Onko noloa käyttää brazilian alushousuja 14 vuotiaana ? Miten kertoa äidille ? Että haluaisin ostaa brazilian alushousut? Asiallia vastauksia , kiitos .
Alushousut
13
844
Vastaukset
- tosihyvää
Hahaaa minkälaiset alushousut noi on???? Oon 15 poika ja pidän vielä poikien black horsen boksereita, ne on tosi hyvät, nyt jalassa kaverin bokserit.
- skaterdude
Miks käytät kaverin boksereita? :o
- skaterdude
Ei oo noloa, eihän tos oo mitään sellasta "liian" räikeetä tai rohkeeta. Jos ite tykkäät niin ihan vapaasti!
On noloa käyttää mitään housuja.
Mä itse halusin stringit. Menin ja ostin stringit. Äiti heitti ne roskikseen. Ei tarvinnut keskustella, hän ei tahtonut minun hankkivan mukavia alushousuja.
Jos käyt äitees kaa kaupassa nii voit vaikka mennä alusvaateosastolle, näyttää semmoset mitkä haluisit ja sanoo et "nää on tosi kivat" ja sit kattoo kui reagoi. Jos torppaa nii käy ittekses ostamassa, ja jos hänkin on noita roskikseen heittelijöitä nii osta alennuksesta monet ja kyllä se sit väsyy ku sulla on tarpeeks monta paria tai sanot et oli tosi kalliit vaikka olisit tyylii eurolla löytäny alennuksesta mut näyttää kalliimmilta.
Tai sitten niinku normaalit ihmiset: "äiti, mä haluun brasilialaiset alushousut."- tosihyvää
Joo en kertonut sorry!! miksi mulla oli kaverin bokserit, sen takia kun olin kaverin luona illalla saunassa ja mulla ei ollut puhtaita boksereita mukana niin kaveri lainas puhtaat bokserit mulle. joten ei kai tossa mitään ihmeellistä ole , on meinaan tosi hyvät.
- skaterdude
Harkitsitko et oisit ollu ilman?
- tosihyvää
skaterdude kirjoitti:
Harkitsitko et oisit ollu ilman?
no joo kuule ei tullut tollanen ajatus mieleen. sitä paitsi olisi ollut melkoinen pullotus farkkujen lahkeessa jos olisin ollut farkut jalassa ilman alushousuja.
- skaterdude
tosihyvää kirjoitti:
no joo kuule ei tullut tollanen ajatus mieleen. sitä paitsi olisi ollut melkoinen pullotus farkkujen lahkeessa jos olisin ollut farkut jalassa ilman alushousuja.
No ehkä jos ei oo tottunu pitää sillei.
Hitto, mikä nautinto näitä tekstejä lukemalla tulee. En kuitenkaan ole homo.
- trysryr
Hahhaha no selvästikään et joo.
- Anonyymi
trysryr kirjoitti:
Hahhaha no selvästikään et joo.
😄😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2121409Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651344- 801022
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280886- 73843
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6821Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine68818Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185797- 38740
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31725