Mikään ei kiinnosta ja elämä on täysin turhaa

Mudbeard

Mua ei siis kiinnosta yhtään mikään muu kuin pelaaminen ja kotona olo, ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia tai kunnianhimoa, kävin ammattikoulun sellaisella linjalla mikä on kyllä niin perseestä että en aijjo päivääkään sen alan töitä tehdä... enkä kyllä oikeastaan minkään muunkaan alan jos ihan rehellisiä ollaan, tällä hetkellä olen armeijjassa ja ahdistaa ihan VITUSTI olla täällä... olen niin saamaton että en ennen armeijjaa saanut aikaiseksi edes lääkärissä käydä vaikka varpaassa oli paha tulehdus, mitään muuta en tee kuin istun kotona ja pelaan... mulla ei oo mitään itsekunnioitusta tai minkään näköistä elämänhalua

Tekis mieli vaan kuolla....

10

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • derfgt

Suorita nyt se inttisi ensin loppuun, jospa sitten motivoidut johonkin.
      Töitäkin on vaan pakko tehdä. Vanhempasi ei varmaankaan elätä sua lopun ikääsi.
      Kyllä rahanpuute sitten motivoi, tulet huomaamaan.
      Pers'aukisuus on hyvä kannustin reipastumiseen ja työntekoon.
      Minne se itsekunnioitus ja aktiviisuus on hävinnyt ?

• Mudbeard

En mä aijjo varmaan koskaan töihin mennä vaikka kuinka pakko olisi... pyörin niin kauan ukon nurkissa kunnes se heittää ulos ja sen jälkeen vaan kadulle tai itsemurha... ei mulla ole mitään syytä mihinkään töihin mennä... mitä mä millään rahalla muutenkaan teen kun mikään ei kiinnosta, ja ei mulla ole ollu mitään itsekunnioitusta tai aktiivisuutta niin pitkään että en edes muista mihin se on mennyt...

• Hannu.1983
        Mudbeard kirjoitti:

En mä aijjo varmaan koskaan töihin mennä vaikka kuinka pakko olisi... pyörin niin kauan ukon nurkissa kunnes se heittää ulos ja sen jälkeen vaan kadulle tai itsemurha... ei mulla ole mitään syytä mihinkään töihin mennä... mitä mä millään rahalla muutenkaan teen kun mikään ei kiinnosta, ja ei mulla ole ollu mitään itsekunnioitusta tai aktiivisuutta niin pitkään että en edes muista mihin se on mennyt...

Kuuntelo hyvää musakkia Joutubesta, kuten HB:tä tai Golden Resurrectionia. Ne rendouttavat. Jaksaa tetsata ja jäpittää iltavahvarin aikana paljo tehoisammin. Eikä niitä oo soitettu ainakaan julkisissa tietotusvälineissä, kuteen ratiossa, mitenkään kyllästyttävän paljo, tuskin juur koskaa. Tää https://youtu.be/egOM1dt2cGU?t=8 ois varmaan kiva kuulla kasarmilla keskusraariosta aamuherätykseksi, ainaki meielekkäämpi herätys ku se: tingtangtong, kamppaneassa härätööös! tääki o aeka soma: https://youtu.be/FBgSK1htv_w?t=9

• derfgt

Eikö sua m i k ä ä n kiinnosta ? Paitsi pelaaminen.
      Miksi haluat tehdä elämästäsi niin vaikean ? Rahaa tarvitsee ruokaan ja asuntoon.
      Ilman ei pärjää.
      Ihan mukavastikin voisi mennä, se on sinusta kiinni !
      Miten menee intissä kavereitten kanssa ?

• Mudbeard

Ei yhtään mikään muu ole kiinnostanut vuosiin, ja en mä rahaa tarvii yhtään mihinkään koska asun ukon luona ja rahaa ei mene mihinkään, ja niinku mä jo sanoin, jos ukko potkii ulos niin kuolema tulee, miks menisin johonki paskaduuniin kärsimään jos ei ole edes mitään syytä elää... eikä mulla ole täällä intissä yhtään kavereita...

• d123d131d

Maailmassa ei ole mitään käyttöä valkoihoisille heteromiehille.

• mäkin haluun kuolla

• Anonyymi

mites nyt? ootko täällä vielä?

• Anonyymi

Ei elämä täysin turhaa ole. Ei me oltaisi synnytty, jos kaikki olisi turhaa.

• Anonyymi

Intissä pääset lääkäriin, molemmissa vaivoissa (masennus ja varvas). Käytä nyt ensiksi nuo hyväksesi. Ongelmasi on kuitenkin pelaaminen. Pelaamisesi on jatkunut jo ennen inttiäkin, olet tehnyt sitä varmaan 24/7. Mielenterveys alkaa horjumaan väkisinkin. Pelaamiseenkin saa apua. Hae apua sieltä intin lääkäristä nyt ensi töiksesi. Siitä se alkaa ja yritä edes ajatella positiivisesti. Kaikki lähtee sinusta itsestäsi. Muista, itsemurha ei ole "lääke". Älä edes ajattele sitä vaan nyt haet apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4002
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2911
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      890
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      866
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      113
      732
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      705
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      676
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      637
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      635
    Aihe