Hei olen 49 v hoitaja kärsiny selkävaivoista vuosia käynyt töissä vaikka välillä ollu vaivaisempi kun hoitamani vanhukset nyt viimeiset kolme viikkoa särkeny yötä päivää vähän matkaa kävelyä niin tulee polttava kipu tiedän et pitäs mennä lääkäriin mut mun työpaikassa saa heti laiskan maineen jos on saikulla ja pomo tulee heti silmille olen koittanu jumpata mut se vaan pahentaa
Selkä taas
8
188
Vastaukset
- tsemppiä
Ei kai nyt laiskan mainetta saa, jos saikulle on selkeä perustelu.
Mene nyt ihmeessä lääkäriin. Täytyyhän syy selvittää, jotta saat oikean hoidon. - Ani6849
No tänään on lääkäri kertoin työkaverille asiasta niin laiskuutta se vasn on jumppaa ja laihduta niin sillä se menee
- tsemppiä
Ilmeisesti työkaverillasi on jokin ongelma, kun suhtautuu noin. Toivottavasti selkävaivan syy selviää ja saat tehokkaan hoidon.
- Ani6849
No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille
- dgsdfgsfd457467
Hienoa että asia selvisi. Nyt vaan keskityt oman terveyden vaalimiseen. Pomosta ja ikävän työkaverin naljailusta ei tarvitse piitata, oma terveys on tärkeämpi. Korvasta sisään, toisesta ulos. Jos alkaa tulemaan asiatonta kommenttia, ota yhteys luottamusmieheen. Tsemppiä.
- tsemppiä
Ani6849 kirjoitti:
No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille
Hyvä että syy oireille löytyi. Pomosi om todella epäasiallinen, samoin työtoverisi. Edellä olikin hyvä ohje, tuo luottamusmieheen yhteydenotto.
- Tuntuupahalta
Jouduin selkäleikkaukseen yhtäkkiä vuosia sitten välilevyn äkillisen romahduksen vuoksi. Koskaan aikaisemmin minua ei oltu työpaikallani kohdeltu niin ikävästi kuin sairaslomani aikana. Pomoni huusi ja haukkui, kun vein kolmatta sairalomalappuani hänelle. Hänen mielestään minun olisi pitänyt tulla jo töihin ainakin osa-aikaisesti, vaikka en osittaisen halvaantumisen vuoksi edes kävelemään päässyt. Ja kivut olivat sietämättömiä, niihin etsittiin samaan aikaan saopivaa lääkitystä. Ja kun aikanaan palasin töihin, pomon ilkeily vaan jatkui, eikä loppunut ennekuin otin yhteyttä häntä ylempiin.
Työpaikallani on laadittu työkyvyn tukemisen -malli, mutta sen käyttö arjessa oli pomoltani kateissa.- kurjaa
Järkyttävää luettavaa.
Ei ole pomosi ollut tehtäviensä tasalla tuollaisella käytöksellä. Tovioisin kaikille asiallisen esimiehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210