
307
Vastaukset
- Alisa95
Eipä ole näkyny 😂
- HyvääyötäInainen
Irkkuko kö se.......
- Anonyymi
,:,..
- Sairasta--
Taidat olla joku ääripersu, joka vihaa ruotsalaisia, mutta samaan aikaan kähmii niitä ruotsalaisia muijia ja vie viinat valtion piikkiin.
Joku ihme viharakkaussuhde sulla ruotsalaisiin? - aikaparantaahaavat
Mä niin tiedän ton tunteen.
- Laihialainenko
Ehkä voro tajusi ovella unohtaneensa suojahanskat ja päätti ottaa sormenjäljet mukaan. Kultainen ovenkahva...nääh ei kukaan kultaa tarvii. Toi eka arvaus oli oikein.
- Miisa99989
Perus toi o just iha vitu ärsyttävää ja mul tapahtuu tota jatkuvasta toivoisin että joku viranomainen puuttuisi tähän tilanteeseen . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802