AUDI ON PASKIN AUTO JONKA OLEN OMISTANUT!

Ex.Audimies

Sain Audin myytyä ja vedin lipun salkoon:)
Pelkkää sähkövikaa, engine faulttia, bulb failurea jne...
Milloin ei nostanut kierroksia ja milloin sammuili ajossa.
Vikailmoituksia laturi, airbag, ylilämpö, ajonesto jne...
Vuoden oli auto ja sammunut varmaan 100kertaa ajossa!
Koskaan ei mitään järkevää vikaa joka olisi huollossa voitu korjata.
Ensimmäinen ja VARMASTI viimeinen Audi jonka omistin!

17

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffd

Jaahas. Mikä malli? Itse vakavasti harkitsen a5 ostoa, mutta taisin juuri muuttaa mieleni. Yhdessäkin ilmoituksessa että öljyvuoto korjattu ja kytkin uusittu. Ihme katiskoja lähes uudetkin audit.

• kncklj

Tämän saman jutun olit kirjoittanut jokin aika sitten Fiatin palstalle. Eikö sinulla ole muuta ajankulua ?

• kuspäisetkakaratkouluun

Juu puhukaa poijjaat, minä pidän hevosta.

• HOLISTI74.9

näinhän se on. naapurikin vaihtoi lähes uuden A6 audinsa 80 luvun nissan sunnyyn ja kertoi että laatu parantui huimasti. ei ole nisukassa vikoja ollut kuten audissa koko ajan.

• nbbhhj

Miksi nämä ovat niin huonoja autoja? Saksalainen kuitenkin? puolat paukkuu ja nesteet vuotaa..

• Faktantarkastaja

Miten niin muka saksalaisia? Moottorit kaikki Unkarista ja usein valmistus rautaesiripun takana.

• 1900

samaa olen ihmetellyt minäkin naapurilla 2014 audi öljyä saa kaataa koneeseen 2 viikon välein aivan uskomaton määrä menee kone ei vuoda mistään vaan polttaa öljyt ei jukolauta mikä auto

• Fiiulihei

Stilo = Audi ja päinvastoin. Paskoja molemmat.

• 0Kari

En ole huomannut Audeissa mitään sen kummenpaa. Nyt neljäs Audi meneillään ja kohta vaihto uudempaan. Ehkä sulle sattui se maanantaiversio :(

• easya

Samma här. Toinen Audi menossa. Ensimäisellä 220 000 km ja nykyisen mittarissa 127 000 km. Ei yhtään korjausta vaativaa vikaa kummasakaan. Jarrupalat ja -kengät vaihdettiin ekaan. Longlife -huollot 30 000 välein ja siinä kaikki. On ollut helppoa autoilua!

• Jhjjvhygg

30000km välein öljynvaihto= karstainen moottori ja männänrenkaat kuluu nopeammin. Moottorisi on nopeammin huonommassa kunnossa.

10 max 15tkm on paras.

Minä maksan öljynvaihdosta öljyineen alle 50eur

• easya

Totta varmaan tuokin, mutta nämä kaksi autoa ovat toimineet moitteetta tuolla 3kympin huoltovälilläkin.

• Ainaonhuonompiolemassa

Vai Audi p-in? Et ole tainnut omistaa yhtään Daciaa tai Rellua?

• tiukkaapenaaliin

Onko todella noin? Kokeilepa ensi kerralla Volkswagenia. Saatat yllättyä.......!

• tosielämässätapahtunutta

Naapurissa asuva toimari anto Audinsa anopilleen ja nauro räkäsesti päälle. Osti sitten uuden Ladan ja sanoi olevansa 100x tyytyväisempi elämäänsä.

• Anonyymi

Varmaan näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe