Vaimo matkoilla usein.

ThainAviomiesOriginal101

Hammalääkräivaimoni käy usein muutan viikon matkalla. Sanoo menevänsä Bangkokiin sukulaisnaisen luokse mutta olen alkanut epäillä koska ei siellä asu yhtään sukulaista kun olen ottanut selvää. Minä jään tänne maaseudulle hoitamaan taloamme.

Aina toistuu sama kaava, tulee tekstiviesti ja saman päivän illalla vaimoni kertoo että pitää lähteä aamusta Bangkokiin ja että hän tulee kahden viikon kuluttua. Kerran näin viestin lähettäjän nimenä olevan Mats. Voiko vaimoni sukulaisen nimi olla Mats oikeasti? Puhelimeen sen kahden viikon aikanä hän vastaa huonosti tai ei ollenkaan.

39

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomppu43

      Miksi kirjoitat tuollaista.. mitä sinä haet... ? Mikä sinua painaa , oletko käynyt lääkärillä ?
      Kaikki näkee, että olit keksinyt sen... siitä puuttui tunne jos näin olisi.
      Valehtelet ja kuvittelet, niin kuin kunnon kommunisti pää, että kaikki on ryhmiä.
      Me olemme yksilöitä jokainen ja sinä kirjoitit todella väärin... Paljon virheitä.

    • lerpantarina

      Fiktiivinen aloitus perustunee Lerppandeeruksen ammoiseen thaivaimoon.

      Suomivaimo dumppasi ensin Lerpan viime vuosikymmenellä. Lerppa pääsi noihin aikoihin sairaseläkkeelle.

      Sitten Lerppa löysi netistä itselleen thaimorsiamen. Lähti henkseleitä paukutellen sen perään sinne jonnekin Pattayan lähistölle. (Paikkaa en muista mutta pari vuotta kertoi siellä asuneensa)

      Nainen paljastuikin sitten maksulliseksi ja petti Lerppaa oikein urakalla. Lerpan rahat eivät riittäneet maksullisen naisen vaatimustasoon ja nainen lähti Pattayalle tienaamaan ja jätti Lerpan yksin.

      Lerppa muutti katkeruuksissaan Hua Hiniin. Kiukuttelee ja haikailee vieläkin sen naisen perään. Lerppa pelkää kuollakseen että siellä ne polkevat suomimiehet hänen exäänsä kuin tulpatonta mopoa.

      Uutta naista Lerppa ei ole löytänyt. Se johtuu siitä että Lerppa ei anna naiselle rahaa. Thainaisilla kun on lähes poikkeuksetta aina lapset maaseudulla, joita pitää elättää ja siksi he eivät voi ilmaiseksi toimia Lerpan palvelijana, kokkina, puutarhurina, siivoajana ja varpaankynnenleikkaajana.

      Se mitä Lerpalla on jäljellä, on pohjaton katkeruus.

      • 654767567657

        Resuperse meissä on yhteistä että myös erilaisuutta, kumpikaan ei anna naisille rahaa, sinä reppana sen takia että täällä palstalla roikkumisesta 24/7 kukaan maksa mitään, joten sinä et mistään sellaisia määriä saa. ja minä taas sen takia että vaimolla on omat tulot, toisin kuin sinulla, reppana.


    • ThainAviomiesOriginal101

      Aloittaja on katkera minulle, kun vaimoni on hammaslääkäri.

      Hän saanee siitä tyydytystä, joten siittä vaan....... Niin ja täytyyhän hänen keksiä näitä juttuja, kun Lerpatukset ei enään anna provon kaipaamaa palautetta.

      • LiiskaajaTauno

        Missäs muijas huoraa 2 viikkoa?


      • kolinolli

        Moikka, vai on vaimosi hammaslääkäri? Aika hyvin. Meidän perheessä kaikki ovat hammaslääkäreitä, meillä on kaikilla oma vastaanotto. Jos joku täällä netissä sattuu kyselelemään.


      • ThainAviomiesOriginal101

        Olit 2 minuttia aikaisemmin cittarikyselyssä sairas.

        Minun vaimoni on hammaslääkäri. Onko niin että tällä palstalla hyväksytään vain baarityttöjen poikakavereiden kirjoitukset ?


      • kolinolli

        Vastaus 1.Olinko? Vastaus 2. Onko?. Tilastollinen poikkeus kohdallasi on " käsin kosketeltavissa" Harva kaunis Thai lääkäri avioituu farangin kanssa joka roikkuu jossain " järkevällä" keskustelupalstoilla joka päivä? Peter Ladd Jensen laittoi kuninkaallisen Thaimaalaisen vaimonsa Squirttaamaan ja ansaitsi paikkansa kuninkaallisten joukossa. Sinusta ei ole siihen. Katso pituuttasi? Katso miehisiä ulottuvuuksiasi? Minua nolottaisi aivan hirveästi, jos olisin sinä.


      • PrismanTarkastelija
        kolinolli kirjoitti:

        Vastaus 1.Olinko? Vastaus 2. Onko?. Tilastollinen poikkeus kohdallasi on " käsin kosketeltavissa" Harva kaunis Thai lääkäri avioituu farangin kanssa joka roikkuu jossain " järkevällä" keskustelupalstoilla joka päivä? Peter Ladd Jensen laittoi kuninkaallisen Thaimaalaisen vaimonsa Squirttaamaan ja ansaitsi paikkansa kuninkaallisten joukossa. Sinusta ei ole siihen. Katso pituuttasi? Katso miehisiä ulottuvuuksiasi? Minua nolottaisi aivan hirveästi, jos olisin sinä.

        Citymarketin asiakastarkkailija ei ainoastaan tarkkaile Citymarketin asiakkaita ja siellä kulkevia Suomi-Thai pariskuntia, vaan Citymarketin asiakastarkkailija pystyy anonyymillä keskustelupalstalla kertoilemaan ihmisten ulkonäöt ja koot, elämän, työpaikan, elopainon, vaimon tiedot, vaimon ammatit, vaimon tunteet ja ihmissuhteiden tilanteet.

        Citymarketin asiakastarkkailijassa on velhon kykyjä, reippaasti kusipäätä, mulkun vikaa ja rajattomasti mielikuvitusta. Olet sellaista avokämmenellä tainnoksiin menevää mallia. Kyllä suuta soittavan pupujussin tunnistaa aina. Tosielämässä vääntäisit itkua minut tavattuasi ja anelisit armoa.


      • kolinolli

        Oikein. Sitä en tiedä miksi itkua vääntäisin? Olen kyllä avokämmenellä tainnoksiin menevä..... Riippuen tietenkin avokämmenen antajasta ja avokämmenestä?

        Armon anelemisestakin juttelit. Varo karmaa. Itse leikittelin 40cm lyhyemmän thain kanssa näytösottelussa, en saanut turpaan, mutta hävisin pisteillä. Kannattaa miettiä aina pystyykö seisomaan sanojensa takana?? Koskee myös "miehiä" jotka kirjoittelevat eri nimimerkeillä ja ovat samaan aikaan ylpeitä uskaltaessaan kirjoittaa aina samalla nimimerkillä??... Yleensä tuollaisilla kavereilla on Thai vaimona??


      • kolinolli
        kolinolli kirjoitti:

        Oikein. Sitä en tiedä miksi itkua vääntäisin? Olen kyllä avokämmenellä tainnoksiin menevä..... Riippuen tietenkin avokämmenen antajasta ja avokämmenestä?

        Armon anelemisestakin juttelit. Varo karmaa. Itse leikittelin 40cm lyhyemmän thain kanssa näytösottelussa, en saanut turpaan, mutta hävisin pisteillä. Kannattaa miettiä aina pystyykö seisomaan sanojensa takana?? Koskee myös "miehiä" jotka kirjoittelevat eri nimimerkeillä ja ovat samaan aikaan ylpeitä uskaltaessaan kirjoittaa aina samalla nimimerkillä??... Yleensä tuollaisilla kavereilla on Thai vaimona??

        Jos joku harmittaa onnellista aviomiestä..... Niin puttaa tähän forkkaan valokuvasi... Loppuu se tyhmä jankkaaminen ulkonäöstäsi? Heleppoo, eik?


      • kolinolli
        PrismanTarkastelija kirjoitti:

        Citymarketin asiakastarkkailija ei ainoastaan tarkkaile Citymarketin asiakkaita ja siellä kulkevia Suomi-Thai pariskuntia, vaan Citymarketin asiakastarkkailija pystyy anonyymillä keskustelupalstalla kertoilemaan ihmisten ulkonäöt ja koot, elämän, työpaikan, elopainon, vaimon tiedot, vaimon ammatit, vaimon tunteet ja ihmissuhteiden tilanteet.

        Citymarketin asiakastarkkailijassa on velhon kykyjä, reippaasti kusipäätä, mulkun vikaa ja rajattomasti mielikuvitusta. Olet sellaista avokämmenellä tainnoksiin menevää mallia. Kyllä suuta soittavan pupujussin tunnistaa aina. Tosielämässä vääntäisit itkua minut tavattuasi ja anelisit armoa.

        Vaimon ammattia en ala arvostelemaan, varsinkaan jos vaimo on löytynyt Thaimaasta? Laita se oma valokuvasi itsestäsi ja laita vaikka hammaslääkäri vaimosi kuva myös. Saadaan tsiikaa mikä suunnaton onni teitä yhdistää.

        Älä turise joutavia. Paina faktaa pöytään, ole mies. HaH HAH Jos pystyt?


      • Zeemitäjuttuja
        kolinolli kirjoitti:

        Oikein. Sitä en tiedä miksi itkua vääntäisin? Olen kyllä avokämmenellä tainnoksiin menevä..... Riippuen tietenkin avokämmenen antajasta ja avokämmenestä?

        Armon anelemisestakin juttelit. Varo karmaa. Itse leikittelin 40cm lyhyemmän thain kanssa näytösottelussa, en saanut turpaan, mutta hävisin pisteillä. Kannattaa miettiä aina pystyykö seisomaan sanojensa takana?? Koskee myös "miehiä" jotka kirjoittelevat eri nimimerkeillä ja ovat samaan aikaan ylpeitä uskaltaessaan kirjoittaa aina samalla nimimerkillä??... Yleensä tuollaisilla kavereilla on Thai vaimona??

        Aijaijai...:DDD

        Nyt paljastui että Lerppa on myös cittarimiehen ja kolinollin nimimerkin takana. Ihan samanlainen satusetä.

        Aina kun rakentelet uutta hahmoa, kuten numeromiehen hahmoa ja nyt cittarimiehen / kolinollin hahmoa, niin niille ilmestyy pikkuhiljaa uusia taitoja, titteleitä, työhistoriaa, urheilullisia lahjoja, suhteita yms. Nyt siis cittarimies-lerppa on myös lahjakas thainyrkkeilijä. :DDD Tämä oli tosin jo odotettavissakin.

        Todennäköisesti tämä juttu paisuu hovissa lisää ja kohta olet Bangkokin isojen areenoiden legendaarinen taistelija? :D Sitten sulle ilmestyy viitta selkään ja muutut supermieheksi.


    • amaliaton

      Eikö amalia keksi parempia trolleja.

    • havumetsän_asukki

      Ukko sairaseläkeläinen kaljamaha.
      Kyllä sitä on parin viikon keikkoja muijan heitettävä vaikka vähän porahommia Pattayalla.

    • Pomppu43
    • amalgaami101

      Vaikuttaa orginal vähän yksinkertaiselta ukolta. Taitaa olla lompakossa aikamoinen pyörre kun hammashoitaja pumppaa läskin eläkeläisen sairauseläkepennoset sieltä ja heittää keikkaa Pattayallakin.

      • Kamagra_Kaani

        Tuo on tosi paha tuo sun fetissi noihin miesten mahoihin. Puhut niistä 25 kertaa vuorokaudesta. Kannattaisi kokeilla jotakin hypnoosihoitoa tms. Niillä hoidetaan pakkoajatuksia ja pakkomielteitä. Eihän sille mitään voi, jos ne mahat jää pyörimään sinne päähän sen jälkeenkin, mutta kokeilla kannattaa.

        Mites sulla kävi sen "kuvaan salaa"- projektisi kanssa? Sullahan oli pieni tuotantoyhtiö sponssaamassa ja sun piti paljastaa Pattayan pedofiilit? Olit kovin innoissasi asiasta, mutta nyt olet siirtynyt takaisin miesten mahoihin.


    • MaijaPeppunappinen

      Nimimerkin YLEISÖN PYYNNÖSTÄ keskustelun aktivointi.

      • Tunnistan_Tapauksen

        Tunnetko itsesi miehekkääksi mieheksi noilla nimimerkeilläsi? "MaijaPeppunappinen" ja "Maija69Anal"?

        Voisin lyödä kymppitonnin vetoa euroja että olet suomalainen transuhomo ja sossupummi, joka haaveilee thaivaimosta ja Thaimaassa asumisesta.

        Olet niin pahasti sairas että olet rakentanut itsellesi mielikuvituselämän ja nyt nyyhkit mekkokankaaseen kun mielikuvituselämääsi on mielikuvituksessasi loukattu.

        Koetahan ymmärtää että ei nettihärnääjän (sinun) mielikuvitusvaimon loukkaaminen ole oikeaa loukkaamista. Sillä härnätään takaisin vain sinua. Ei vaimoasi, koska sellaista sinulla ei ole.

        Vanhojen transujen (kuten sinun) kohtalo on surullinen vanhempana, kun ette hyväksy vanhenemista ja sitä että ette enää kelpaa kellekään ja olette kamalan näköisiä perverssejä. Tilanne on samanlainen Thaimaassakin, joten et ole yksin ongelmasi kanssa.


      • TikkuSunPersees
        Tunnistan_Tapauksen kirjoitti:

        Tunnetko itsesi miehekkääksi mieheksi noilla nimimerkeilläsi? "MaijaPeppunappinen" ja "Maija69Anal"?

        Voisin lyödä kymppitonnin vetoa euroja että olet suomalainen transuhomo ja sossupummi, joka haaveilee thaivaimosta ja Thaimaassa asumisesta.

        Olet niin pahasti sairas että olet rakentanut itsellesi mielikuvituselämän ja nyt nyyhkit mekkokankaaseen kun mielikuvituselämääsi on mielikuvituksessasi loukattu.

        Koetahan ymmärtää että ei nettihärnääjän (sinun) mielikuvitusvaimon loukkaaminen ole oikeaa loukkaamista. Sillä härnätään takaisin vain sinua. Ei vaimoasi, koska sellaista sinulla ei ole.

        Vanhojen transujen (kuten sinun) kohtalo on surullinen vanhempana, kun ette hyväksy vanhenemista ja sitä että ette enää kelpaa kellekään ja olette kamalan näköisiä perverssejä. Tilanne on samanlainen Thaimaassakin, joten et ole yksin ongelmasi kanssa.

        Joo ihan härkäfiilis.

        Mitä muuta tahdot tietää, kysy vain ihan omin sanoin.


    • MaijanTussu

      TAHDOTKO MAIJA JATKAA ?????????

      Minulle kyllä sopii, joten jos tahdot jatkaa niin väsää vähän jatkoa tähän hutsutteluus.

      • mursi

        laita kuvia hammaslääkärivaimosi tussusta. vai onko niin että et ole sitä koskaan nähnyt vaan sitä pillua näytetään vain Pattayalla ja ihan muille miehille?


    • marise_ja_kitise

      Kannattele sinä Veikko-Irmeli aisaa sillä aikaa kun vaimosi bailaa Matsin kansa Bankokissa. Se on sun osas tuossa liitossa.

      Tosimies olis lähteny naisiin ja pannu avioliiton kaikkine omaisuuksineen kahtia.

    • matsoninsinööri

      No en ihmettele yhtään, kun ei äijä osaa edes suomen kieltä kirjoittaa...

      • SuomenKieltä

        suomenkieltä.......suomen kieltä.........suomenkieltä


      • lerpankielikyseessä

      • lerpankielikyseessä

      • 10MiljoonaaPovessa
        lerpankielikyseessä kirjoitti:

        matsoninsinööri - http://subtitlesdownloader.com/video/NjaiTzAKAHk/dangerous-bulk-mailer-review-mail-150k-leads-month/fi

        Lie tuo suomenkielenoikeikirjoitustaito kuin lerpalla ikään, siis lähinnä olematon.
        Unohdit lento kapteenin, samoin, kuin suomen kielen...
        HehHehHee...

        Hyvä kielitieteilijä.

        Minä olen miljonääri joka ei osaa suomen kielioppia.

        Kumpaa sinä pidät tärkeämpänä elämässä:

        a) elämässä pärjäämistä vai b) oikeinkirjoituksia palstallasi ?


      • Tosiasioitaelämääsi
        10MiljoonaaPovessa kirjoitti:

        Hyvä kielitieteilijä.

        Minä olen miljonääri joka ei osaa suomen kielioppia.

        Kumpaa sinä pidät tärkeämpänä elämässä:

        a) elämässä pärjäämistä vai b) oikeinkirjoituksia palstallasi ?

        Niin, minulla on ollut onnea ja taitoa saavuttaa molemmat...
        Sinun miljoonasi ovat Kelan ja Sossun hallussa, josta jakavat hyvin kitsaasti sinulle niitä.


      • MaijaJatkaneeElämäänsä
        Tosiasioitaelämääsi kirjoitti:

        Niin, minulla on ollut onnea ja taitoa saavuttaa molemmat...
        Sinun miljoonasi ovat Kelan ja Sossun hallussa, josta jakavat hyvin kitsaasti sinulle niitä.

        No sittenhän voit siirtyä nauttimaan onnistuneesta elämästäsi täysin siemauksin tämän matkailupalstan kielioppivirheistä välittämättä.
        Hyvää elämää sinulle.


      • Tosiasioitaelämääsi
        MaijaJatkaneeElämäänsä kirjoitti:

        No sittenhän voit siirtyä nauttimaan onnistuneesta elämästäsi täysin siemauksin tämän matkailupalstan kielioppivirheistä välittämättä.
        Hyvää elämää sinulle.

        Nautin jatkuvasti elämästäni, milloin Suomessa, milloin Thaimaassa.
        Kuitenkin lerppojen kirjoittamiin, pääasiallisesti keksittyihin juttuhin otan toisinaan kantaa, kuten nytkin kohdallasi jouduin toimimaan.


      • ToisinaanJoudun2010
        Tosiasioitaelämääsi kirjoitti:

        Nautin jatkuvasti elämästäni, milloin Suomessa, milloin Thaimaassa.
        Kuitenkin lerppojen kirjoittamiin, pääasiallisesti keksittyihin juttuhin otan toisinaan kantaa, kuten nytkin kohdallasi jouduin toimimaan.

        "Toisinaan" !!!!! "Joudut"......

        Mitä mieltä olet PÄÄASIASSA aloituksesta, kenen kirjoittama ja onko keksitty ?


      • Vain9MilliiMulla
        Tosiasioitaelämääsi kirjoitti:

        Nautin jatkuvasti elämästäni, milloin Suomessa, milloin Thaimaassa.
        Kuitenkin lerppojen kirjoittamiin, pääasiallisesti keksittyihin juttuhin otan toisinaan kantaa, kuten nytkin kohdallasi jouduin toimimaan.

        NO MINNE KYMMENEN ( 10.000.000 € ) MILJOONAA EUROA POVESSA PALSTAN

        KIELIOPPIPOLIISI KATOSI ??????????

        Nyt joutuisit kantaa ottamaan jos olisi ballia muuhunkin kuin leipäjonojen jonottajien kehon muotoja kartoittamaan.


      • Vain9MilliiMulla
        Vain9MilliiMulla kirjoitti:

        NO MINNE KYMMENEN ( 10.000.000 € ) MILJOONAA EUROA POVESSA PALSTAN

        KIELIOPPIPOLIISI KATOSI ??????????

        Nyt joutuisit kantaa ottamaan jos olisi ballia muuhunkin kuin leipäjonojen jonottajien kehon muotoja kartoittamaan.

        Hei Rakkaat Pattayan Ystävät.

        Onko tietoa 10 miljoonan miehestä, lähtikö koilliseen kissan synttäreille Soin luo ?

        Koska istutaan alas ison pöydän ääreen, jonka mode poisti ?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe