Hei! Olen 13 vuotias tyttö rovaniemeltä ja haluaisin töihin. Tiedän että olen alaikäinen ja en saa esim mennä kauppaan töihin jne. mutta toivoisin kuitenkin että ymmärtäisitte sillä palavasti jotain työtä haluan tehdä!
13 vuotiaalle töitä rovaniemeltä?
1
172
Vastaukset
- töihinvain
Kysele vanhempiesi ystäviltä milloin he tarvitsevat babysittausta.
Kysele vanhempiesi ystäviltä/isovanhempiesi tuttavilta milloin he harvitsevat apua ostoksilla tai ikkunanpesussa.
Kysele vanhempiesi ystäviltä/ opettajiltasi kuka tarvitsee kotieläinvahtia, kukkien kastelua kun menevät itse lomamatkalle tai pihan siivousta talven jäljiltä. Osaathan sinä käyttää lehtiharavaa?
Laita supermarkettisi ilmoitustaululle viesti että peset heidän pihallaan autonsa pientä maksua vastaan.
Tuossa vain muutama ehdotus. Keksi itse lisää. Töitä AINA löytyy jos vain haluaa tehdä ja pikkiriikkisen hähdä vaivaa työn etsimiseen!
Sinun on itse kyseltävä ja annettava ihmisten tietää auttamishalusi. Harvoin tapahtuu että kukaan tallaa polkua koti-ovellesi anoakseen sinua toihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668