Hei mies 791

kesääodottelen

Katsoisitko minulle kesään, millaisena se näyttäytyy? Olisiko vielä joskus seuraa miesrintamalla? Vai sanotko vain, että kuulepas sen on jo sinulta ohi? : I
Kiitos!

7

241

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

On sinusta itsestäsi kiinni, mitä ensi kesänä tapahtuu. Jostain syystä näin pientä kipinää, joten ei se ainakaan huono merkki ole. Se yltyykö se liekiksi, on kokonaan sinusta kiinni.

• kesääodottelen

Tämä menee yleensä näin, että minä ihastun, eikä siitä ikinä tule sen kummempaa.
      Katsotaan kuinka käy.
      Kiitos ja hauskaa Vappua!

• kesääodottelen

Palaute.... Ei niin pienintäkään kipinää missään päin.

• Kristalliboltsi

Moi kesääodotellen.
        Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
        Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
        Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
        Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
        Hyvii jatkoja sulle.

• kesääodotellentaas
        Kristalliboltsi kirjoitti:

Moi kesääodotellen.
        Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
        Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
        Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
        Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
        Hyvii jatkoja sulle.

Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
        Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
        Otapas ja kiillota boltsi. :)

• Kristalliboltsi
        kesääodotellentaas kirjoitti:

Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
        Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
        Otapas ja kiillota boltsi. :)

Moi kesääventatessa.
        Viimeks kun mä skrivasin sulle nii mä kerroin ,et näky ei oo tarkka ton sumun takii joka johtuu sateesta, eikä se oo vieläkää, mut siin näkyy sulle kristalliboltsissa kipinää. Voi olla et kyse on Lapin reisusta keväthangilla jossain kodassa tai sit kuuma lempee juhannuksena kokon vieressä. Joka tapauksessa kyl se sielt tulee sata varma juttu.
        Hyvää uutta vuotta sulle.

• kesääodottelen

;) Sitä edelleen odotellessa.

Hyvää uutta vuotta myös sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      396
      1501
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      737
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      684
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      52
      652
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      385
      615
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe