AUDI ON PASKIN AUTO JONKA OLEN OMISTANUT!

Ex.Audimies

Sain Audin myytyä ja vedin lipun salkoon:)
Pelkkää sähkövikaa, engine faulttia, bulb failurea jne...
Milloin ei nostanut kierroksia ja milloin sammuili ajossa.
Vikailmoituksia laturi, airbag, ylilämpö, ajonesto jne...
Vuoden oli auto ja sammunut varmaan 100kertaa ajossa!
Koskaan ei mitään järkevää vikaa joka olisi huollossa voitu korjata.
Ensimmäinen ja VARMASTI viimeinen Audi jonka omistin!

17

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffd

      Jaahas. Mikä malli? Itse vakavasti harkitsen a5 ostoa, mutta taisin juuri muuttaa mieleni. Yhdessäkin ilmoituksessa että öljyvuoto korjattu ja kytkin uusittu. Ihme katiskoja lähes uudetkin audit.

    • kncklj

      Tämän saman jutun olit kirjoittanut jokin aika sitten Fiatin palstalle. Eikö sinulla ole muuta ajankulua ?

    • kuspäisetkakaratkouluun

      Juu puhukaa poijjaat, minä pidän hevosta.

    • HOLISTI74.9

      näinhän se on. naapurikin vaihtoi lähes uuden A6 audinsa 80 luvun nissan sunnyyn ja kertoi että laatu parantui huimasti. ei ole nisukassa vikoja ollut kuten audissa koko ajan.

    • nbbhhj

      Miksi nämä ovat niin huonoja autoja? Saksalainen kuitenkin? puolat paukkuu ja nesteet vuotaa..

      • Faktantarkastaja

        Miten niin muka saksalaisia? Moottorit kaikki Unkarista ja usein valmistus rautaesiripun takana.


    • 1900

      samaa olen ihmetellyt minäkin naapurilla 2014 audi öljyä saa kaataa koneeseen 2 viikon välein aivan uskomaton määrä menee kone ei vuoda mistään vaan polttaa öljyt ei jukolauta mikä auto

      • Fiiulihei

        Stilo = Audi ja päinvastoin. Paskoja molemmat.


    • 0Kari

      En ole huomannut Audeissa mitään sen kummenpaa. Nyt neljäs Audi meneillään ja kohta vaihto uudempaan. Ehkä sulle sattui se maanantaiversio :(

    • easya

      Samma här. Toinen Audi menossa. Ensimäisellä 220 000 km ja nykyisen mittarissa 127 000 km. Ei yhtään korjausta vaativaa vikaa kummasakaan. Jarrupalat ja -kengät vaihdettiin ekaan. Longlife -huollot 30 000 välein ja siinä kaikki. On ollut helppoa autoilua!

      • Jhjjvhygg

        30000km välein öljynvaihto= karstainen moottori ja männänrenkaat kuluu nopeammin. Moottorisi on nopeammin huonommassa kunnossa.

        10 max 15tkm on paras.

        Minä maksan öljynvaihdosta öljyineen alle 50eur


      • easya

        Totta varmaan tuokin, mutta nämä kaksi autoa ovat toimineet moitteetta tuolla 3kympin huoltovälilläkin.


    • Ainaonhuonompiolemassa

      Vai Audi p-in? Et ole tainnut omistaa yhtään Daciaa tai Rellua?

    • tiukkaapenaaliin

      Onko todella noin? Kokeilepa ensi kerralla Volkswagenia. Saatat yllättyä.......!

    • tosielämässätapahtunutta

      Naapurissa asuva toimari anto Audinsa anopilleen ja nauro räkäsesti päälle. Osti sitten uuden Ladan ja sanoi olevansa 100x tyytyväisempi elämäänsä.

      • Anonyymi

        Varmaan näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe