Miksei Inkeroisissa asu mustalaisia? Inkeroisiin on saatava mustalaisia ja tatuoituja leveäselkäisiä kaljupää voikkaalaisia.
Vastaukset 7
- tattoopower
Kyllä oli mustalaisia tulossa inksaan. Mutta juuri samana päivänä sattui siellä käymään Voikkaalta pari isoa, vahvaa, treenattua, leveäselkäistä ja tatuoitua linnankundia, jotka mörähti ja silloin manneilta paskat housuun pärähti.
Totesivat etteivät ikinä tule Kouvolan alueelle enään.- talsisaimanneltakuonoon
Höpöhöpö eetu pauliina. Myllykoskella ainakin on manneja ihan yllin kyllin mölyymässä.
Jatka talsin luukun nuolentaa. - tattoopower
talsisaimanneltakuonoon kirjoitti:
Höpöhöpö eetu pauliina. Myllykoskella ainakin on manneja ihan yllin kyllin mölyymässä.
Jatka talsin luukun nuolentaa.Pitäisi Myllykoskellakin olla isoja, treenattuja, leveäselkäisiä ja tatuoituja linnankundeja, niin ei olisi ainuttakaan mannea siellä.
Linnankundit kun tulee katukuvaan ja levittää kädet ja huutaa että POWERII, saatanan rotat!!! Niin kyllä lähtee kaikki karkuun kun vielä näyttää leveän selän. - Lopetahuumeet.eetu
Mä ainaki kuolisin nauruun jos aikuinen mies huutais poweria.
Sillekö koko yän runkkaat? Miesten selälle? - tattoopower
Lopetahuumeet.eetu kirjoitti:
Mä ainaki kuolisin nauruun jos aikuinen mies huutais poweria.
Sillekö koko yän runkkaat? Miesten selälle?Sinä itse trollaat jotain eetufantasiaa kaiket yöt niin että nytkähtelee ja tippa kärjessä.
Takaan että pelästyisit jos leveäselkäinen iso äijä esittäis tatuoinnit ja mörähtäisi käsiä levittämällä kerrostalon pihalla että powerii saatana!!! - keskustienjakaja
Minä menisin ja naisin seksikästä ilmestystä perseen päällä
- jjjfghk
keskustienjakaja kirjoitti:
Minä menisin ja naisin seksikästä ilmestystä perseen päällä
Oletko joku Keskustiellä asuva peräaukon jakaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3913107
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1822473- 361902
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2831668- 541189
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa282990Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248826- 80823
- 49683
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46601