pelkkä ajatus sinusta riittää tuomaan mielihyvää..
Millä tavoin tyydytät itseäsi nainen?
13
805
Vastaukset
- N30-
En mitenkään. Elän nunnan elämää.
- toppuuteltava
Emmätiiä mut nyt oon aika hemmetin koukussa näihin vadelmaleivoskekseihin... njam!
- ajattelentiettyä
Miestä.
- NäinTeen
Lenkkeilen, ja syön suklaata.
Ja... - joskusvispilällä
Haarukkaa pyörittelen sisällä ja samalla kusta loirotan ämpäriin.
- tyydytetty
Miehellä.
- hjhjjiii
Rikkaan miehen platinakortilla
- kohtaaletaantaas
Vasten lihaisaa kovaa vartta, joka mahtuu sisälleni, ja jonka toisessa päässä on mieheksi kutsuttu olento.
- Siinäse_
Ajattelemalla kaipaamaani miestä alastomana ja himokkaana jalkojeni väkissä.
- Siinäse_
Väkissä, tarkoitin välissä. Lisään vielä että on päiviä jolloin on kamalat himot, ja vain kaipaamastani miehestä fantasioiminen saa laukeamaan.
- Japääpoisimurista
imurilla. Tietysti siten että se on päällä.
Miesten avulla se tyydytys hoituu, Aina välillä heitä saa olla useampikin mun kimpussa.
- PaljonJaMonta
En tiedä tuntuuko penis enää miltään kun käytän vibraa vaginassa ja lisäksi toista klitoriksen stimulointiin.. Ihanaa.
Niin, hmm..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832