Olin unessa poikaystäväni kanssa kotikylälläni illalla. Meidän oli luultavasti tarkoitus ryypätä ja kauppa oli menossa kiinni. Pääsimme kuitenkin sisään. Lähdin pois kaupasta kotiin päin ajatellessani etteivät kauppiaat myy juomia tähän aikaan. Luulin poikaystäväni seuraavan. Olin kävellyt vähän matkaa kun kuulen juoksuaskelia takaani. Poikaystäväni oli varastanut yhden vihreän siideripullon ja meitä oli tulossa jahtaamaan jotkut. Minäkin lähdin juoksemaan ja käännyin oikealle rivitalojen sekaan. Menin yhteen niistä sisälle.
Seuraava hetki, herään sairaalasta. On hiljaista ja naishoitaja tulee luokseni. Hän ei kerro minulle mitään. Olen turhautunut, sillä minulla ei ole puhelinta, jolla haluasin saada yhteyden äitiin.
Herään itkien. Päälimmäisenä tunteena häpeä siitä, että olin nähnyt poikaystävästäni unta, ja vielä varastamassa.
tulkitkaa viimeöinen uneni
1
139
Vastaukset
- Unentulkinta
Unesi on todella mielenkiintoinen ja tietyllä tapaa voi selityskin olla pelottava. Tämä unen selitys ei kuitenkaan ole mikään astrologinen vaan kristityn antama selitys, eli hengellinen. Siinä on valtavasti elementtejä ja se kertoo tulevasta ajasta.
Ensinnäkin se että itkit ja tunsit häpeää varastamisesta ilmaisee Jumalan tahdosta, olet saanut tuon unen Jumalalta ja tunsit häpeää synnistä. Emme saisi varastaa. Unesi kuvastaa sitä että meidät on ohjattu pitkään tavoittelemaan onnellisuutta. Tuo ryyppäämisaikomus merkitsee sitä. Sitten meiltä otetaan pois tuo onnen tavoittelu, ja äärimmäisen pienestä rikoksesta tehdään valtavan suuri rikos. Meille ei tulla suomaan mitään onnellisuuden tavoittelemista niiden toimesta jotka meitä ovat siihen alunperin houkutelleetkin. Syntikäsitys hämärrytetään samalla, kun toisaalta kaikesta tehdään hyvin laitonta. Sitten ihmiset saadaan juoksemaan vaikkei he tavallaan edes tiedä miksi juolkevat. Kaikki vain näyttää epäilyttävälle, ja siitä syystä et kunnolla saanut nähdä jahtaajiasi. Näin on tässäkin ajassa. Ihmiset eivät tiedä miksi juoksevat tai mitä pelkäävät.
Siideripullon väri vihreä merkitsee hyvää asiaa. Merkitys ei niinkään ole siinä siiderissä, joka voitaisiin tulkita vääräksi. Tuossa se merkitsee uskon vastaanottamista, vapauteen tulemista, ja Jeesusta. Tietyt tahot eivät halua kenenkään saavan sitä ja se saa aikaan ajojahdin. Sanoit kääntyneesi oikealle, joka merkitsee sinun tehneen oikean valinnan tai ehkä seurasit sitä joka sen valinnan teki, mutta sinä itse joudut myös kantamaan sen valinnan seuraukset.
Sairaala merkitsee vankeutta joka siitä seurasi. Sinut tahdotaan erottaa rakkaistasi sen valinnan tähden. Nämä ajat kohtaavat kohta kaikkia. Useat ei tiedä miksi, mutta niiden syyt ovat hengelliset. Rivitalojen merkitys on haastavampi ymmärtää. Ne merkitsevät oppeja, erillaisia seurakuntia. Etsit oikeanlaista seurakuntaa niiden rivitaloasuntojen seasta mutta valinta tulee olemaan väärä, etkä siksi huomaa että siinä tapahtuu kavallus jonka tähden oletkin vankeudessa ja erossa rakkaistasi.
En tiedä rukoiletko, mutta kehoitan että tutkit tätä selitystä rukoillen. Jumala varmasti tahtoo antaa rukouksen myötä myös lohtua tähän unen selitykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739