herätys kännykästä

eeropoika11

Miten saisin toimimaan tyynyväristimen kun kännykkä soi. Väristimet toimivat pienellä 1,5-6v tasavirralla . Minulla on Ring PPlus lisähälytin joka toimii känykän soidessa ja lähettää voimakasta ääntä- ja valoa mutta siinä ei ole ulosottoa väristimelle (lankapuhelimelle semmoinen löytyy joistakin merkeistä ). Tarvittaisiin jonkinlainen kytkin / tai kontaaktori joka toimisi valolla- ,äänellä tai kännykän värinällä ja kytkisi virran. Voisikohan sellaisen rakentaa. VOISIKO JOKU NEUVOA !!! Olen yrittänyt etsiä sellaista laitetta joka toimisi mutta ei ole löytynyt . (joihinkin hälytys järjestelmiin sellaisen sais useamman laitteen yhdistelmistä mutta " maksaa maltaita " eikä eläkeukolla ole semmoiseen varaa. TIETÄISITKÖ KUKA OSAISI NEUVOA ?

3

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääniohjatturele
      • eerohenrikki12

        Kiitos tiedoista. Tou Bellmannin väristin toimii puuhelinvastaanottimen kautta vain lankapuhelimessa . Tarvitaaan lähetin ja vastaanotin.
        Jotta Bellman systeemi toimii kännykällä tarvitaan seuraavat vempeleet :
        --kännykän soitonilmaisin 53 e , -- langaton puhelunlähetin 137 e , siirrettävä vastaanotin 222 e , sekä tuo väristin 45e yheensä n. 450 e rahdit.
        Tilasin kerran tuollaisen rakennussarjan jota myös esitit ensaanut sitä pelaamaan .
        Billman myy valovirralla toimivaa liiketunnistinta joka toimii myös äänellä (11,99 e ) mutta se eioikein toimi kännykän äänellä( pitää kokeilla vaihtaa ääniä ) Siihen kun laittaa pistorasian ja siihen laturin josta saisi sopivaa virtaa niin voisi toimia.
        Olen etsinyt sellasta komponenttia joka kännykästä suoraan kytkisi vähäksi aikaa laturin virran tuohon väristimeen niin olisi yksinkertaisempi .


    • Laitapetariinlankapeli

      Kalliita ovat,kuurojen liitto auttaa,mutta sillä aikaa kun haet laita kännykkä tyynyn sisään(simpukka). Oikeasti ollut käytössä kuuromykällä työ kaverilla,niin oli sillä kirkasvalo myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe