Tampereen vappuleimarit 29.4.2017

Diannna

Olisiko täällä mahdollisesti kiinnostuneita henkilöitä lähtemään Tampreen Wappuleimareihn ja kenties sellaisia ihania naisia, jotka näissä kekkereissä olisivat olleet aimmin ja osaisivat kertoa millaiset pirskeet on kyseessä. Itse en ole käynyt aiemmin, mutta nyt ajattelin tulla ja seura ko. bakkanaaleihin olisi tervetuloa. Ite matkustan pk-seudulta tuonne Tampesteriin.

9

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mennäänköyhes

      En ole aiemmin käynyt, mutta kiinnostaisi osallistua. Minäkin olisin seuraa vailla sinne. Olen kolmekymppinen nainen mansesta :)

    • joomenossa

      Mä olen lähdössä myös pk-seudulta yksin ja kolmekymppinen minäkin. Seura kelpaisi kyllä :) Olen aiemmin ollut kerran leimareissa ja ihan kivaa ollut. Ei mun mielestä eroa mitenkään perus baari-illoista, eli musiikkia ja ihmisiä mukavasti.
      Sovittaisiinko joku tapaamispaikka Tampereella missä voitaisiin kokoontua ennen leimareita ja lähteä sitten yhdessä?

    • Jayzeeii

      Täällä yksi turkulainen kolmekymppinen mahdollisesti matkalla leimareille lauantaina.. Onko aloittaja kovasti nuorempi, etsitkö ehkä nuorempaa seuraa :-) Koskipuisto vois olla kiva tapaamispaikka säiden salliessa.

    • Jaana28

      Heips! Täällä olisi yksi 28-vuotias nainen Tampereelta, joka etsisi leimareihin seuraa ettei tarvitsi yksin mennä :) Mahtuisiko seuraan? :)

    • joomennään

      Toki sopii liittyä seuraan :) Mä mietin tuota tapaamispaikkaa.. Huomasin, että koskipuiston lähellä on Wayne's coffee. Mitäs jos tavattaisiin sen edessä esim. klo 21? Leimareihin pääsee näköjään klo 22 sisään. Voisi käydä sitä ennen vaikka jossain kuppilassa. Saa ehdottaa muutakin vaihtoehtoa, koska mä en tunne Tamperetta kovin hyvin..

    • Poweeri

      Kiva juttu :) Joo Koskipuiston lähellä on Wayne's Coffee ja sopii kyllä mulle tapaamispaikaksi. Tuota mä voisin laittaa tähän sähköpostiosoitteen niin saa laittaa viestiä mulle? Eli [email protected] :)

    • Mämyösmukaan

      Heissan! Täällä kans yksi tamperelainen joka olis tulossa messiin! Oon 25-vuotias eli hiukan nuorempi kuin te muut mutta olen ihan kiva :)

      • Poweeri

        Hei, lähetä mulle sähköpostia - olisi kiva tutustua ja olen menossa sinne ehkä (yksin). Seura olisi tervetullut! :)


    • Diannna

      Aloittajalla kävi sellainen paska tuuri, että jouduin iltavuoroon :( Olen kolmekymppinen ja pk-seudulta olisin ollut tulossa. Meillä on niin tuulista töissä, että ei uskalla mihinkään enää väkyttää vastaan tai kohta et väkytä enää missään. Sanomattakin selvää, että etsin koko ajan uutta paikkaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2403
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1921
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      141
      1371
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1224
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe