tulkitkaa viimeöinen uneni

olinas

Olin unessa poikaystäväni kanssa kotikylälläni illalla. Meidän oli luultavasti tarkoitus ryypätä ja kauppa oli menossa kiinni. Pääsimme kuitenkin sisään. Lähdin pois kaupasta kotiin päin ajatellessani etteivät kauppiaat myy juomia tähän aikaan. Luulin poikaystäväni seuraavan. Olin kävellyt vähän matkaa kun kuulen juoksuaskelia takaani. Poikaystäväni oli varastanut yhden vihreän siideripullon ja meitä oli tulossa jahtaamaan jotkut. Minäkin lähdin juoksemaan ja käännyin oikealle rivitalojen sekaan. Menin yhteen niistä sisälle.
Seuraava hetki, herään sairaalasta. On hiljaista ja naishoitaja tulee luokseni. Hän ei kerro minulle mitään. Olen turhautunut, sillä minulla ei ole puhelinta, jolla haluasin saada yhteyden äitiin.

Herään itkien. Päälimmäisenä tunteena häpeä siitä, että olin nähnyt poikaystävästäni unta, ja vielä varastamassa.

1

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unentulkinta

      Unesi on todella mielenkiintoinen ja tietyllä tapaa voi selityskin olla pelottava. Tämä unen selitys ei kuitenkaan ole mikään astrologinen vaan kristityn antama selitys, eli hengellinen. Siinä on valtavasti elementtejä ja se kertoo tulevasta ajasta.

      Ensinnäkin se että itkit ja tunsit häpeää varastamisesta ilmaisee Jumalan tahdosta, olet saanut tuon unen Jumalalta ja tunsit häpeää synnistä. Emme saisi varastaa. Unesi kuvastaa sitä että meidät on ohjattu pitkään tavoittelemaan onnellisuutta. Tuo ryyppäämisaikomus merkitsee sitä. Sitten meiltä otetaan pois tuo onnen tavoittelu, ja äärimmäisen pienestä rikoksesta tehdään valtavan suuri rikos. Meille ei tulla suomaan mitään onnellisuuden tavoittelemista niiden toimesta jotka meitä ovat siihen alunperin houkutelleetkin. Syntikäsitys hämärrytetään samalla, kun toisaalta kaikesta tehdään hyvin laitonta. Sitten ihmiset saadaan juoksemaan vaikkei he tavallaan edes tiedä miksi juolkevat. Kaikki vain näyttää epäilyttävälle, ja siitä syystä et kunnolla saanut nähdä jahtaajiasi. Näin on tässäkin ajassa. Ihmiset eivät tiedä miksi juoksevat tai mitä pelkäävät.

      Siideripullon väri vihreä merkitsee hyvää asiaa. Merkitys ei niinkään ole siinä siiderissä, joka voitaisiin tulkita vääräksi. Tuossa se merkitsee uskon vastaanottamista, vapauteen tulemista, ja Jeesusta. Tietyt tahot eivät halua kenenkään saavan sitä ja se saa aikaan ajojahdin. Sanoit kääntyneesi oikealle, joka merkitsee sinun tehneen oikean valinnan tai ehkä seurasit sitä joka sen valinnan teki, mutta sinä itse joudut myös kantamaan sen valinnan seuraukset.

      Sairaala merkitsee vankeutta joka siitä seurasi. Sinut tahdotaan erottaa rakkaistasi sen valinnan tähden. Nämä ajat kohtaavat kohta kaikkia. Useat ei tiedä miksi, mutta niiden syyt ovat hengelliset. Rivitalojen merkitys on haastavampi ymmärtää. Ne merkitsevät oppeja, erillaisia seurakuntia. Etsit oikeanlaista seurakuntaa niiden rivitaloasuntojen seasta mutta valinta tulee olemaan väärä, etkä siksi huomaa että siinä tapahtuu kavallus jonka tähden oletkin vankeudessa ja erossa rakkaistasi.

      En tiedä rukoiletko, mutta kehoitan että tutkit tätä selitystä rukoillen. Jumala varmasti tahtoo antaa rukouksen myötä myös lohtua tähän unen selitykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe