On Maskua Nousiaista yms... mutta ei Laitilaa, joka sentään on kaupunki !!!!!!!!!
Miksi Laitila ei ole täällä ??????????????
12
392
Vastaukset
- Palakoot
Laitila on rasististen punaniskojen paskalandia.
- Ltla
Vai muka kaupunki - pieni kirkonkylä pahanen!
Ja tiedoksi, kaikki jotenkin munaan liittyvät jutut sensuroidaan tältä sivustolta!- K0O
Kyllä se kaupunki on. Tiedän, tuntuu ikävältä olla väärässä. Mutta varmaankin keksit jonkun tavan purkaa pahaa oloasi, kuten mollaamalla minua tai vaikka sitä Laitilaa.
- Laitila2
Samaa olen minäkin ihmetellyt jo kauan:
Miksi Laitila ei ole täällä?????????????? - Laitila2017
Hyvä Suomi24/keskustelu, voisitteko lisätä tänne Laitilan?
- LaiMY
Ja Mynämäki myös!
- Lemua
Ja Lemu myös.
Ja Kalanti
- kananpoja
Olen aina halunnut muuttaa laitilaan... Sieltä on lyhyt matka joka paikkaan
- Latvia
Eihän ne raukat kanannussijat siellä Laitilassa osaa edes käyttää nettiä yms..!!
Panevat siellä vaan keskenään traktorin konepellin päällä! - HuuhaaHukka1
Miksi Laitila ei ole täällä Siksi ette kaI ehtisikään mihinkään keskusteluun osallistumaan. Kun pitää susia vahtia.
- Mobiilietana
Muutin laitilaan reilu noin puoli vuotta sitten. ...en naisen vaan rahan perässä.
Paikkakunta on ihan ok pikkukaupungiksi, paljon tylsempiäkin paikkoja löytyy suomi24 listoilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835