Eikö Kartalin voidetta saa mistää suomesta ?

psoriex

Eikö mikään luontaistuoteketju ole ottanut Kartalin-voidetta valikoimiinsa?
Näyttää siltä, että tuo on melkeimpä ainut rasva joka poistaa psorin
liki kokonaan. Niinkuin tältä psoriaatikolta.

5

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34ky6t

Kyllä saa, on saanut jo 1,5 v. Tuolta löytyy, muutakin.
      www.YrttiAkatemia.fi

• Epätoivoinen_

Olen joskus vuosia sitten käyttänyt Kartalinia mutta sitten sen saanti SUomesta loppui ja Verkkoapteekki alkoi myydä jotain samantapaista mutta ei läheskään yhtä tehokasta kuin aito Kartalin. Itseasiassa se toinen tuote oli tehotonta. Oletkokäyttänyt säännöllisesti Kartalinia? Pysyykö sillä psoriasis hyvin aisoissa iha ylläpitohoidplla?
        Aion tilata sitä, mutta ensin on kova työ saada tämä ihottuma paremmaksi kun on pahentunut pieniläiskäisestä laajaläiskäiseksi, ja kutina on helvetillinen.
        Ainoa lääkevoide joka sopi minulle, oli Daivonex emulsiovoide mutta sekin on poistunut markkinoilta. Kuinkahan kauan menee että saataisiin halvempi rinnakkaislääke tästä Daivonexista?
        Eikö Suomessa osata tehdä mitään D-vitamiinipitoista lääkevoidetta? Ei luulisi mitään rakettitiedettä olevan. Kortisoneja en voi käyttää koska pahentaa vain ihan tolkuttomasti ihottumaani. SIlkis-voide on täysin tehoton.
        Millaisia kokemuksia palstalaisilla on sisäisist'ä lääkkeitä? Niitä tulee jatkuvasti lisää varsinkin biologisia lääkkeitä. Ovat kuitenkin älyttömän kalliita. Olen seurannut Ihon aika-lehdestä psoriasislääkkeiden kehittelyä, mutta voiderintamalla ei ole kuulunut mitään uutta.
        Olen psoriasis-liiton jäsen ja lehden saa kun maksaa jäsenmaksun vuosittain.

• Psori65

Daivobet on vielä parempi ku Daivonex. D-vitamiinin ja kortisonin sekoite.

• Ei.kortisonia.enää
        Psori65 kirjoitti:

Daivobet on vielä parempi ku Daivonex. D-vitamiinin ja kortisonin sekoite.

Mahtaako Daivonexia enää saada kuin erityisluvalla? SIitä tuli törkeän kallista kun ei saanut siihen enää kela-korvauksia. Nyt on tullut rinnakkaislääke Calcipotriol joka on Daivonexiin verrattuna ihan normihintainen ja siinä on sama vaikuttava aine kuin Daivonexissa. En voi laittaa minkäänlaista voidetta jossa on vahvaa kortisonia kuten Daivobet.
        Psoriasikseni paheni tolkuttomasti ja pieniläiskäinen psoriasis muuttui suuriläiskäiseksi vahvan kortisonin käytön ansiosta. Nyt on sääret kohtuullisessa kunnossa mutta ne olivat levinneen psorin takia kortisonin käytön ansiosta aivan kamalat. Luulin jo etten voi koskaan enää kulkea ilman että sääret on vahvasti peitettynä.

• Anonyymi

mäntypihkakin on parempaa kun toi akselirasva

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe