Katsoisitko minulle kesään, millaisena se näyttäytyy? Olisiko vielä joskus seuraa miesrintamalla? Vai sanotko vain, että kuulepas sen on jo sinulta ohi? : I
Kiitos!
Hei mies 791
7
241
Vastaukset 7
Hei!
On sinusta itsestäsi kiinni, mitä ensi kesänä tapahtuu. Jostain syystä näin pientä kipinää, joten ei se ainakaan huono merkki ole. Se yltyykö se liekiksi, on kokonaan sinusta kiinni.- kesääodottelen
Tämä menee yleensä näin, että minä ihastun, eikä siitä ikinä tule sen kummempaa.
Katsotaan kuinka käy.
Kiitos ja hauskaa Vappua! - kesääodottelen
Palaute.... Ei niin pienintäkään kipinää missään päin.
- Kristalliboltsi
Moi kesääodotellen.
Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
Hyvii jatkoja sulle. - kesääodotellentaas
Kristalliboltsi kirjoitti:
Moi kesääodotellen.
Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
Hyvii jatkoja sulle.Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
Otapas ja kiillota boltsi. :) - Kristalliboltsi
kesääodotellentaas kirjoitti:
Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
Otapas ja kiillota boltsi. :)Moi kesääventatessa.
Viimeks kun mä skrivasin sulle nii mä kerroin ,et näky ei oo tarkka ton sumun takii joka johtuu sateesta, eikä se oo vieläkää, mut siin näkyy sulle kristalliboltsissa kipinää. Voi olla et kyse on Lapin reisusta keväthangilla jossain kodassa tai sit kuuma lempee juhannuksena kokon vieressä. Joka tapauksessa kyl se sielt tulee sata varma juttu.
Hyvää uutta vuotta sulle. - kesääodottelen
;) Sitä edelleen odotellessa.
Hyvää uutta vuotta myös sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701277
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381064Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i114717Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16631S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24627Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32571Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61551Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52529Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22516Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk63501