Jonkun "mopoauto" St:n nurkalla kilvettömänä

punainenmopsi

Ainakin viikon jo ollut sellainen punainen pieni auto, vissiin mopoautosta seuraava ylöspäin, ollut siinä Esteen ja Salen välimaastossa hyljätyn näköisenä, on vissiin kilvetkin viety ja onko peräti luodinreikiä kuskin ovessa? Täyty ny tämmöinen avaus tehdä, kun koko palsta ollu kohta viikon "hiljaa"

7

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nippelitietoa siitä "mopoautosta:

      - merkki Ford KA
      -luodinreiät tarroja
      -ollut hylättynä jo kuukauden siinä ABC:n jakajan hietikolla
      -kilvet viety
      -lasi rikottu jokin aika sitten, viikko sitten oli vielä ehjä

      Siitä sais joku hyvän varaosa-auton tai peltoauton, kunhan omistaja löytyisi. Voisi lahjoittaa sen muille kun kerran ei näytä olevan tarvetta.



      Tosiaankin tämä palsta kuollut pystyyn.

      • punainenmopsi

        Tuo oli hyvä tietopaketti :) En hoksannutkaan, että se jo niinkuan siinä on ollut. Tuosta "mopoauto" vitsistä vielä, niin ei taida enää yhtäkään oikeata autoa mahtua Ka:n ja mopoauton väliin, on se niin pieni.


    • TaasMennään02

      Joo repa ajo sillä amfetamiini päissään kyttiä karkuun, varasti sen kuulemma jostain seinäjoelta muijansa kaverilta, oli ottanut mittariin 185 kmh, en kyllä uskonut, niin piäni kone, siinä huoltoaseman nurkalla se sammu rattiin ja törmäsi seinään ja kytät vei sen hotelli siniseen miekkaan

    • Nyt se Foortti oli käännetty katolleen yön aikana :D Miten??

    • Tsubad

      Autosta on ilmoitettu poliisille, mutta asialle ei ilmeisesti tehdä mitään. Ei ainakaan poliisien toimesta? Ja tosiaan, auto oli katollaan viikonlopun jäljiltä.

      • Määräaikaiskatsastus suorittamatta Erittäin vakava rajoitus (ajo- tai käyttökielto) [Ei saatavilla]

        Liikenteestä poisto Erittäin vakava rajoitus (ajo- tai käyttökielto) 05.07.2016

        Ajokielto kilpien haltuunotosta Erittäin vakava rajoitus (ajo- tai käyttökielto) 08.03.2017

        Kilpien haltuunotto Vakava huomautus 08.03.2017

        Kilpien palautus Muu huomautus 08.03.2017

        Ajoneuvo käyttökiellossa/Lisävero Erittäin vakava rajoitus (ajo- tai käyttökielto) 26.09.2016

        Porista näyttäis olevan omistaja runkonumeron mukaan.


      • PORILAINEFOORTTI

        VITTU KOSKETTEKI MU AUTOO NII POLTA KOKO KARVIA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe