Palstan vaikutus

SuruaVaiOnnea

Tämä palsta luo turhia toiveita ja luo epävarmuutta. Joku vaikuttaa juuri häneltä ja kohta kaikki onkin ihan sekaisin. Joinain päivinä tulee hylätyksi ja joinain haukutuiksi. Seuraavana päivänä rakkaus on niin suurta ja tulee halutuksi. Seuraavana päivänä ei enää koskaan halutakaan tavata.

Valitettavasti on myös todella olemassa ihmisiä jotka ei edes oikeassa elämässä tiedä mitä haluavat. Samanlaisia, kuin minkä vaikutelman täältä palstalta saa. Mikä sitten on totuus...ei kai mikään...

16

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuusmeistä

Löysin oikeesti hänet täältä

• Vuodestatoiseen

Jep jepulis. Samanmoisia tunteita

• Höpöhöpöä

Tämä on täysin turha palsta, jonne onneksi todella harvoin eksyn. Tänne kirjoittelevat kaikesta päätellen vain yksinäiset, työstä ja oikeasta elämästä syrjäytyneet. Sellaisten sanomiset ei minua kiinnostaisi muualla eikä varsinkaan täällä.

• En luokittele enkä lokeroi ihmisiä noin rankasti kuin sinä.
        Itse asiassa minua KIINNOSTAVAT KAIKENLAISET ihmiset,
        jos rehellinen olen. (Siksi kai katselen niin vankila-kuin rikollisdokumenttejakin.)

• NyhjätäänTäälläTyhjästä

se saamarin nainen ajoi tänne koska ei irl yhteyttä.
      totuus on ettei se oikea kaivattu edes tiedä tästä palstasta mutta moni käypi hänestä.
      täällä saa paistatella vuoroin auringossa, vuoroin manalassa.
      silti nyt eniten v****** tuo ulkona riehuva suomalainen syyssää

• eisitäkoskaantiedä

Mitä jos joku luulee olevansa fiksu ja toisaalta on niin tyhmä, että luule kirjoittavansa juuri sinulle, mutta tahalleen kirjoittaa välillä hämmentävästi ikäänkuin peittäen jälkensä.

• ...tai kirjoittaa PIRUUKSISSAAN sinulle, kuin luulisi kirjoittavansa MUKA toiselle naiselle
        tai miehelle. Näpäyttää sinua sillä tavoin:

Esimerkiksi EINARI näkee ikävästi käyttäytyneen ELMAN kirjoittavan itselleen,
        mutta päättääkin NÄPÄYTTÄÄ ELMAA kirjoittamalla: Oi rakas ALMA...kuinka oletkaan ihana!

Tai ihminen voi oikeasti olla TODELLA EPÄVARMA siitä, onko lähes tunnistamaton viesti
        juuri omalta MIELITIETYLTÄ, mutta HALUA "LAUSUA ÄÄNEEN" TIETYT ASIAT on niin vahva,
        että ihminen päättää kirjoittaa, kuin toinen viestittelijä olisi se toivottu.

Esimerkiksi ELMA haluaa sanoa jotakin EINARILLE, muttei löydä yhtään viestiä,
        jonka voisi suoraan päätellä EINARIN lähettämäksi. Niinpä ELMA vain valitsee lähinnä Einarin kirjoitustyyliä vastaavan viestin, ja purkaa sydäntään näppäimet sauhuten.

OMA LUKUNSA OVAT SIVULLISET SOTKIJAT,
        jotka huomattuaan toisen keskustelijan kahdesta
        poistuneen palstalta, ÁLKAVAT LISÄILLÄ OMIA
        KOMMENTTEJAAN KESKUSTELUIHIN.

Esim. Olen itse monesti poistunut palstalta VAIN huomatakseni
        SEURAAVANA PÄIVÄNÄ, että joku on LINKITTÄNYT OMAT AJATUKSENSA
        KOMMENTTIINI - kirjoittaen "lisään edelliseen"!

Tähän palstaan ei ole luottamista edes 50%:sti.
        (Ikävä kyllä.)

https://www.youtube.com/watch?v=MAGoqMZRLB4

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

...tai kirjoittaa PIRUUKSISSAAN sinulle, kuin luulisi kirjoittavansa MUKA toiselle naiselle

mutta päättääkin NÄPÄYTTÄÄ ELMAA kirjoittamalla: Oi rakas ALMA...kuinka oletkaan ihana!

Tai ihminen voi oikeasti olla TODELLA EPÄVARMA siitä, onko lähes tunnistamaton viesti
        juuri omalta MIELITIETYLTÄ, mutta HALUA "LAUSUA ÄÄNEEN" TIETYT ASIAT on niin vahva,

jonka voisi suoraan päätellä EINARIN lähettämäksi. Niinpä ELMA vain valitsee lähinnä Einarin kirjoitustyyliä vastaavan viestin, ja purkaa sydäntään näppäimet sauhuten.

(Ikävä kyllä.)

SELKEYTÄN:

Henkilö voi olla TODELLA EPÄVARMA siitä,
        onko tietyn, lähes tunnistamaton viesti
        lähettäjä juuri tavoiteltu ihminen.

Halu kirjoittaa näkyville TIETYT ASIAT on kuitenkin niin vahva,
        että henkilö päättää kirjoittaa,
        kuin toinen viestittelijä olisi juuri se oikea ihminen.

• taidatitsehämmentää
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

...tai kirjoittaa PIRUUKSISSAAN sinulle, kuin luulisi kirjoittavansa MUKA toiselle naiselle

(Ikävä kyllä.)

Vaikutat välillä ihan järkevältä Mia, vaikka noista aloituksistasi en niin piittaa. Apulanta on ihan hyvä ja Didley myös.

• ombelicodelmondo

Mitä jos joku luulee olevansa fiksu, mutta onkin tyhmä ja tyhmyyttään luulee aina kaiken koskevan itseään ja "kaivatun kusettavan", vaikka yksikään niistäkään viesteistä ei liittynyt häneen mitenkään?

• ombelicodelmondo kirjoitti:

Mitä jos joku luulee olevansa fiksu, mutta onkin tyhmä ja tyhmyyttään luulee aina kaiken koskevan itseään ja "kaivatun kusettavan", vaikka yksikään niistäkään viesteistä ei liittynyt häneen mitenkään?

KIRJOITIT:

"Mitä jos joku luulee olevansa fiksu, mutta onkin tyhmä ja tyhmyyttään luulee aina kaiken koskevan itseään ja "kaivatun kusettavan", vaikka yksikään niistäkään viesteistä ei liittynyt häneen mitenkään? "

VASTAAN:

Entä jos lukee viestejä kuin piru Raamattua,
        ja miettii, että voisiko joku luulla "tuota" tai "tuota" viestiä
        minun kirjoittamakseni?

- Silloin voi olla kiire ilmestyä keskusteluun OSOITTAMAAN,
        että jos nyt joku tuttu ihminen LUULEE MINUNKIN AJATTELEVAN
        NOIN, niin kerronpa, etten ajattele.

KERRON TÄSSÄ NYT IHAN SUORAAN, että osaan keskusteluista
        sekaannun vain, jottei kukaan luulisi minun kirjoittaneen
        REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ sitä tai tätä viestiä.

Jos en tätä oiontaa tee, kohta tulee joku väittämään ,
        että esimerkiksi kirjoittelet runoja nimimerkillä "Haavemaantyttö",
        rakkautta ja rakastumista käsittelevällä palstalla.
        (- En ole nimimerkki "Haavemaantyttö". Ja käyn ko. palstalla todella
        harvoin.)

• ombelicodelmondo
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

KIRJOITIT:

"Mitä jos joku luulee olevansa fiksu, mutta onkin tyhmä ja tyhmyyttään luulee aina kaiken koskevan itseään ja "kaivatun kusettavan", vaikka yksikään niistäkään viesteistä ei liittynyt häneen mitenkään? "

VASTAAN:

Entä jos lukee viestejä kuin piru Raamattua,
        ja miettii, että voisiko joku luulla "tuota" tai "tuota" viestiä
        minun kirjoittamakseni?

- Silloin voi olla kiire ilmestyä keskusteluun OSOITTAMAAN,
        että jos nyt joku tuttu ihminen LUULEE MINUNKIN AJATTELEVAN
        NOIN, niin kerronpa, etten ajattele.

KERRON TÄSSÄ NYT IHAN SUORAAN, että osaan keskusteluista
        sekaannun vain, jottei kukaan luulisi minun kirjoittaneen
        REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ sitä tai tätä viestiä.

Jos en tätä oiontaa tee, kohta tulee joku väittämään ,
        että esimerkiksi kirjoittelet runoja nimimerkillä "Haavemaantyttö",
        rakkautta ja rakastumista käsittelevällä palstalla.
        (- En ole nimimerkki "Haavemaantyttö". Ja käyn ko. palstalla todella
        harvoin.)

VASTAAAAAAN:

Olet sä kyllä ahkera satusetä. Ei kun täti sori tietysti, ettei tarvitse erikseen vastata tähän enää.

• Jonkinlainen TOTUUS on helpointa nähdä välittömästi TAPAHTUMIEN JÄLKEEN;
      myöhemmin ihminen alkaa unohtaa ja sekoittaa asioita keskenään, ja jäljelle jää
      vain oma VÄRITTYNYT MIELIKUVA tapahtuneesta.

Miten täältä siis tältä palstalta VOISI LÖYTÄÄ TOTUUTTA. Suurin osa keskustelijoista käyttää vaihtelevia, rekisteröimättömiä nimimerkkejä.

Siksi juuri koskaan EI TIEDÄ VARMUUDELLA

- mitä kukakin kirjoitti,
      - kuka lohdutti,
      -kuka uhkasi,
      - kuka suuttui,
      -kuka oli paikalla ja kuka ei ollut,
      -kuka valehtelee,
      -kuka kirjoittaa vilpittömästi,
      -kuka leikkii ja kuka on tosissaan,
      -kuka esiintyi toisena jne.

Täällä keskustellessa EI NÄE ihmisten ILMEITÄ eikä ELEITÄ eikä KUULE ÄÄNENPAINOJA.
      Jos VIELÄ palstalla tavattujen ihmisten tapaamisesta ELÄVÄSSÄ ELÄMÄSSÄ on pitkä aika, kuva vääristyy entisestään. Ei ole enää todellista kosketusta siihen,
      - miten toinen oikeastaan puhuu,
      - miten hän ajattelee tai toimii.

Lyhyt vastaus ALOITTAJALLE (naiselle/miehelle):
      Totuus, ainakaan ehdoton ei löydy täältä.

Laitanpa teille omasta mielestäni NEROKKAAN SANOITTAJAN kappaleen tänne.
      (Monikohan on lukenut, että T.W. on 6 laudaturin yo, joka jätti musiikin vuoksi tietotekniikan opiskelut yliopistolla n. 15 opintoviikkoon?):

https://www.youtube.com/watch?v=iQZDmXgc97c

• sesiitäsittense

Tiedoksesi että pilkkua harvoin käytetään ajatusviivan jälkeen jolloin aloitetaan taas uudelta riviltä uusi ajatusviiva ja olen lukenut että isolla kirjoittaminen eli huutaminen on huonoa etikettiä.

• sesiitäsittense kirjoitti:

Tiedoksesi että pilkkua harvoin käytetään ajatusviivan jälkeen jolloin aloitetaan taas uudelta riviltä uusi ajatusviiva ja olen lukenut että isolla kirjoittaminen eli huutaminen on huonoa etikettiä.

KIRJOITIT:

"Tiedoksesi että pilkkua harvoin käytetään ajatusviivan jälkeen jolloin aloitetaan taas uudelta riviltä uusi ajatusviiva ja olen lukenut että isolla kirjoittaminen eli huutaminen on huonoa etikettiä. "

VASTAAN:

Joskus pilkkua kuitenkin käytetään mainitsemasi kaltaisessa luetteloinnissakin. Olen jo aiemmin kertonut, että koska palsta ei hyväksy lihavointia tai alleviivausta, jää ainoaksi keinoksi TIETTYJEN SANOJEN, TAI LAUSEEN OSIEN, KOROSTAMISEEN ISOILLA KIRJAIMILLA KIRJOITTAMINEN. Pyrin siis korostamaan tiettyjä sanoja tai lauseen osia ISOIN KIRJAIMIN.

• sesiitäsittense kirjoitti:

KIRJOITIT:

"Tiedoksesi että pilkkua harvoin käytetään ajatusviivan jälkeen jolloin aloitetaan taas uudelta riviltä uusi ajatusviiva ja olen lukenut että isolla kirjoittaminen eli huutaminen on huonoa etikettiä. "

VASTAAN:

Koska aloit saivarrella rekisteröimättömällä nimimerkillä, PUSKISTA HUUTELEVA,
        korjaan tekstisi oikeakieliseksi:

"Tiedoksesi, että pilkkua käytetään harvoin ajatusviivan jälkeen,
        jos seuraa rivi aloitetaan uudella ajatusviivalla.
        Olen myös lukenut, että isoilla kirjaimilla kirjoittaminen,
        joka useimmiten tulkitaan huutamiseksi, on vastoin etikettiä."

T: Koulun "parhaasta" yo-aineesta kirjapalkinnon saanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1612
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1589
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1210
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe