Juomis oireet

Juomisviisaudet

Eli tosissaan harkinnu lopettamista koska ei pää tätä jaksa. Varmaan tuttu?

Darran jälkeinen ahdistus varsinkin rinnassa. Tekee mieli soittaa samaa biisiä ja kävellä kämppää ympäri ja ravata partsalla.

Helvetinmoinen ylienergistyys lähteä palauttaa tölkkejä ja outoja naurukohtauksia mieliala pomppii kuin jojo. Takasin tullessa kaupasta mieli maassa joka kerta palautusten jälkeen : uusi elämä alkaa filiksissä kunnes taas.

Perus et aina darran jälkeen ahdistuksissa kaappi tyhjä ja miettii voimia keräten miten jaksaa 4 kilsaa ostaa viikon ruoat kun mieli maassa ja tuntuu et kaikki hyökkää kimppuun ja tekee mieli huutaa/itkeä.

Kaupasta palatessa fiilis et teki jotain väärin ja et tää oli niin vakava rikos käydä ostaa ruokaa plus muut harhat et kaikki nauraa jokainen vastaan tuleva ihminen vituttaa ei auta kuin kattoo maahan ku häpeää naamaa tyyliin ja tuntee näyttävänsä pultsarilta.

Kaupassa aina itseäänkusettava harha fiilis tulee jos näkee jonkun patun kaljakeissin kaa: toi ei koske mua antaa ton luuserin juoda aika tekopyhää.

Ja muutenkin aattelee muita juopoiksi vaik ite on!

Plus kaikki muut epätodellisuuden pelko, paniikkikohtauksen pelko, huimaukset, väsymys unihäröjen takia, sydämentykytykset

Ja olohan/fiilikset normalisoituu koko kierros uusiksi sit on rahamorkkikset.

Ei tää voi olla elämää vaan kauheeta oravanpyörää!

Ja tää on viel laillista maassamme?!

14

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juomisviisaudet

      Sori sekavuus suoraa päästä nää muutamat kirjotin. Tuttua?

    • kyttääjä

      Kohta palsta valaisee sinut. Taidat olla uusi täällä...

      • Juomisviisaudet

        Aika uus. Lisättäköön et toi pahin on toi teennäisyys mikä häiritsee ku muut ostaa alkoholia nii miks aattelen sitä tyyliin vieraaksi aineeksi jota en itse käytä vaik käytän!!


    • Kansalaiset

      Aloittaja on täydellisen rappiolla elävä sontaseppo, joka elää toisten kustannuksella kuluttaen verorahoja ja yhteiskunnan palveluja. Olisi korkea aika säätää maastakarkoitus rangaistukseksi kaikille varattomille, toimettomille sontasepoille ja nuorille eläkeläisille.

      • Juomisviisaudet

        Eipä oo toisten apui tarvittu hyvin menee.


    • anteeksijoshäiritsen

      Vedin äsken hirmuiset vetiset ribulipaskat ämpäriin.

      • anteeksimutta

        Tiedätte jo varmaan minne kaadetaan?


    • Tsemppiäyritykselle

      Yritä lopettaa juominen, kun kerran se ajatus on hyvin vireillä jo päässäsi.
      Humala on aivojen myrkytystila. ajatukset kirkastuu, kun pääset irti koko viinasta.
      Muutkin ongelmat tulee helpommaksi käsitellä.
      Tee päätös ja pysy siinä. Päivä kerrallaan eteenpäin.
      Elämänlaatu paranee.
      Jotkut ihmiset luulee, että on hemmetin hauskaa dokailla vaan.
      Ei ole. Se vie voimat ja elämänhalut ihmiseltä ja yleensä dokailu on seuraus jostain ongelmavyyhdestä, jota voi siirtää dokaamalla pois mielestään.
      Selvinpäin eläminen ei ole yhtään hullumpaa, alussa se vaatii selkärankaa ja määrätietoisuutta.
      Sitten alkaa unohtaa koko alkoholin. Tai jos muistaa, ei tule pakkomiellettä heti lähteä viinaa hakemaan. Pitää nähdä määränpää edessään eli se parempi alkoholiton elämä.

    • 1.Kalle

      Toivo ei ole vielä menetetty.
      Tiedostat hyvin, missä menet ja mitä juomisestasi seuraa, joten edellytykset elämänmuutokseen ovat olemassa.
      Kaikki riippuu itsestäsi.

    • Kannattaa juoda lisää vain. Ehkä itsekkin tänään hörppään. Toki voit harrastaa siinä ohessa kaikkea muuta myös,itse ajattelin jatkaa kadetin puuhastelua ja myös ascona odottaa area 52:ssa. Niitä sitten kaatokännissä rapata. Voi olla että asconassa sitten männätkin kilisee koneessa väärinpäin mutta se kuuluu lajin luonteeseen

      • Juomisviisaudet

        Jjoo oon taas. Ei tää vaa mee päähän ku jatkuvasti ottaa.


      • Juomisviisaudet kirjoitti:

        Jjoo oon taas. Ei tää vaa mee päähän ku jatkuvasti ottaa.

        Vaihda erilaiseen juomaan. Oluen viinaan tai tuplapukkiin ja mitä niitä nyt on junou


      • Hauka.erilaine.hullu
        Juomisviisaudet kirjoitti:

        Jjoo oon taas. Ei tää vaa mee päähän ku jatkuvasti ottaa.

        Vana tallinn 40% pikkunen taskumatti aina mukana. Tähtää siihen. Tai aloita ihmiskoe, eli olet mahdollisimman pitkään selvinpäin ja katso mitä tapahtuu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe