Kautta pelihistorian ajan on ollut puheita koodeista. Kaikkihan tietävät, että kun puhutaan koodeista peliin liittyen, puhutaab huijauksesta. Peliä "huijatessasi" sekoitat itse peliä ja tämä peli ei ymmärrä niitä ihme keinoja joilla saat mm. rahaa. Helposti käy niin, että et voi muutaman kuukauden/viikon/päivän päästä enään pelata peliäsi, koska koodit ovat sekoittaneet tämän.
Ja sitten vielä kysymys, että miski ihmeessä ihmiset käyttävät niitä? Siihenhän on helppo syy: koodeja käyttävä ei hallitse peliä haluamallaan tavalla. Nytten tähän simssiin liittyen voit hankkia rahaa koodeilla, taloja, ihmeen vekottimia ja skinejä..vaikka mitä.
Muihin peleihin kodeja on mm. kaikki radat, näkymättömyys, kuolemattomuus jne ja nämä ovatkin hyödyllisiä kaikenmaailman sotapeleissä.
Se ei osaa pelata peliään joka noita hankkii.
Simssissäkin on tarkoitus ponnistaa pohjalta pinnalle ja koko pelin idea menee hukkaan siinä kun hankit simillesi miljoona omaisuuden ja kaikki perhesuhteet kondikseen. Mitä hauskaa ja erityisesti mitä PELATTAVAA siinä pelissä sitten enään on?
Nämä koodit
13
815
Vastaukset
- mammatus
Olen kanssasi mummu täysin samaa mieltä.
On inhaa katsella toisen peliä kun kaikki on kondiksessa koodien takia.
On totta, että koodien,moodien sun muitten kautta peli ja kone sekoittuu, koska se ei ymmärrä sitä.. ymmärrättekö?
Mitä pelattavaa on pelissä mm. Sims:ssä, kun mummun sanoin on miljoona omaisuus ja kaikki suhteet kondiksessa? ei mitään. - nasevaa
no niinpä. Nyt mummu puhuu asiaa!
Koko pelin idea menee koodeissa, kone/peli sekottuu ja kaikenlisäksi todistaa olevansa huono pelaaja. - terhi
Eiku oikeesti, on kamalaa!!
Siis hirveetä!!
IIIIKKK!! AAARGH!
Mitä mä nyt teen, jotkut käyttää simssissä koodeja!!! VOI EII!! Niitten elämä menee ihan liian helpoksi!! SO WHAT?
Eiköhän huolehdita vaan ihan omista asioistamme, jookos?- kaikki tietävä!!!!!
onko tuo edes totta et peli voi mennä sököks jos käyttää koodeja????? mä oon pelannut jo kauan simssiin ja käyttänyt koodeja siihen ja ne toimii erittäin hyvin eikä niissä oo mitään vikaa....
ja miks suo kiinnostais se et muut käyttää koodeja pelissään eli HUOLEHDI VAAN OMISTAS ASIOISTA VAAN!!!! (sitä paitsi onko sulla edes sellaista pelii jossa on käynyt niin kuin sä sanoit!!!!) kaikki tietävä!!!!! kirjoitti:
onko tuo edes totta et peli voi mennä sököks jos käyttää koodeja????? mä oon pelannut jo kauan simssiin ja käyttänyt koodeja siihen ja ne toimii erittäin hyvin eikä niissä oo mitään vikaa....
ja miks suo kiinnostais se et muut käyttää koodeja pelissään eli HUOLEHDI VAAN OMISTAS ASIOISTA VAAN!!!! (sitä paitsi onko sulla edes sellaista pelii jossa on käynyt niin kuin sä sanoit!!!!)Jos sillä on peli, jossa se on käyttäny koodeja ja peli tai kone on menny sekasin ni voi olla ihan käyttäjässä vikaa.
En oo ennen vastaavasta kuullukkaan. HEHHAHAHAA!!! Vaikka oonkin koodeja käyttänyt niin ikinä ei oo niistä menny peli, eikä kone sekasin.
Ja se on jokasen oma asia käyttääkö koodeja vai ei. Sen ei pitäis vaikuttaa teidän pelaamiseen, syömiseen, hengittämiseen tai elämiseen.
Se on sitten oma vika jos pilaa pelin hienoudet ja haasteet koodeilla.- jasmu
ei helvetti sanon minä. Siis tämä nykynuoriso ei tiedä näköjään foorumin merkitystäkään, kuten eivät tiedä pissiksenkään merkitystä mikä taas naurattaa meitä kaikkia, mutta sehän ei kuulu tähän. Foorumiin saa vapaasti sanoa omia mielipiteitään asiasta, kuten te teikkekin 'valittajat', mutta sitten tuo "huolehdi vaan omasta elämästäs" "vittuuks sulle kuuluu" meininki on jo niin lapsellista ettei mitään rajaa. Jos koodit tuhoo konetta, niin luuletteko, että näytölle ilmestuu koko näytön kokoinen varoitus tuhoutumisesta? sallikaa mun nauraa. Koodit tuhoo pelia ja konetta pieninä määrinä kerralla ja sitä ei huomaakkaan varmaan, mutta koneviisaat kyllä. Itse tiedän koska käytän työssäni ja harrastuksissani konetta paljon.
niin, että jos ei ole jätkevää sanottavaa ja on noin tietämätön niin pitäkää omat asianne omina tienoinanne..kuulostaako tutulta? - ääää
Tottakai koodeja saa käyttää jos haluaa. Ei se tee huonompaa pelaaja. Itse haluan joskus pelta erilailla, ja leikitellä kaikenlaista koodien ja modien kanssa. Peli saa lisää aikaa siitä.
En ymmärrä, että jotkut yrittää päteä täällä tollain, että "minä olen loistava pelaaja, koska en käytä ollenkaan koodeja".
Joo ja paskaahan tuo on, että koodit sekoittaisi pelin. - tukkimies
onko deluxe editionin mukana monta levyä.xD
- Eräs MJ-fani
Jaa-a, olen käyttänyt monia koodeja The Sims 1 pelatessa ja vieläkin pelittää! Eipä ole sitä sun tilttiä tapahtunut. Niin ja olen pelannut The Simssiä siitä lähtien kun se tuli markkinoille eli useamman vuoden. Joten selittäisitkö miksi pelini ei ole jo "seonnut"? Ehkä siksi, että väitteesi on hölyn pölyä... ;D
- Sieppo
Samahan se on meneekö peli pilalle vai ei, saahan sen asennettua uudestaan. Mutta mä en tykkää ollenkaan käyttää koodeja, niin kallis tämäkin peli on, siis sims2, että hukkaan olisivat menneet nekin rahat, jos huijaisin palkit vihreelle. Tai rahat, tai perhesuhteet jne. Mitä ne simit sitten enää tekee, jos kaiken aikaa on vihreellä ja rahaa mielin määrin? Juttelee keskenään? Ei mitään tekemistä.
- Mummu
Heipsis!
Ja kiitos kaikille jotka olette tähän mennessä vastanneet. Vaikka monet luulevatkin, että tyrkkään puppua tänne, niin itselleni herää kysymys, että miksi ihmeessä niin tekisin?
Eihän siinä olisi mitään järkeä, ja en selitä mitään moista ilman, että joku 100% nero olisi minulle kertonut/ tai olisin kuullut moiselta.
Eihän siihen peliin nyt välttämättä mitään kamalia tilttauksia ja näytölle tule mitään hirmu varoituksia, mutta syöpähän silti konetta ja peliä, koska tietokoineisiin ja peleihin ei ole syötetty mitään tietoa koodeista. Koodit on tehnyt jälkikäteen peleihin jotkut expertit.
Mutta, en voi minkään jos koodeja käytätte tai ette käytä.. esitimpähän kysymyksiä ja mielipiteitäni.Onks Sims 2:eenkin tehty ne koodijutut jälkeenpäin? Ja viäl experitit? Tekijät ne on sinne itse lisännyt. Paitsi joihinkin peleihin voi olla erikseen sellasia koodi juttuja (hacks).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639