Eikö Kartalin voidetta saa mistää suomesta ?

psoriex

Eikö mikään luontaistuoteketju ole ottanut Kartalin-voidetta valikoimiinsa?
Näyttää siltä, että tuo on melkeimpä ainut rasva joka poistaa psorin
liki kokonaan. Niinkuin tältä psoriaatikolta.

5

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34ky6t

      Kyllä saa, on saanut jo 1,5 v. Tuolta löytyy, muutakin.
      www.YrttiAkatemia.fi

      • Epätoivoinen_

        Olen joskus vuosia sitten käyttänyt Kartalinia mutta sitten sen saanti SUomesta loppui ja Verkkoapteekki alkoi myydä jotain samantapaista mutta ei läheskään yhtä tehokasta kuin aito Kartalin. Itseasiassa se toinen tuote oli tehotonta. Oletkokäyttänyt säännöllisesti Kartalinia? Pysyykö sillä psoriasis hyvin aisoissa iha ylläpitohoidplla?
        Aion tilata sitä, mutta ensin on kova työ saada tämä ihottuma paremmaksi kun on pahentunut pieniläiskäisestä laajaläiskäiseksi, ja kutina on helvetillinen.
        Ainoa lääkevoide joka sopi minulle, oli Daivonex emulsiovoide mutta sekin on poistunut markkinoilta. Kuinkahan kauan menee että saataisiin halvempi rinnakkaislääke tästä Daivonexista?
        Eikö Suomessa osata tehdä mitään D-vitamiinipitoista lääkevoidetta? Ei luulisi mitään rakettitiedettä olevan. Kortisoneja en voi käyttää koska pahentaa vain ihan tolkuttomasti ihottumaani. SIlkis-voide on täysin tehoton.
        Millaisia kokemuksia palstalaisilla on sisäisist'ä lääkkeitä? Niitä tulee jatkuvasti lisää varsinkin biologisia lääkkeitä. Ovat kuitenkin älyttömän kalliita. Olen seurannut Ihon aika-lehdestä psoriasislääkkeiden kehittelyä, mutta voiderintamalla ei ole kuulunut mitään uutta.
        Olen psoriasis-liiton jäsen ja lehden saa kun maksaa jäsenmaksun vuosittain.


      • Psori65

        Daivobet on vielä parempi ku Daivonex. D-vitamiinin ja kortisonin sekoite.


      • Ei.kortisonia.enää
        Psori65 kirjoitti:

        Daivobet on vielä parempi ku Daivonex. D-vitamiinin ja kortisonin sekoite.

        Mahtaako Daivonexia enää saada kuin erityisluvalla? SIitä tuli törkeän kallista kun ei saanut siihen enää kela-korvauksia. Nyt on tullut rinnakkaislääke Calcipotriol joka on Daivonexiin verrattuna ihan normihintainen ja siinä on sama vaikuttava aine kuin Daivonexissa. En voi laittaa minkäänlaista voidetta jossa on vahvaa kortisonia kuten Daivobet.
        Psoriasikseni paheni tolkuttomasti ja pieniläiskäinen psoriasis muuttui suuriläiskäiseksi vahvan kortisonin käytön ansiosta. Nyt on sääret kohtuullisessa kunnossa mutta ne olivat levinneen psorin takia kortisonin käytön ansiosta aivan kamalat. Luulin jo etten voi koskaan enää kulkea ilman että sääret on vahvasti peitettynä.


    • Anonyymi

      mäntypihkakin on parempaa kun toi akselirasva

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe