Meillä oli se tietokoneella ja sitte meidän Windows vaihettii nii meillä ei enää oo... Mun isoveli unohti mistä on sen hankkinu eikä löytäny mitään cd:tä missä meillä se ois, josta se ois asennettu, joten se on saattanu hakee sen netistä tai sitte hukata sen levyn... Tiedättekö mistä sen vois hankkia?
FrontPage Express
10
931
Vastaukset
- Fran82
Kaupastahan niitä.
Tee nyt ihmeessä sivusi jollain muulla tavalla kuin FrontPagella.- gaborone
oon ennenki tehny sillä kotisivuja ja sillä on tosi helppo tehä ja se on tosi kiva ja saan sivuista just sellaset ku haluan, niin miks en tekis?
- Tõppõ
gaborone kirjoitti:
oon ennenki tehny sillä kotisivuja ja sillä on tosi helppo tehä ja se on tosi kiva ja saan sivuista just sellaset ku haluan, niin miks en tekis?
»saan sivuista just sellaset ku haluan»
No sä et sit paljoo vaadi. - gaborone
Tõppõ kirjoitti:
»saan sivuista just sellaset ku haluan»
No sä et sit paljoo vaadi.Mutta mun mielestä sillä saa paljo paremmat sivut ku useimmilla muilla jutuilla joita oon kokeillu.................................. Mutta ei kinastella aiheesta...
- Jarmo8
tulee asennettaessa Win 98, Win 98SE ei asenna sitä mutta jos, w98:n päivittää W98SE:llä se jää W98SE:n käyttöön. Muistaakseni se on myös W98SE levyllä vain hieman vaikea etssiä, kun sen nimi on lyhennelty
- Jarmo8
Lähetänkö, koko on 7.57 Mt.
Se oli myös IE 4.1-2 paketista myös asennettavissa.- gaborone
Mä en nimittäin paljoo älynny tosta sun edellisestä viestistä :P Miten sä sen lähetät?
- Jarmo8
gaborone kirjoitti:
Mä en nimittäin paljoo älynny tosta sun edellisestä viestistä :P Miten sä sen lähetät?
Mahdollisuus, mutta pitäisi tietää osoite, ja riittävän suuri laatikko operaattorillasi, voisin laittaa sen eMulella vertaisverkossa jakeluun, se on ollut ilmaisena IE:n mukana jaettavana. Kerro miten haluat, onko lisää vaihtoehtoja.
Koska FrontPage Expressiä ei ole sen tekijänoikeuksien haltijan luvalla jaossa, niin sen kopiointi (ja laittomasti valmistetun kopion tallentaminen omaan koneeseen) on rikos. Tosin poliisi todennäköisesti ei tule kolkuttamaan ovelle ihan heti (kyseessähän on lähinnä ns. abandonware), mutta sitä levittämällä ja sen vastaanottamallakin kuitenkin ylität sen tärkeän rajan, joka erottaa laillisen laittomasta.
Mitään takeita ei tietenkään ole siitäkään, mitä viruksia laittomiin kopioihin on tarttunut matkan varrella.
Ja miksi kukaan enää hankkisi FPE:tä muutenkaan, kun saatavilla on hiukan monipuolisempi ja laillisesti jaossa oleva Nvu, jota vieläpä kehitetään edelleen? Ks. http://www.nvu.com ?- gaborone
Jarmo8 kirjoitti:
Mahdollisuus, mutta pitäisi tietää osoite, ja riittävän suuri laatikko operaattorillasi, voisin laittaa sen eMulella vertaisverkossa jakeluun, se on ollut ilmaisena IE:n mukana jaettavana. Kerro miten haluat, onko lisää vaihtoehtoja.
Kuiteski maili on [email protected]
Tai no.. lähetä osotteeseen: [email protected] Siellä on enemmän vapaata tilaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163461
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202336En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821848
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361417Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334