IT-alalle 12 viikossa palkkaduuniin koodariksi !

java-apinaatio

Hurjaa!
http://www.hs.fi/teknologia/art-2000005177689.html


Haluaisitko IT-konsultiksi 12 viikon ilmaisella koulutuksella, työpaikka taattu? Uusi nopea koulutusmalli aloittaa Suomessa
Ensimmäinen koulutus alkaa syksyllä, ja siinä opetellaan ohjelmointikieli Javaa.

26

8993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihaistapaskafirmalle

      Academic Work harrastaa ikäsyrjintää, joten yli 35-vuotiaat älkööt vaivautuko. Ikäsyrjintä on kielletty yhdenvertaisuuslaissa, mutta eipä sitä kukaan näytä valvovan.

      • Wanha-työtön-nyt

        Esim. Yhdenvertaisuuslakia on koeteltu mm. Turun hallinto-oikeudessa opettajanvalintajutussa. Lähettivät valittajalle eli muijalle päätöksen. Vedottiin johonkin toiseen lakiin, jossa oli alleviivattuna lain kohta, jossa todettiin, että viime kädessä työhönottaja saa palkata kenet haluaa muodollisesti pätevistä hakijoista. Muistelisin, että kyseessä ei ollut tämä (uudehko) yhdenvertaisuuslaki.
        Luulen, että em. laki on tehty mutisten työnhaussa syrjimistä vastaan.
        Googleen Finlex yhdenvertaisuuslaki
        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325
        Tuossa nykyään on myös ikä mainittu syrjimissyynä. Minulla on ollut muistikuva, että aiemmin ei tätä ollut laissa.
        3. luku pykälä 9 ... (positiivinen syrjintä, siksi Helsingissä ei ole enää suomalaisia bussikuskeja)
        3. luku pykälä 11 ... Mikä ei ole syrjintää ...
        Tämän mukaan koulutuksen saamisen estämiseksi ei saa syrjintää harrastaa
        Valitan, en heti keksi miten Android-tabletilla saan pykälämerkin tekstiin. Voisin kokeilla vaihtaa näppistä, minulla on "Hackers keyboard", mutta kokeilen sitä erikseen myöhemmin. Siitä saattaa löytyä pykälän merkki.


      • Wanha-työtön-nyt

    • tosiakateeminen

      Eikä työnantajan tarvitse tuijotella palkkataulukoita ja yrittää perustella maistereille ja insinöörelle, miksi he eivät saa edes keskivertopalkkaa. Nerokasta! Tämän mallin avulla saa tosi halpaa kertakäyttötyövoimaa.

      Tietysti 12 viikkoa kuulostaa aika extreemiltä, mutta toisaalta aika hullua nykyään on vuosien kouluttautumispanostakaan riskialttiille IT-alalle laittaa.

      Olisiko tämä muuten nimeltään "Intian malli"? Eikös ne vähän tuolla tavalla ihmisensä kouluta?

      Naurattaa vaan kun firman nimi on Academic Work.

    • hupiapiisaa

      Mitä mahtaa Academic Worksin oikeasti akateemisesti koulutetut työntekijät moisesta ajatella? Vai eikö siellä ole sellaisia?
      Aika 'hyvin' työnantaja osoittaa, minkä verran todellisuudessa arvostaa heitä...

      • Hieroo

        Eiköhän tämä vuokratyöfirma annakin ymmärtää, että välittävät nuoria valmistuvia/vastavalmistuneita. Jopahan on kohtalo nykyajan ajateemisilla, jos tuollaisen firman hyväksikäytettäväksi ryhtyy.
        Muinoin oli Helsingin Sörnäisissä Hieronta-akatemia,
        onkohan tämän toisen firman akateemisuus sukua Sörnäisten puljulle?


      • Anonyymi

        Ihan niin. Poikani on koodari, takana koko iäinen paneutuminen asiaan, yliopisto-opinnot, monipuolinen ura eri tehtävissä, yleissivistyksen avartaminen, esim
        työskentely yliopiston kirjastossa, lukeminen, elokuvat. En tiedä mikä on tämän valheellisen kamppanjan perimmäinen tarkoitus.


    • iiitrltlltjf

      Mitenköhän käy, no on tämä jo parempi idea kuin se, pakolaisista koodaajia. Parempi vielä jos vain antaisivat nykyisille koodaajille töitä, tai siis välittäisivät että kun laittaa tiedot heille niin hakevat sitten omasta puolesta. Mutta syy on varmaan että en ole oikeista piireistä, että vois töitä antaa, ilmeisesti kaikki koodaajat on vääriä ihmisiä on pula oikeiden piirien koodaajista eli elliitillä ei ole taitoja herra hissiin, ei tästä ole minulle mitään hyötyä, mutta ei varmaan haittaakaan. ne paikat mitkä täytyy niin en olisi niihin päässyt muutenkaan vaan ne oli varattuja herra hissi kokelailla

    • Tieto.on.Tehtaalla

      Kuten jo muualle kirjoitinkin, voi olla että päästäkseen 15 parhaan joukkoon pitää ehkä kuulua alle 2% vähemmistöön, Mensan jäseneen, jolla on korkea ÄO sekä valokuvamuisti. Jos tänne nyt hakisi vähintään 750 henkilöä, mutta luultavasti heistä monet ovat jo hyvin älykkäitä, eli kilpailu on vieläkin kovempaa kuin luullaan.
      Koulutus on varmaan todella kovaa rääkkiä. Itse olen jo lähes eläkeikäinen, mutta Javasta on jotain kurssipohjia 10 v takaa. Olin ohjelmointihommissa 33 vuotta, mutta ne koneet eivät olleet mitään nykyajan laitteita todellakaan.
      Pitäisikö piruuttaan mennä noiden alkukarsintoihin. Ikää ei parane ilmoittaa, koska silloin voi kuitenkin tulla syrjitystä. Kurssia en jaksaisi käydä, on kovaa rääkkiä. Kerran viikossa on kokeet. Muistini ei ole koskaan ollut hyvä. Epäilen nyt alkavaa dementiaa, koska minulla on huono lähimuisti.

      • kikiriiiprööpröö

        höpö höpö, jos niin ÄÖ tä ja kaikkea niin miksi javaa opetetaan, eihän sitä tarvi enään nykyään missään. Kyllä tää on taas elliitin ajantuhlaus kekkasuja kasvaville kilpailijoille, jos menet kokeisiin niin se on 15 -20 päivää pois elämästäs jota et ikinä saa takaisin, olisit siinä ajassa voinut itse opiskella java paskan mitä tarvitset kun ongelma tulee vastaan


      • Rekrytointipäällikkö

        Niin, eihän se ole kuin maailman yleisin ohjelmointikieli. Tunge nyt mutusi syvälle perseeseesi ja huokaa "olen oikeassa".


    • kljsdfl

      > Kuten jo muualle kirjoitinkin, voi olla että päästäkseen 15 parhaan joukkoon pitää ehkä kuulua alle 2% vähemmistöön, Mensan jäseneen, jolla on korkea ÄO sekä valokuvamuisti.

      Valokuvamuistia ei ole olemassakaan. Tunnistat huijarin siitä, jos joku sellaista väittää.

    • debugger

      Ohoh! 12 viikon koulutuksella harvoin koodaria tulee jos ei entuudestansa ole koodausta harrastanut. Jos pystymetsästä lähtee ohjelmointia opettelemaan se vie aikaa vaikka kuinka panostaisi ja olisi intoakin. Harva oppii soittamaan 12 viikossa instrumenttia. Harva oppii uuden kielen 12 viikossa. Toki luonnonlahjakkuuksia on mutta sellaiset ovat tuiki harvassa. Onnea yritykseen.

    • Turhautunut

      Oon käynyt mensan testissä ja sain siitä 128 eikä ollut mitään jakoa niissä tehtävissä mitä näiden testissä kysyttiin.

      • ndnkrkdnxnekeldl

        Mulla on Mensan testeissä 78 ja pääsin suoraan koodariksi Solitalle.


      • Anonyymi
        ndnkrkdnxnekeldl kirjoitti:

        Mulla on Mensan testeissä 78 ja pääsin suoraan koodariksi Solitalle.

        Hehheh, hyvä!


    • ratchadaITIntia

      mina olla intiasta ja saada tiedolta toita. teemme laatukasta ohjelmaan suomalaisilla public osuus, kiitos suomi! kiitos tieto mahdollista tama meille. me paljo intia tehda toita ja ahkera

      anteeksi, mina suomi ei hyva nyt, opiskella aika paljon,

      kiinnostaa nyt toinen yhtio myos, yhtio monet minuun yhteys. mina osata java, security, effica, lifecare. palkka toive 1100e
      ratchadaitintia(at)gmail.com

      • jenjdjjekdbrkekdndk

        maksan puolet tuosta


      • hhhhhhhhhhhhhhhhhh

        "Tiedolta" kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, mutta muuten oikein hyvä suoritus, lähes täydellistä suomea! Jatka samaan malliin.


    • Rekrytointipäällikkö

      Täyttä paskaahan tämä on. Oikeastaan hassua jos joku edes ottaa tämän vakavasti.

    • Anonyymi

      En päässyt kun olen C kielen ammattilainen?

      • Anonyymi

        Pari kaveria otimme Goforelle täältä. Laatu about sama kuin muillakin meillä.


    • Anonyymi

      Jos ei 12 viikossa opi koodaamaan raytraceria tai soft body -fysiikkasimulaattoria niin on väärällä alalla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa lähinnä kaikesta kaiken tietävän 16-wee nikopetterin touhuilta. Yleensä nämä itseään maailman napana pitävät Tosi Hemot ovat niitä, jotka rivät kuitenkaan pärjää säntillisessä ohjelmistokehitystyössä, jossa lopputuotetta ei ole tehty nohevasti kikkailemalla, spgettikoodina, jonka ylläpidettävyys ja dokumentaatio lähestyy absoluuttista nollaa.

        Todelliset tekijät eivät useinkaan taidoillaan kikkaile ja turhaan huutele, koska sille ei ole mitään tarvetta. Sen sijaan pienimunaisista Nikopettereistä en menisi niinkään takuuseen.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe