Eli tosissaan harkinnu lopettamista koska ei pää tätä jaksa. Varmaan tuttu?
Darran jälkeinen ahdistus varsinkin rinnassa. Tekee mieli soittaa samaa biisiä ja kävellä kämppää ympäri ja ravata partsalla.
Helvetinmoinen ylienergistyys lähteä palauttaa tölkkejä ja outoja naurukohtauksia mieliala pomppii kuin jojo. Takasin tullessa kaupasta mieli maassa joka kerta palautusten jälkeen : uusi elämä alkaa filiksissä kunnes taas.
Perus et aina darran jälkeen ahdistuksissa kaappi tyhjä ja miettii voimia keräten miten jaksaa 4 kilsaa ostaa viikon ruoat kun mieli maassa ja tuntuu et kaikki hyökkää kimppuun ja tekee mieli huutaa/itkeä.
Kaupasta palatessa fiilis et teki jotain väärin ja et tää oli niin vakava rikos käydä ostaa ruokaa plus muut harhat et kaikki nauraa jokainen vastaan tuleva ihminen vituttaa ei auta kuin kattoo maahan ku häpeää naamaa tyyliin ja tuntee näyttävänsä pultsarilta.
Kaupassa aina itseäänkusettava harha fiilis tulee jos näkee jonkun patun kaljakeissin kaa: toi ei koske mua antaa ton luuserin juoda aika tekopyhää.
Ja muutenkin aattelee muita juopoiksi vaik ite on!
Plus kaikki muut epätodellisuuden pelko, paniikkikohtauksen pelko, huimaukset, väsymys unihäröjen takia, sydämentykytykset
Ja olohan/fiilikset normalisoituu koko kierros uusiksi sit on rahamorkkikset.
Ei tää voi olla elämää vaan kauheeta oravanpyörää!
Ja tää on viel laillista maassamme?!
Juomis oireet
14
239
Vastaukset
- Juomisviisaudet
Sori sekavuus suoraa päästä nää muutamat kirjotin. Tuttua?
- kyttääjä
Kohta palsta valaisee sinut. Taidat olla uusi täällä...
- Juomisviisaudet
Aika uus. Lisättäköön et toi pahin on toi teennäisyys mikä häiritsee ku muut ostaa alkoholia nii miks aattelen sitä tyyliin vieraaksi aineeksi jota en itse käytä vaik käytän!!
- Kansalaiset
Aloittaja on täydellisen rappiolla elävä sontaseppo, joka elää toisten kustannuksella kuluttaen verorahoja ja yhteiskunnan palveluja. Olisi korkea aika säätää maastakarkoitus rangaistukseksi kaikille varattomille, toimettomille sontasepoille ja nuorille eläkeläisille.
- Juomisviisaudet
Eipä oo toisten apui tarvittu hyvin menee.
- anteeksijoshäiritsen
Vedin äsken hirmuiset vetiset ribulipaskat ämpäriin.
- anteeksimutta
Tiedätte jo varmaan minne kaadetaan?
- Tsemppiäyritykselle
Yritä lopettaa juominen, kun kerran se ajatus on hyvin vireillä jo päässäsi.
Humala on aivojen myrkytystila. ajatukset kirkastuu, kun pääset irti koko viinasta.
Muutkin ongelmat tulee helpommaksi käsitellä.
Tee päätös ja pysy siinä. Päivä kerrallaan eteenpäin.
Elämänlaatu paranee.
Jotkut ihmiset luulee, että on hemmetin hauskaa dokailla vaan.
Ei ole. Se vie voimat ja elämänhalut ihmiseltä ja yleensä dokailu on seuraus jostain ongelmavyyhdestä, jota voi siirtää dokaamalla pois mielestään.
Selvinpäin eläminen ei ole yhtään hullumpaa, alussa se vaatii selkärankaa ja määrätietoisuutta.
Sitten alkaa unohtaa koko alkoholin. Tai jos muistaa, ei tule pakkomiellettä heti lähteä viinaa hakemaan. Pitää nähdä määränpää edessään eli se parempi alkoholiton elämä. - 1.Kalle
Toivo ei ole vielä menetetty.
Tiedostat hyvin, missä menet ja mitä juomisestasi seuraa, joten edellytykset elämänmuutokseen ovat olemassa.
Kaikki riippuu itsestäsi. Kannattaa juoda lisää vain. Ehkä itsekkin tänään hörppään. Toki voit harrastaa siinä ohessa kaikkea muuta myös,itse ajattelin jatkaa kadetin puuhastelua ja myös ascona odottaa area 52:ssa. Niitä sitten kaatokännissä rapata. Voi olla että asconassa sitten männätkin kilisee koneessa väärinpäin mutta se kuuluu lajin luonteeseen
- Juomisviisaudet
Jjoo oon taas. Ei tää vaa mee päähän ku jatkuvasti ottaa.
Juomisviisaudet kirjoitti:
Vaihda erilaiseen juomaan. Oluen viinaan tai tuplapukkiin ja mitä niitä nyt on junou
- Hauka.erilaine.hullu
Juomisviisaudet kirjoitti:
Vana tallinn 40% pikkunen taskumatti aina mukana. Tähtää siihen. Tai aloita ihmiskoe, eli olet mahdollisimman pitkään selvinpäin ja katso mitä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442