Onko kokemuksia? Paljonko kustansi? Onko valtuutetuissa hinnassa selkeä ero?
Volvon huolto Virossa
8
229
Vastaukset
- BadBoysBadBoys
Älä anna eestipojun tuhota autoasi.Minä en antaisi niiden veijareiden rasvata edes oven saranoita!
- Kerrotooki
Bilian omamekaanikko siellä? Mihis tää perustuu?
- Realistipoju
Vai muka eestipoika tuhoaa Kiinassa valmistetun auton? Tulee ehkä parempana ulos huollosta...
- Trumpäkkiätännehommiin
Realistipoju kirjoitti:
Vai muka eestipoika tuhoaa Kiinassa valmistetun auton? Tulee ehkä parempana ulos huollosta...
Ei nuo vitun virolaiset tee muuta kuin sutta ja sekundaa. Ja murtokeikkoja Suomessa sen lisäksi.Joku aita pitäisi saada niille etteivät pääsisi tänne tekemään konnuuksiaan!
- 1900
laita sähkö postia suoraan tallinnaan volvolle vastaavat ihan suomeksi on halvempi. vanteita ym olen ostanut sieltä
- kallissuomi
Onhan se hintataso huippu halpoo siellä ja samalla saa tuliaisii takaboksiin!
- telipuoleenhintaa
Kuorma volovo huolto thaimaas puolet halavempaa varaa aika nopeesti lento lähtee.
- pärak
Volvo on tosimiehen auto! ♂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597