Oon 14v poika ja mua panettaa koko ajan . Eli runkkaan jopa yli 6 kertaa päivässä. Aamulla,koulussa joka välitunti vessassa, ku tuun kotiin, ja siinä sitte pitkin iltaa ja yötä. Penis ei kuitenkaan ole mikään verinen tai kipee mut ärsyttää vaan ku käsi väsyy... kuinka monta kertaa te muut runkkaatte ja missä? Ja mitä mun pitäis tehdä?
Runkkaanko liikaa
8
402
Vastaukset
- 3Euro70
Kertakin on liikaa. Miksei ihmiset osaa olla hiplaamatta vehkeitään?
Runkkaamisen määrä on yksilöllistä, toiset tekee sitä enemmän ja toiset vähemmän. Jos peniksissä alkaa tuntua arkuutta tai kosketusherkkyyttä niin silloin sitä tekee liikaa ja on hyvä olla joku päivä kokonaan runkkaamatta. Varmaan keskiverto määrä on jotain 1-3 kertaa päivässä.
Nyt on kyllä lähtenyt käsistä. Äkkiä katkolle!
Ei herranjestas, mitä Jumala tähän sanoisi?Rupee kerää koulus kolehtii ettå voit ostaa itsellesi huoran.
Tuonkin ajan voisi käyttää hyödyllisemmin, vaikka opiskeluun..
- Per-kel
Runkkarin lapset ei maailmalla kulje, siitä on Miki niin iloinen.- Sano Valtsu 1970 :)
Minua huolestuttaa teidän välituntienne vähäinen määrä. Kertomasi perusteella teillä on enintään kolme välituntia koulupäivän aikana. Voi tietysti olla, että koulupäivät ovat ylä-asteella oleellisesti lyhenteet entiseen verrattuna taikka ettei taukoja juuri enää pidetä. Pitäisiköhän ylä-asteen opetussuunnitelmaa tarkistaa?
Mitä käden väsymiseen tulee, auttaa siihen kun vaihtaa välillä oikeasta vasempaan. Voi myös nylkyttää itseään tyynyjen väliin, tai oikeastaan minkä väliin tahansa, kunhan se ei tee hirvittävän kipeää.
Jos elämässään haluaa tehdä muutakin kuin vain vemputtaa ja nylkyttää, voi tarmoaan yrittää suunnata muihin harrastuksiin. Kun halut ovat kovimmillaan, voit esimerkiksi mennä ulos potkimaan palloa, kiusaamaan tyttöjä, rikkomaan ikkunoita tai tehdä jotain muuta sellaista.
Missään tapauksessa sinun ei kannata olla vemputtelustasi huolissasi. Voit huoleti harrastaa sitä elämäsi loppuun asti, eikä sinun tarvitse ainakaan Suomessa asuessasi edes vaivautua töihin. Voit aivan vapaasti vemputtaa itsesi kehdosta hautaan asti, ja valtio maksaa.Jos se tuntuu ongelmalta, se on ongelma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930