Selkä taas

Ani6849

Hei olen 49 v hoitaja kärsiny selkävaivoista vuosia käynyt töissä vaikka välillä ollu vaivaisempi kun hoitamani vanhukset nyt viimeiset kolme viikkoa särkeny yötä päivää vähän matkaa kävelyä niin tulee polttava kipu tiedän et pitäs mennä lääkäriin mut mun työpaikassa saa heti laiskan maineen jos on saikulla ja pomo tulee heti silmille olen koittanu jumpata mut se vaan pahentaa

8

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä

Ei kai nyt laiskan mainetta saa, jos saikulle on selkeä perustelu.

Mene nyt ihmeessä lääkäriin. Täytyyhän syy selvittää, jotta saat oikean hoidon.

• Ani6849

No tänään on lääkäri kertoin työkaverille asiasta niin laiskuutta se vasn on jumppaa ja laihduta niin sillä se menee

• tsemppiä

Ilmeisesti työkaverillasi on jokin ongelma, kun suhtautuu noin. Toivottavasti selkävaivan syy selviää ja saat tehokkaan hoidon.

• Ani6849

No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille

• dgsdfgsfd457467

Hienoa että asia selvisi. Nyt vaan keskityt oman terveyden vaalimiseen. Pomosta ja ikävän työkaverin naljailusta ei tarvitse piitata, oma terveys on tärkeämpi. Korvasta sisään, toisesta ulos. Jos alkaa tulemaan asiatonta kommenttia, ota yhteys luottamusmieheen. Tsemppiä.

• tsemppiä
        Ani6849 kirjoitti:

No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille

Hyvä että syy oireille löytyi. Pomosi om todella epäasiallinen, samoin työtoverisi. Edellä olikin hyvä ohje, tuo luottamusmieheen yhteydenotto.

• Tuntuupahalta

Jouduin selkäleikkaukseen yhtäkkiä vuosia sitten välilevyn äkillisen romahduksen vuoksi. Koskaan aikaisemmin minua ei oltu työpaikallani kohdeltu niin ikävästi kuin sairaslomani aikana. Pomoni huusi ja haukkui, kun vein kolmatta sairalomalappuani hänelle. Hänen mielestään minun olisi pitänyt tulla jo töihin ainakin osa-aikaisesti, vaikka en osittaisen halvaantumisen vuoksi edes kävelemään päässyt. Ja kivut olivat sietämättömiä, niihin etsittiin samaan aikaan saopivaa lääkitystä. Ja kun aikanaan palasin töihin, pomon ilkeily vaan jatkui, eikä loppunut ennekuin otin yhteyttä häntä ylempiin.
      Työpaikallani on laadittu työkyvyn tukemisen -malli, mutta sen käyttö arjessa oli pomoltani kateissa.

• kurjaa

Järkyttävää luettavaa.

Ei ole pomosi ollut tehtäviensä tasalla tuollaisella käytöksellä. Tovioisin kaikille asiallisen esimiehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2350
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1021
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      990
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe