On Maskua Nousiaista yms... mutta ei Laitilaa, joka sentään on kaupunki !!!!!!!!!
Miksi Laitila ei ole täällä ??????????????
12
369
Vastaukset
- Palakoot
Laitila on rasististen punaniskojen paskalandia.
- Ltla
Vai muka kaupunki - pieni kirkonkylä pahanen!
Ja tiedoksi, kaikki jotenkin munaan liittyvät jutut sensuroidaan tältä sivustolta!- K0O
Kyllä se kaupunki on. Tiedän, tuntuu ikävältä olla väärässä. Mutta varmaankin keksit jonkun tavan purkaa pahaa oloasi, kuten mollaamalla minua tai vaikka sitä Laitilaa.
- Laitila2
Samaa olen minäkin ihmetellyt jo kauan:
Miksi Laitila ei ole täällä?????????????? - Laitila2017
Hyvä Suomi24/keskustelu, voisitteko lisätä tänne Laitilan?
- LaiMY
Ja Mynämäki myös!
- Lemua
Ja Lemu myös.
Ja Kalanti
- kananpoja
Olen aina halunnut muuttaa laitilaan... Sieltä on lyhyt matka joka paikkaan
- Latvia
Eihän ne raukat kanannussijat siellä Laitilassa osaa edes käyttää nettiä yms..!!
Panevat siellä vaan keskenään traktorin konepellin päällä! - HuuhaaHukka1
Miksi Laitila ei ole täällä Siksi ette kaI ehtisikään mihinkään keskusteluun osallistumaan. Kun pitää susia vahtia.
- Mobiilietana
Muutin laitilaan reilu noin puoli vuotta sitten. ...en naisen vaan rahan perässä.
Paikkakunta on ihan ok pikkukaupungiksi, paljon tylsempiäkin paikkoja löytyy suomi24 listoilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892