Hei mies 791

kesääodottelen

Katsoisitko minulle kesään, millaisena se näyttäytyy? Olisiko vielä joskus seuraa miesrintamalla? Vai sanotko vain, että kuulepas sen on jo sinulta ohi? : I
Kiitos!

7

241

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

On sinusta itsestäsi kiinni, mitä ensi kesänä tapahtuu. Jostain syystä näin pientä kipinää, joten ei se ainakaan huono merkki ole. Se yltyykö se liekiksi, on kokonaan sinusta kiinni.

• kesääodottelen

Tämä menee yleensä näin, että minä ihastun, eikä siitä ikinä tule sen kummempaa.
      Katsotaan kuinka käy.
      Kiitos ja hauskaa Vappua!

• kesääodottelen

Palaute.... Ei niin pienintäkään kipinää missään päin.

• Kristalliboltsi

Moi kesääodotellen.
        Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
        Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
        Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
        Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
        Hyvii jatkoja sulle.

• kesääodotellentaas
        Kristalliboltsi kirjoitti:

Moi kesääodotellen.
        Mä tsiigasin boltsista tota sun juttuus. Kipinöitä ei tullu, koska kesä oli niin sateinen, et niit ei voinnu kosteuden takia syntyy.
        Muutoksen tuulet puhaltaa sulle kipinät näkyy selkeesti. Mä en oo varma onko ne rakkauden kipinät vai palaako sulla joulukuusi himassa kynttilöiden oikarin takia nii et kipinät sinkoilee ympäri kämppää.
        Boltsii ei tuu tarkkaa fotoo, koska toi ilma on tollast sumuista ton sateen takia.
        Toivotaa nyt kummiski, et kipinät olis niitä rakkausjuttuja eikä niit toisii.
        Hyvii jatkoja sulle.

Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
        Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
        Otapas ja kiillota boltsi. :)

• Kristalliboltsi
        kesääodotellentaas kirjoitti:

Moikkelis! Eipä ollut rakkauden kipinöitä eikä kuusikaan kärtsännyt. Uunikin veti hyvin.
        Ettei sinun boltsisi ole nokinen.... koskapa noin pieleen näytti...
        Otapas ja kiillota boltsi. :)

Moi kesääventatessa.
        Viimeks kun mä skrivasin sulle nii mä kerroin ,et näky ei oo tarkka ton sumun takii joka johtuu sateesta, eikä se oo vieläkää, mut siin näkyy sulle kristalliboltsissa kipinää. Voi olla et kyse on Lapin reisusta keväthangilla jossain kodassa tai sit kuuma lempee juhannuksena kokon vieressä. Joka tapauksessa kyl se sielt tulee sata varma juttu.
        Hyvää uutta vuotta sulle.

• kesääodottelen

;) Sitä edelleen odotellessa.

Hyvää uutta vuotta myös sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1582
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      338
      1092
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      131
      911
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      12
      724
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      595
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      39
      559
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      503
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      488
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      446
    Aihe