Inkeroisiin kulttuuria

Kaaleiden.kouvola

Miksei Inkeroisissa asu mustalaisia? Inkeroisiin on saatava mustalaisia ja tatuoituja leveäselkäisiä kaljupää voikkaalaisia.

7

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tattoopower

Kyllä oli mustalaisia tulossa inksaan. Mutta juuri samana päivänä sattui siellä käymään Voikkaalta pari isoa, vahvaa, treenattua, leveäselkäistä ja tatuoitua linnankundia, jotka mörähti ja silloin manneilta paskat housuun pärähti.

Totesivat etteivät ikinä tule Kouvolan alueelle enään.

• talsisaimanneltakuonoon

Höpöhöpö eetu pauliina. Myllykoskella ainakin on manneja ihan yllin kyllin mölyymässä.

Jatka talsin luukun nuolentaa.

• tattoopower
        talsisaimanneltakuonoon kirjoitti:

Höpöhöpö eetu pauliina. Myllykoskella ainakin on manneja ihan yllin kyllin mölyymässä.

Jatka talsin luukun nuolentaa.

Pitäisi Myllykoskellakin olla isoja, treenattuja, leveäselkäisiä ja tatuoituja linnankundeja, niin ei olisi ainuttakaan mannea siellä.

Linnankundit kun tulee katukuvaan ja levittää kädet ja huutaa että POWERII, saatanan rotat!!! Niin kyllä lähtee kaikki karkuun kun vielä näyttää leveän selän.

• Lopetahuumeet.eetu

Mä ainaki kuolisin nauruun jos aikuinen mies huutais poweria.

Sillekö koko yän runkkaat? Miesten selälle?

• tattoopower
        Lopetahuumeet.eetu kirjoitti:

Mä ainaki kuolisin nauruun jos aikuinen mies huutais poweria.

Sillekö koko yän runkkaat? Miesten selälle?

Sinä itse trollaat jotain eetufantasiaa kaiket yöt niin että nytkähtelee ja tippa kärjessä.

Takaan että pelästyisit jos leveäselkäinen iso äijä esittäis tatuoinnit ja mörähtäisi käsiä levittämällä kerrostalon pihalla että powerii saatana!!!

• keskustienjakaja

Minä menisin ja naisin seksikästä ilmestystä perseen päällä

• jjjfghk
        keskustienjakaja kirjoitti:

Minä menisin ja naisin seksikästä ilmestystä perseen päällä

Oletko joku Keskustiellä asuva peräaukon jakaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      26
      1819
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1535
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1138
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe