Selkä taas

Ani6849

Hei olen 49 v hoitaja kärsiny selkävaivoista vuosia käynyt töissä vaikka välillä ollu vaivaisempi kun hoitamani vanhukset nyt viimeiset kolme viikkoa särkeny yötä päivää vähän matkaa kävelyä niin tulee polttava kipu tiedän et pitäs mennä lääkäriin mut mun työpaikassa saa heti laiskan maineen jos on saikulla ja pomo tulee heti silmille olen koittanu jumpata mut se vaan pahentaa

8

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä

      Ei kai nyt laiskan mainetta saa, jos saikulle on selkeä perustelu.

      Mene nyt ihmeessä lääkäriin. Täytyyhän syy selvittää, jotta saat oikean hoidon.

    • Ani6849

      No tänään on lääkäri kertoin työkaverille asiasta niin laiskuutta se vasn on jumppaa ja laihduta niin sillä se menee

      • tsemppiä

        Ilmeisesti työkaverillasi on jokin ongelma, kun suhtautuu noin. Toivottavasti selkävaivan syy selviää ja saat tehokkaan hoidon.


      • Ani6849

        No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille


      • dgsdfgsfd457467

        Hienoa että asia selvisi. Nyt vaan keskityt oman terveyden vaalimiseen. Pomosta ja ikävän työkaverin naljailusta ei tarvitse piitata, oma terveys on tärkeämpi. Korvasta sisään, toisesta ulos. Jos alkaa tulemaan asiatonta kommenttia, ota yhteys luottamusmieheen. Tsemppiä.


      • tsemppiä
        Ani6849 kirjoitti:

        No niin olis sitten välilevy pullistelemassa eli nyt ensin lepoa ja sitten varovasti jumppaa onneks nykyään on kännykät muuten pomo olis tullu lankoja pitkin silmille

        Hyvä että syy oireille löytyi. Pomosi om todella epäasiallinen, samoin työtoverisi. Edellä olikin hyvä ohje, tuo luottamusmieheen yhteydenotto.


    • Tuntuupahalta

      Jouduin selkäleikkaukseen yhtäkkiä vuosia sitten välilevyn äkillisen romahduksen vuoksi. Koskaan aikaisemmin minua ei oltu työpaikallani kohdeltu niin ikävästi kuin sairaslomani aikana. Pomoni huusi ja haukkui, kun vein kolmatta sairalomalappuani hänelle. Hänen mielestään minun olisi pitänyt tulla jo töihin ainakin osa-aikaisesti, vaikka en osittaisen halvaantumisen vuoksi edes kävelemään päässyt. Ja kivut olivat sietämättömiä, niihin etsittiin samaan aikaan saopivaa lääkitystä. Ja kun aikanaan palasin töihin, pomon ilkeily vaan jatkui, eikä loppunut ennekuin otin yhteyttä häntä ylempiin.
      Työpaikallani on laadittu työkyvyn tukemisen -malli, mutta sen käyttö arjessa oli pomoltani kateissa.

      • kurjaa

        Järkyttävää luettavaa.

        Ei ole pomosi ollut tehtäviensä tasalla tuollaisella käytöksellä. Tovioisin kaikille asiallisen esimiehen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1421
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1036
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      749
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      673
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      671
    Aihe