Onko kukaan saanut oireita pyykinpesunesteestä joka pitäis olla turvallinen allergiselle ?
Siis itselle tullut ihmeellisiä ihottuma kohtia jotka kutisee ja kuivaa niin kauheesti, nyt mietin josko LV pesunesteessä olisi joku aineosa joka sen aiheuttaa?!
Pyykinpesuneste ja ihottuma?
2
606
Vastaukset
- gjkögö
Käy ihotautilääkärissä. Psoriasis?
Sinänsähän allerginen voi olla mille vaan. Kokeile pestä jollain muulla, vaikka ekokaupasta ostetulla. Pyykinpesuaineen voi sekoittaa myös itse. Netistä löytyy ohjeita. Silloin tiedät raaka-aineet paremmin kuin mitä pesuainepurkkien kyljissä lukee. - pimiö
Tulee minullekin allergiaoireita LV-pesuaineista. Ne allergiaystävällinen-merkit ovat vain koristeita ja myynnin edistämistä varten. Nyt olen käyttänyt Lumme-pesuainetta, nimenomaan jauhetta. Peseytymiseen käytän oliivisaippuaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013