Katsoisitko minulle kesään, millaisena se näyttäytyy? Olisiko vielä joskus seuraa miesrintamalla? Vai sanotko vain, että kuulepas sen on jo sinulta ohi? : I
Kiitos!
Hei mies 791
7
186
Vastaukset
Hei!
On sinusta itsestäsi kiinni, mitä ensi kesänä tapahtuu. Jostain syystä näin pientä kipinää, joten ei se ainakaan huono merkki ole. Se yltyykö se liekiksi, on kokonaan sinusta kiinni.- kesääodottelen
Tämä menee yleensä näin, että minä ihastun, eikä siitä ikinä tule sen kummempaa.
Katsotaan kuinka käy.
Kiitos ja hauskaa Vappua! - kesääodottelen
Palaute.... Ei niin pienintäkään kipinää missään päin.
- Kristalliboltsi
Moi kesääodotellen.
Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
Hyvii jatkoja sulle. - kesääodotellentaas
Kristalliboltsi kirjoitti:
Moi kesääodotellen.
Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
Hyvii jatkoja sulle.Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
Otapas ja kiillota boltsi. :) - Kristalliboltsi
kesääodotellentaas kirjoitti:
Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
Otapas ja kiillota boltsi. :)Moi kesääventatessa.
Viimeks kun mä skrivasin sulle nii mä kerroin ,et näky ei oo tarkka ton sumun takii joka johtuu sateesta, eikä se oo vieläkää, mut siin näkyy sulle kristalliboltsissa kipinää. Voi olla et kyse on Lapin reisusta keväthangilla jossain kodassa tai sit kuuma lempee juhannuksena kokon vieressä. Joka tapauksessa kyl se sielt tulee sata varma juttu.
Hyvää uutta vuotta sulle. - kesääodottelen
;) Sitä edelleen odotellessa.
Hyvää uutta vuotta myös sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773523Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K672653Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272607Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652199- 1992095
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan431689Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3571579- 261401
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1021378Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1991371