Haluasiko joku kali linuxin käyttäjä auttaa hädäs

Thenikke13

Moro.
Meinasin asentaa siis kali linuxin ja haluan asentaa sen windowsin vierelle. Olen jakanu kiintolevyn kahteen osaan jolle toiselle meinasin asentaa kali linuxin. Apuvideoissa asennus vaiheessa pitäisi laittaa "bootable flag" päälle. Kun yritän laittaa sitä päälle se ei vaihdu vaan jää "off" tilaan. Netistä ei löytynyt apua. Kiitos jos joku auttaa.

6

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huohhuoh

Miksi viestissäsi pitää olla "Moro?" Onko lippalakkikin väärinpäin?
      HOHHOIJJAAH!

• Anonyymi

Hohhoijaatti tuota Kiovan kääpiötä.
        Trump syyttää Zelenskyä neuvottelemasta kieltäytymisestä.

:(

• Kun Windows käynnistyy niin sinulla on jo käynnistvä levy. Todennäköisesti mbr osioitu levy. Yleensä lataaja asennetaan Linux kielellä laitteeseen /dev/sda kun kyseessä on mbr-levy ja niissä vain yksi osio voi olla käynnistyvä. Dos ja Windows vaativat sitä aikoinaan. Linux voi käynnistyä miltä levyltä tahansa kunhan lataajan tärkeimmät tavut ovat käynnistyvällä levyllä ja levy on asetettu Biossissa käynnistyväksi.

• LMDE2

Tuo ( / ) löytyy kun valitsee valitulta levyosiolta asennusvaiheessa "liitoskohta".
      Muistaakseni siinä on lista jonks sisältöä en enää muista.

• Kalikalikali

Linux-kokeiluihin on viisaampaa käyttää VirtualBox-ohjelmaa. Asenna Windowsiin VirtualBox. Sitten asenna lataamasi Kali iso VirtualBoxin alaisuuteen.
      Näin säästyt monelta ongelmalta.

• kilikaliparrot

Miksi Windows pitäisi sotkea asiaan?

• se-Live-Linux

Kokeilut Linux-distroilla on kätevintä tehdä live-USB-tikuilla.
        Näin ei kiintolevyään tarvi sotkea mitenkään.

• Minä olen aloittelija Kalin kanssa, tai yleensö Linuxin.
      Latasin jonkinlaisen yhteispaketin joka sisälsi Kalin ja sen virtual nasiina jutun.
      Sain sen purettua kyllä ihan ookoo mutta miksi se ei suostu mahtumaan myustitikulle jolla tilaa 35 gt?

• Anonyymi

Et tule onnistumaan, et osaa kirjoittaa ja se on välttämättömyys tietotekniikan parissa, tekipä sitten mitä hyvänsä.

• Anonyymi

Kali on penetraatiotesti Live linux, sitä ei ole tarkoitettu asennettavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      986
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      897
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      839
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      741
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      734
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      731
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      723
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      676
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe