Hei mies 791

kesääodottelen

Katsoisitko minulle kesään, millaisena se näyttäytyy? Olisiko vielä joskus seuraa miesrintamalla? Vai sanotko vain, että kuulepas sen on jo sinulta ohi? : I
Kiitos!

7

241

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

On sinusta itsestäsi kiinni, mitä ensi kesänä tapahtuu. Jostain syystä näin pientä kipinää, joten ei se ainakaan huono merkki ole. Se yltyykö se liekiksi, on kokonaan sinusta kiinni.

• kesääodottelen

Tämä menee yleensä näin, että minä ihastun, eikä siitä ikinä tule sen kummempaa.
      Katsotaan kuinka käy.
      Kiitos ja hauskaa Vappua!

• kesääodottelen

Palaute.... Ei niin pienintäkään kipinää missään päin.

• Kristalliboltsi

Moi kesääodotellen.
        Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
        Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
        Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
        Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
        Hyvii jatkoja sulle.

• kesääodotellentaas
        Kristalliboltsi kirjoitti:

Moi kesääodotellen.
        Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
        Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
        Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
        Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
        Hyvii jatkoja sulle.

Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
        Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
        Otapas ja kiillota boltsi. :)

• Kristalliboltsi
        kesääodotellentaas kirjoitti:

Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
        Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
        Otapas ja kiillota boltsi. :)

Moi kesääventatessa.
        Viimeks kun mä skrivasin sulle nii mä kerroin ,et näky ei oo tarkka ton sumun takii joka johtuu sateesta, eikä se oo vieläkää, mut siin näkyy sulle kristalliboltsissa kipinää. Voi olla et kyse on Lapin reisusta keväthangilla jossain kodassa tai sit kuuma lempee juhannuksena kokon vieressä. Joka tapauksessa kyl se sielt tulee sata varma juttu.
        Hyvää uutta vuotta sulle.

• kesääodottelen

;) Sitä edelleen odotellessa.

Hyvää uutta vuotta myös sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1175
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      78
      929
    3. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      424
      898
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      78
      890
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      64
      788
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      773
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      747
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      738
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      672
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      570
    Aihe