FrontPage Express

gaborone

Meillä oli se tietokoneella ja sitte meidän Windows vaihettii nii meillä ei enää oo... Mun isoveli unohti mistä on sen hankkinu eikä löytäny mitään cd:tä missä meillä se ois, josta se ois asennettu, joten se on saattanu hakee sen netistä tai sitte hukata sen levyn... Tiedättekö mistä sen vois hankkia?

10

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fran82

Kaupastahan niitä.

Tee nyt ihmeessä sivusi jollain muulla tavalla kuin FrontPagella.

• gaborone

oon ennenki tehny sillä kotisivuja ja sillä on tosi helppo tehä ja se on tosi kiva ja saan sivuista just sellaset ku haluan, niin miks en tekis?

• Tõppõ
        gaborone kirjoitti:

oon ennenki tehny sillä kotisivuja ja sillä on tosi helppo tehä ja se on tosi kiva ja saan sivuista just sellaset ku haluan, niin miks en tekis?

»saan sivuista just sellaset ku haluan»

No sä et sit paljoo vaadi.

• gaborone
        Tõppõ kirjoitti:

»saan sivuista just sellaset ku haluan»

No sä et sit paljoo vaadi.

Mutta mun mielestä sillä saa paljo paremmat sivut ku useimmilla muilla jutuilla joita oon kokeillu.................................. Mutta ei kinastella aiheesta...

• Jarmo8

tulee asennettaessa Win 98, Win 98SE ei asenna sitä mutta jos, w98:n päivittää W98SE:llä se jää W98SE:n käyttöön. Muistaakseni se on myös W98SE levyllä vain hieman vaikea etssiä, kun sen nimi on lyhennelty

• Jarmo8

Lähetänkö, koko on 7.57 Mt.
      Se oli myös IE 4.1-2 paketista myös asennettavissa.

• gaborone

Mä en nimittäin paljoo älynny tosta sun edellisestä viestistä :P Miten sä sen lähetät?

• Jarmo8
        gaborone kirjoitti:

Mä en nimittäin paljoo älynny tosta sun edellisestä viestistä :P Miten sä sen lähetät?

Mahdollisuus, mutta pitäisi tietää osoite, ja riittävän suuri laatikko operaattorillasi, voisin laittaa sen eMulella vertaisverkossa jakeluun, se on ollut ilmaisena IE:n mukana jaettavana. Kerro miten haluat, onko lisää vaihtoehtoja.

• Koska FrontPage Expressiä ei ole sen tekijänoikeuksien haltijan luvalla jaossa, niin sen kopiointi (ja laittomasti valmistetun kopion tallentaminen omaan koneeseen) on rikos. Tosin poliisi todennäköisesti ei tule kolkuttamaan ovelle ihan heti (kyseessähän on lähinnä ns. abandonware), mutta sitä levittämällä ja sen vastaanottamallakin kuitenkin ylität sen tärkeän rajan, joka erottaa laillisen laittomasta.

Mitään takeita ei tietenkään ole siitäkään, mitä viruksia laittomiin kopioihin on tarttunut matkan varrella.

Ja miksi kukaan enää hankkisi FPE:tä muutenkaan, kun saatavilla on hiukan monipuolisempi ja laillisesti jaossa oleva Nvu, jota vieläpä kehitetään edelleen? Ks. http://www.nvu.com ?

• gaborone
        Jarmo8 kirjoitti:

Mahdollisuus, mutta pitäisi tietää osoite, ja riittävän suuri laatikko operaattorillasi, voisin laittaa sen eMulella vertaisverkossa jakeluun, se on ollut ilmaisena IE:n mukana jaettavana. Kerro miten haluat, onko lisää vaihtoehtoja.

Kuiteski maili on [email protected]

Tai no.. lähetä osotteeseen: [email protected] Siellä on enemmän vapaata tilaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4023
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3444
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      213
      2785
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2702
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      28
      2542
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      48
      2104
    7. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1636
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      123
      1625
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1579
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1280
    Aihe