Lääkekannabis

c.sativa

Miksi lääkekannabiksen puhujat haluavat kannabiksen lailliseksi?

Ovatko ne vain henkilöitä jotka haluavat vetää kannabiksella päänsä täyteen päivittäin ja käyttävät sitä keppihevosena?

Vastaus on että ei. Kannabis on siis suomessa laillinen lääke jolla hoidetaan mm. MS tautia.

Valitettavasti se ei ole Kelan hyväksymä lääke ja virallisen lääkkeen hinta on valtava. Katukaupasta saa murto-osalla täsmälleen samaa ainetta.

Myös on valitettavaa kuinka kannabis on niin heikosti annettava lääke vaikka potentiaali on valtava.
Mm. Epilepsia, parkinson, hermostokivut/vauriot, migreeni, kemoterapia, syömishäiriöt, crohnin tauti, silmäkivut yms. Pisteenä i päälle se voi kyetä jopa tuhoamaan kasvaimia.

Isoin ongelma on lääkäreiden pelko antaa sitä lääkkeeksi.
Suomen ilmapiiri kannabiksen asemaan vaarallisena huumeena pakottaa ihmiset jotka epätoivoisesti etsivät helpotusta elämäänsä kääntymään niiden puolelle jotka haluavat sitä viihteenä käyttää koska he kuulevat avunhuudon.

KANNABISTA EI ANNETA LÄÄKKEENÄ VAIN ASENTEEN TAKIA!

Ymmärrän että terveen ihmisen on vaikea ymmärtää tilannetta kun toinen on jatkuvissa kivuissa ja tuskassa ja haluaa vain helpotusta oloonsa että voi elää normaalia elämää.

Ymmärrän myös asenteen että luullaan että kaikkeen on jo olemassa lääke. Mutta valitettavasti se on vain illuusio. Ei ole. Lääkkeitä on paljon mutta yksikään ei välttämättä auta. Se on sairaalla hyvin turhauttavaa käydä lääkkeitä läpi kun mikään ei auta. Varsinkin kun olisi olemassa sellainen joka auttaisi.

Vielä näin loppuun. Jos olet kannabista vastaan ja elät tarpeeksi vanhaksi niin tulet kokemaan jonkun kyseisistä sairauksista ja tuskan ihan varmasti. Jos on laillistettu niin saat testata itse että kuinka kauan menee ettet koske siihen.

Kysy itseltäsi: Miksi tätä ei saa lääkkeenä?

P.S. Olen tietoinen myös lääkkeen ongelmista. Kuinka ihmiset käyttävät systeemiä hyväkseen ja myyvät eteenpäin kuten ADHD lääkkeitä.

0

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
        Ikävä
        29
        2390
      2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        128
        2303
      3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
        Ikävä
        158
        2054
      4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
        Ikävä
        36
        1716
      5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
        Ikävä
        20
        1668
      6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
        Ikävä
        27
        1049
      7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
        Ikävä
        51
        1037
      8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
        Ikävä
        86
        995
      9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
        Tanssii tähtien kanssa
        24
        932
      10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
        Ikävä
        114
        904
      Aihe