Hei! Olen 13 vuotias tyttö rovaniemeltä ja haluaisin töihin. Tiedän että olen alaikäinen ja en saa esim mennä kauppaan töihin jne. mutta toivoisin kuitenkin että ymmärtäisitte sillä palavasti jotain työtä haluan tehdä!
13 vuotiaalle töitä rovaniemeltä?
1
164
Vastaukset
- töihinvain
Kysele vanhempiesi ystäviltä milloin he tarvitsevat babysittausta.
Kysele vanhempiesi ystäviltä/isovanhempiesi tuttavilta milloin he harvitsevat apua ostoksilla tai ikkunanpesussa.
Kysele vanhempiesi ystäviltä/ opettajiltasi kuka tarvitsee kotieläinvahtia, kukkien kastelua kun menevät itse lomamatkalle tai pihan siivousta talven jäljiltä. Osaathan sinä käyttää lehtiharavaa?
Laita supermarkettisi ilmoitustaululle viesti että peset heidän pihallaan autonsa pientä maksua vastaan.
Tuossa vain muutama ehdotus. Keksi itse lisää. Töitä AINA löytyy jos vain haluaa tehdä ja pikkiriikkisen hähdä vaivaa työn etsimiseen!
Sinun on itse kyseltävä ja annettava ihmisten tietää auttamishalusi. Harvoin tapahtuu että kukaan tallaa polkua koti-ovellesi anoakseen sinua toihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075728- 835097
- 1394486
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542899
- 532802
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006