Lehtipuhallin

PKT

Ostin 5-6 vuotta sitten Hongkong tavaratalosta polttomoottorikäyttösen reppumalli lehtipuhaltimen. Merkki Horse Power 41,5cc 1,6kW. Maahantuoja oli sillon Fenet Oy.
Tällähetkellä näyttää yritys olevan konkursissa. Varaosista olisin kiinnostunut. Netistä sen verran
löysin tietoa, että puhallin olisi Kiinalainen. Käynnistinnarupaketti sanoi työsopimuksen irti.
Näyttää sisäosista niin paljon erilaiselta, mitä muissa narukäynnistimissä. Hyvät neuvot ja tiedot olisi tervetulleita.

7

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TKPP

      Hyvä neuvo: älä säästä ja osta kiinalaista romua. Jälkihoidon kanssa käy aina näin. Tuskin varaosia enää saa, kiertotuotteita eli valmistetaan vuosi tätä ja vuosi tuota, ensi vuonna sitten muuta.

    • tunnittäynnä

      Jos olet sillä 5-6 vuotta puhallellut niin onhan tuo ollut enemmän kuin keskimääräistä parempi kiinalainen. Heitä se siis roskiin ja hae uusi. Mutta mieluiten merkki vehje tällä kertaa.
      Ei siihen osia saa eikä kukaan suostu korjaamaan vaikka saisi.

    • Burrko

      minulle oli Boschin ALS -puhallin/imuri tosi pettymys; helposti tukossa ja kova meteli.

      • Kalaju

        Minulla Bosch ALS 30 ostin toissapäivänä. Pölypussia saa olla nostamassa paikoilleen joka toinen minuutti koska kone pysähtyy, kun lukko ei pidä, lisäksi vasemman käden kahva notkuu enteilevästi koskahan katkeaa kannattaa varmaan jättää kahva pois ja pidellä pelkästä tyngästä. oikean käden kahva on meikäläiselle niin korkealla että käsi kramppaa lyhyen työskentelyn jälkeen.Täytynee rakentaa lisä kahva. Puhallustoiminto OK


    • Uusivaraosataiuusikone

      Se voi olla hyvinkin että lehtipuhaltimellasi on käyttötunnit sen vertta täynnä että voit joutua valitettavasti heittämään sen menemään ja ostamaan uuden lehtipuhaltimen, mutta toki se ei kuitenkaan pois sulje sitä että voit yrittää metsästää sellaista henkilöä joka osaa väsätä esim muovista 3D tulostamalla uuden vetokäynnistimen taikka, koska todennäköisesti se vetokäynnistin paketti on noissa kiinalaisissa vehkeissä yleensä muovia, niin tuollainen osa voidaan teettä esim 3D tulostamalla, eli siis rikkime mennet rojut mukaan ja näytille sellaiselle tyypille ketä suostuu teettämään uudet varaosat. metalliosista sitten Konepajat hoitaa loput, mikäli jos kenties suostuvat sitten tekemään, mutta kiinurit kenties vähän kun on tälläisiä vehkeitä hajoovat helposti käsiin. Joten joku tälläinen merkkituote esim
      Dolmar, Husqvarna, Sthil, Echo, Homelite, Mc Culloch ovat hyviä merkkituotteita.

    • Anonyymi

      Kauppahuone.fi, sieltä varmaan saat varaosia. Moottorin malli/sarjanumero tarvitset laittaa heille ja näin onnistuu..

    • Anonyymi

      Itselläni on "huskun" lehtipuhallin jonka ostin yli kymmenen vuotta sitten ja toimii aina vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe