12 v pojan tyttöystävä ongelma

VASARAMÄESTÄ

Moro!

Oon 12 v poika ja en tiiä mikä on ongelmana ku haluisin tyttöystävän mut sitä ei meinaa oikein löytyä :/ et jos voisitte antaa vinkkia et miten pitäs olla ja sanokaa miltä nää teijän miesmakuu kuulostas!
Tyttö sais olla pikkasen vanhempi kuin minä just täytin ite 12

Oon 160cm pitkä noin 55kg (ei ylimäärästä), vaalea hiuksinen siniharmaat silmät. Hyvä salibandyn pelaaja.
oon iha hyvässä kunnossa lihasmassalta
lyhyet hiukset ja tyyli on semmone et löytyy siistejä farkkuja, semmoset siistit iha vähä römpöttävät, ja kauluspaitoja ja kaikkee löytyy

Luonteelta:
Oon hauska puhelias hymyilevä, kuulemma hyvä puhumaa vähä syvällisemmistäki asioista ja tykkään hirveesti jos voin puhua tosissaa jonku kaa! tykkään heittää läppää paljon! aika itsevarma.
Asun turussa vasaramäestä

Kiitti jo etukätee

24

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VASARAMÄESTÄ

      Harrastan PARTIOTA

    • Buss

      Olet liian nuori men varför söker du en flickvän på nätet??

    • Esimerkki92

      Ei jumalauta kun ite olin 12 ni olo korkeintaan tyttökaveri eikä mikään tyttöystävä sillon leikin vielä leegoilla ja 12v joka painaa 55kg????

      • Minäkyllätiedänääjutut

        Ikä ei määritä painoa se on pituus mikä määrittää painon
        Aika normi paino ton pituseks


      • nyttarviintyttiksen

        Nii oon 13 v 180cm ja 90kg....


    • Tyttövaan123

      Onko sulla esim ig?

      • aloitaja

        Voisitko laittaa omasi niin katson kuvasi ja laitan direen viestiä..? :)


      • Tyttövaan123
        aloitaja kirjoitti:

        Voisitko laittaa omasi niin katson kuvasi ja laitan direen viestiä..? :)

        En oikeen viitti täällä jakaa omaa. :)


    • Kyselet turhaan kenenkään miesmausta, koska et vielä pitkään aikaan tule olemaan mies.

      Ei sinussa ole mitään vikaa, olet varmaankin kiva poika ja varmaan tosi kiva ystäväkin. Tavoittelet kuitenkin jotain sellaista, mihin sinulla ei ole vielä edellytyksiä. Olet lapsi, eikä seurustelu todellakaan ole mitään lasten hommaa.

      Tyttöpuoliset kaverit ovat ihan ok, mutta unohda ne tyttöystävähömpötykset vielä useaksi vuodeksi.

    • fangril

      onko takajejeje?

      • VASARAMÄESTÄ

    • Olet aika nuori vielä, joten mielestäni sinun ei kannata vielä sekoittaa päätäsi kyseisillä asioilla. Niitä saattaa tulle sitten eteen myöhemminkin

    • Then_I_saw_her_Face

      Jaahas. Turkulainen Kupittaan Eikka on kovin etukenossa naisasioiden kanssa. Turun tautia liikkeellä. Yleensä se tytteli on kyllä vähän itseäsi nuorempi. Noin järkevästi ajatellen parempi niin. Oottele vaan rauhassa muutama vuosi kun nuoret likat kasvaa kokoa ja muotoja. Toki likkojen kanssa voi ja pitääkin muuten olla. Seurustelujutut tulee aikanansa. Eikä sitä likkakaveria etsitä koirien ja kissojen kanssa. Se vaan pamahtaa ykskaks eteesi. Häkellyt. Polvet lyö klappia ja pala tarttuu kurkkuun. https://www.youtube.com/watch?v=gv2MLlZKarM

    • Hemmettisentään

      Voi näitä nykylapsia xdd

    • tyttöturulähiseudult

      onks sul snäppii tai jotain muuta esim ig? Ite täytän just 12. Turkuu vajaa 20 min autol:D pelaan futist ja oon muutenkin ihan täys urheiluhulluxdd ois kivaa jos voitaisiin tutustuu.

      • Vasaramäestä

        Käykö Facebook


      • tyttöturulähiseudult

        mul ei oo sitä:&


      • Vasaramäestä

        minä luen ig:n


    • neekerinnussija

      lopeta se vitun salibandyn pelaaminen hom o

    • tyttöturulähiseudult

      tuuks instan direct viesteihin?

    • kuulostat aik täydelliselt mut välimatka on 2h. asun Vantaalla

      • Se on suhteellista. Valon nopeudella matka taittuisi reilusti alle sekunnin kymmenesosassa.


    • Yhyg

      Siis mul ois yks kaveri joka on tosi yrheilullinen ja vaikuttaa ihan seiska luokkalaiselta vaikka onkin 06 se ettis jotain kivaa poikaa joko 06 tai 05

    • Nä men du måste vänta lite ja sit koitas ettii uusiks. Kyllä sä nyt kaks vuotta ainaki jaksat oottaa että oot 14. Siinä vaiheessa saattaapi olla että tytöt just haluu sua. 🙃👌

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe