Husqvarna 36

Sahaukkeli

Noniin kaikki sahamiehet ja naiset.
Olisi tarkoitus ostaa tuommonen husqvarnan 36 airinjection mallinen saha ja hintaa tällä vehkeellä olisi 110e käytettynä. Mitä mieltä raati on kyseisetä sahasta? Jos teillä on omakohtaista kokemusta tai jonkunlaista tietoa sahasta niin kaikki informaatio sahan hyvistä ja huonoista puolista olisi tarpeen. Onkohan sahassa minkälainen runko, että kestääköhän saha satunnaisia metsätöitä harvennuksilla ja polttopuusavotoilla. Myös rakennustyömaalla olisi tarvista sahalle.

Nopeat vastaukset olisivat tarpeen!

21

11736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0110

      Tekniikaltaan saha on ihan ok, mutta aika pieni ja tehoton. Rakennuksilla varmaan ihan ok ja rankahommissa, mutta isompiin puihin kannataa harkita vähän tehokkaampaa, esim. Husqvarna 42 tai Stihl Ms 023.

    • Moposaha

      Husse 36 on lelu. Kierrä kaukaa moinen rimpula.

    • 909090909090909

      Ihan hyvä harrastussaha. Ranka ja rakennushommissa soiva peli. Ei siitä varsinaisene metsähommaan .ole. Vuotaa joskus öljyä pumpun tiivisteestä tai pakoputken alta.
      110e on liikaa ellei ole miltei uuden veroinen.

    • Sahaukkeli

      Tämä selvä. Kyllä jäi saha myyjälle kun kävin tätä katsomassa ja koeajamassa. Saha hyytyy isompaa pölliä sahattaessa ja on muutenkin semmoisen rimpulan tuntunen.
      Kiitoksia vastauksista

      • Anonyymi

        Ikävää jos koit asian noin. Ko. saha on nimenomaan tukin tekoon kuitenkin suunniteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos koit asian noin. Ko. saha on nimenomaan tukin tekoon kuitenkin suunniteltu.

        Mutta ei kovin suuren tukin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei kovin suuren tukin

        Joo ei tosiaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei kovin suuren tukin

        Ensiharvennus tunin.


    • Anonyymi

      Toimii ainakin palstan aktivoinnissa...

      • Anonyymi

        Koskahan tulee seuraava aktivointi-ihmettely?


    • Anonyymi

      Koskahan seuraava kyselyikäinen osaisi kysyä miten hyvin 100 euron hintaluokan moottorisaha soveltuvuu vaikkapa palstan aktivointiin ?

    • Anonyymi

      Hirsihommeleihin sopiva saha. Nykyäänhän hirreksi luokitellaan 20mm lautakin.

      • Anonyymi

        Siinä se toimii kunhan on terävä ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se toimii kunhan on terävä ketju.

        Hyvällä ketjulla halkoja sahatessa pitää vähän kannatella, kun muuten puutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvällä ketjulla halkoja sahatessa pitää vähän kannatella, kun muuten puutuu.

        Käsi ainakin puutuu kun kannattelee


    • Anonyymi

      Valvoline stoulla ei hyydy!

    • Anonyymi

      Voiko husgvarna 36 pitempää laippaa esim jää sahaukseen

      • Anonyymi

        Voi. Hajottaa kätevästi sahan varsinkin merijäätä sahaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi. Hajottaa kätevästi sahan varsinkin merijäätä sahaamalla.

        Miten se hajoaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se hajoaa?

        Menee rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee rikki.

        Ei toimi enää. Kaputt


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1162
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      262
      703
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe