Sain Audin myytyä ja vedin lipun salkoon:)
Pelkkää sähkövikaa, engine faulttia, bulb failurea jne...
Milloin ei nostanut kierroksia ja milloin sammuili ajossa.
Vikailmoituksia laturi, airbag, ylilämpö, ajonesto jne...
Vuoden oli auto ja sammunut varmaan 100kertaa ajossa!
Koskaan ei mitään järkevää vikaa joka olisi huollossa voitu korjata.
Ensimmäinen ja VARMASTI viimeinen Audi jonka omistin!
AUDI ON PASKIN AUTO JONKA OLEN OMISTANUT!
17
422
Vastaukset
- fffd
Jaahas. Mikä malli? Itse vakavasti harkitsen a5 ostoa, mutta taisin juuri muuttaa mieleni. Yhdessäkin ilmoituksessa että öljyvuoto korjattu ja kytkin uusittu. Ihme katiskoja lähes uudetkin audit.
- kncklj
Tämän saman jutun olit kirjoittanut jokin aika sitten Fiatin palstalle. Eikö sinulla ole muuta ajankulua ?
- kuspäisetkakaratkouluun
Juu puhukaa poijjaat, minä pidän hevosta.
- HOLISTI74.9
näinhän se on. naapurikin vaihtoi lähes uuden A6 audinsa 80 luvun nissan sunnyyn ja kertoi että laatu parantui huimasti. ei ole nisukassa vikoja ollut kuten audissa koko ajan.
- nbbhhj
Miksi nämä ovat niin huonoja autoja? Saksalainen kuitenkin? puolat paukkuu ja nesteet vuotaa..
- Faktantarkastaja
Miten niin muka saksalaisia? Moottorit kaikki Unkarista ja usein valmistus rautaesiripun takana.
- 1900
samaa olen ihmetellyt minäkin naapurilla 2014 audi öljyä saa kaataa koneeseen 2 viikon välein aivan uskomaton määrä menee kone ei vuoda mistään vaan polttaa öljyt ei jukolauta mikä auto
- Fiiulihei
Stilo = Audi ja päinvastoin. Paskoja molemmat.
- 0Kari
En ole huomannut Audeissa mitään sen kummenpaa. Nyt neljäs Audi meneillään ja kohta vaihto uudempaan. Ehkä sulle sattui se maanantaiversio :(
- easya
Samma här. Toinen Audi menossa. Ensimäisellä 220 000 km ja nykyisen mittarissa 127 000 km. Ei yhtään korjausta vaativaa vikaa kummasakaan. Jarrupalat ja -kengät vaihdettiin ekaan. Longlife -huollot 30 000 välein ja siinä kaikki. On ollut helppoa autoilua!
- Jhjjvhygg
30000km välein öljynvaihto= karstainen moottori ja männänrenkaat kuluu nopeammin. Moottorisi on nopeammin huonommassa kunnossa.
10 max 15tkm on paras.
Minä maksan öljynvaihdosta öljyineen alle 50eur - easya
Totta varmaan tuokin, mutta nämä kaksi autoa ovat toimineet moitteetta tuolla 3kympin huoltovälilläkin.
- Ainaonhuonompiolemassa
Vai Audi p-in? Et ole tainnut omistaa yhtään Daciaa tai Rellua?
- tiukkaapenaaliin
Onko todella noin? Kokeilepa ensi kerralla Volkswagenia. Saatat yllättyä.......!
- tosielämässätapahtunutta
Naapurissa asuva toimari anto Audinsa anopilleen ja nauro räkäsesti päälle. Osti sitten uuden Ladan ja sanoi olevansa 100x tyytyväisempi elämäänsä.
- Anonyymi
Varmaan näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818