Hei olen 49 v hoitaja kärsiny selkävaivoista vuosia käynyt töissä vaikka välillä ollu vaivaisempi kun hoitamani vanhukset nyt viimeiset kolme viikkoa särkeny yötä päivää vähän matkaa kävelyä niin tulee polttava kipu tiedän et pitäs mennä lääkäriin mut mun työpaikassa saa heti laiskan maineen jos on saikulla ja pomo tulee heti silmille olen koittanu jumpata mut se vaan pahentaa
Selkä taas
8
201
Vastaukset
- tsemppiä
Ei kai nyt laiskan mainetta saa, jos saikulle on selkeä perustelu.
Mene nyt ihmeessä lääkäriin. Täytyyhän syy selvittää, jotta saat oikean hoidon. - Ani6849
No tänään on lääkäri kertoin työkaverille asiasta niin laiskuutta se vasn on jumppaa ja laihduta niin sillä se menee
- tsemppiä
Ilmeisesti työkaverillasi on jokin ongelma, kun suhtautuu noin. Toivottavasti selkävaivan syy selviää ja saat tehokkaan hoidon.
- Ani6849
No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille
- dgsdfgsfd457467
Hienoa että asia selvisi. Nyt vaan keskityt oman terveyden vaalimiseen. Pomosta ja ikävän työkaverin naljailusta ei tarvitse piitata, oma terveys on tärkeämpi. Korvasta sisään, toisesta ulos. Jos alkaa tulemaan asiatonta kommenttia, ota yhteys luottamusmieheen. Tsemppiä.
- tsemppiä
Ani6849 kirjoitti:
No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille
Hyvä että syy oireille löytyi. Pomosi om todella epäasiallinen, samoin työtoverisi. Edellä olikin hyvä ohje, tuo luottamusmieheen yhteydenotto.
- Tuntuupahalta
Jouduin selkäleikkaukseen yhtäkkiä vuosia sitten välilevyn äkillisen romahduksen vuoksi. Koskaan aikaisemmin minua ei oltu työpaikallani kohdeltu niin ikävästi kuin sairaslomani aikana. Pomoni huusi ja haukkui, kun vein kolmatta sairalomalappuani hänelle. Hänen mielestään minun olisi pitänyt tulla jo töihin ainakin osa-aikaisesti, vaikka en osittaisen halvaantumisen vuoksi edes kävelemään päässyt. Ja kivut olivat sietämättömiä, niihin etsittiin samaan aikaan saopivaa lääkitystä. Ja kun aikanaan palasin töihin, pomon ilkeily vaan jatkui, eikä loppunut ennekuin otin yhteyttä häntä ylempiin.
Työpaikallani on laadittu työkyvyn tukemisen -malli, mutta sen käyttö arjessa oli pomoltani kateissa.- kurjaa
Järkyttävää luettavaa.
Ei ole pomosi ollut tehtäviensä tasalla tuollaisella käytöksellä. Tovioisin kaikille asiallisen esimiehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694