Onko olemassa ilmaista tai edullista ohjelmaa, jolla onnistuisi videon leikaaminen.
Ohjelma videoiden leikkaukseen
14
911
Vastaukset
- Kjähkjäh
On.
- tämmösiäainakin
Adobe Premiere Pro:sta on saatavilla kuukauden demo-versio ja sen jälkeen se on maksullinen.
Hit Film Express on ilmainen ja käyttöliittymältään Premieren kaltainen.
Blenderissä on ilmainen videoeditori.
Lightworksistä on hieman rajoitettu ilmaisversio ei-kaupalliseen käyttöön.
Tuossa noin alkuun,.- rampaeditorit
Rampahan tuo Hitfilm on ilmaisena tietysti, kuinkas muuten. Samoin Lightworks, kuten vanhastaan tiedetään.
https://hitfilm.com/express - Tämmösiäainakin
rampaeditorit kirjoitti:
Rampahan tuo Hitfilm on ilmaisena tietysti, kuinkas muuten. Samoin Lightworks, kuten vanhastaan tiedetään.
https://hitfilm.com/expressYleensä nuo kaupallisten softien ilmaisversiot on toiminnoiltaan karsittuja, mutta kyllä niillä perusjutut tekee. Kaikkea ei voi, eikä pidäkään saada ilmaiseksi.
- rampaeditorit
Tämmösiäainakin kirjoitti:
Yleensä nuo kaupallisten softien ilmaisversiot on toiminnoiltaan karsittuja, mutta kyllä niillä perusjutut tekee. Kaikkea ei voi, eikä pidäkään saada ilmaiseksi.
Nykykameroissa AVCHD on perusjuttua, mutta Hitfilm vaatii rahaa että AVCHD toimisi.
Katso vaikka FAQ:sta. - tämmösiäainakin
rampaeditorit kirjoitti:
Nykykameroissa AVCHD on perusjuttua, mutta Hitfilm vaatii rahaa että AVCHD toimisi.
Katso vaikka FAQ:sta.Nuke Studiosta (compositorin lisäksi myös editointimahdollisuudet löytyy) löytyy myös non-commercial versio. Ainoa rampautus on se, että saa exportattua korkeintaan FullHD:ta ja sitä ei saa käyttää kaupalliseen toimintaan.
- rampaeditorit
Mutta FAQ:n mukaan Hitfilm ilmaisena näyttäisi kyllä importoivan .MTS ja .M2TS tiedostoja mikä on positiivista sinänsä.
Eli jos kamera kuvaa AVCHD .MTS videota, tarkoittaako tämä sitä että Hitfilm ilmaisena pystyy kyllä importoimaan ne .MTS pätkät muttei sitä AVCHD kokonaisuutta mihin ne .MTS pätkät sisältyy.
- khfjkhsdjhgj
Esim. Canonin kameroiden mukana tulee ohjelma, jolla voi pätkiä turhat pois, mutta ei paljon muuta. Ilmaisia on olemassa, pistä vain hakuun käyttöjärjestelmäsi mukaan.
- on-yksi-vain
En tiedä kuin yhden kunnollisen, oikeasti ilmaisen ja helppokäyttöisen videoeditorin, ja se on OpenShot Linuxissa.
Kdenlive.
- wewefwefwefweff
OpenShot on helppo ja hyvä.
- formaatista-kysymys
Editorin saatavuus riippuu leikattavan videon formaatista.
- Avidemuxia
Avidemux on helpoin.
- ei-sovi-alkajille
Ei varmaan ole. Aivan liikaa asetuksia, jotka ohjelman pitäisi osata itse laittaa optimaalisiksi, käyttäjän räpellettäväksi. Satunnaiseen käyttöön ei sovellu ensinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351796Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521415Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361305Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531267Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681199Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81181Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19809- 57780
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12762Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee13726