12 v pojan tyttöystävä ongelma

VASARAMÄESTÄ

Moro!

Oon 12 v poika ja en tiiä mikä on ongelmana ku haluisin tyttöystävän mut sitä ei meinaa oikein löytyä :/ et jos voisitte antaa vinkkia et miten pitäs olla ja sanokaa miltä nää teijän miesmakuu kuulostas!
Tyttö sais olla pikkasen vanhempi kuin minä just täytin ite 12

Oon 160cm pitkä noin 55kg (ei ylimäärästä), vaalea hiuksinen siniharmaat silmät. Hyvä salibandyn pelaaja.
oon iha hyvässä kunnossa lihasmassalta
lyhyet hiukset ja tyyli on semmone et löytyy siistejä farkkuja, semmoset siistit iha vähä römpöttävät, ja kauluspaitoja ja kaikkee löytyy

Luonteelta:
Oon hauska puhelias hymyilevä, kuulemma hyvä puhumaa vähä syvällisemmistäki asioista ja tykkään hirveesti jos voin puhua tosissaa jonku kaa! tykkään heittää läppää paljon! aika itsevarma.
Asun turussa vasaramäestä

Kiitti jo etukätee

24

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VASARAMÄESTÄ

Harrastan PARTIOTA

• Buss

Olet liian nuori men varför söker du en flickvän på nätet??

• Esimerkki92

Ei jumalauta kun ite olin 12 ni olo korkeintaan tyttökaveri eikä mikään tyttöystävä sillon leikin vielä leegoilla ja 12v joka painaa 55kg????

• Minäkyllätiedänääjutut

Ikä ei määritä painoa se on pituus mikä määrittää painon
        Aika normi paino ton pituseks

• nyttarviintyttiksen

Nii oon 13 v 180cm ja 90kg....

• Tyttövaan123

Onko sulla esim ig?

• aloitaja

Voisitko laittaa omasi niin katson kuvasi ja laitan direen viestiä..? :)

• Tyttövaan123
        aloitaja kirjoitti:

Voisitko laittaa omasi niin katson kuvasi ja laitan direen viestiä..? :)

En oikeen viitti täällä jakaa omaa. :)

• Kyselet turhaan kenenkään miesmausta, koska et vielä pitkään aikaan tule olemaan mies.

Ei sinussa ole mitään vikaa, olet varmaankin kiva poika ja varmaan tosi kiva ystäväkin. Tavoittelet kuitenkin jotain sellaista, mihin sinulla ei ole vielä edellytyksiä. Olet lapsi, eikä seurustelu todellakaan ole mitään lasten hommaa.

Tyttöpuoliset kaverit ovat ihan ok, mutta unohda ne tyttöystävähömpötykset vielä useaksi vuodeksi.

• fangril

onko takajejeje?

• Olet aika nuori vielä, joten mielestäni sinun ei kannata vielä sekoittaa päätäsi kyseisillä asioilla. Niitä saattaa tulle sitten eteen myöhemminkin

• Then_I_saw_her_Face

Jaahas. Turkulainen Kupittaan Eikka on kovin etukenossa naisasioiden kanssa. Turun tautia liikkeellä. Yleensä se tytteli on kyllä vähän itseäsi nuorempi. Noin järkevästi ajatellen parempi niin. Oottele vaan rauhassa muutama vuosi kun nuoret likat kasvaa kokoa ja muotoja. Toki likkojen kanssa voi ja pitääkin muuten olla. Seurustelujutut tulee aikanansa. Eikä sitä likkakaveria etsitä koirien ja kissojen kanssa. Se vaan pamahtaa ykskaks eteesi. Häkellyt. Polvet lyö klappia ja pala tarttuu kurkkuun. https://www.youtube.com/watch?v=gv2MLlZKarM

• Hemmettisentään

Voi näitä nykylapsia xdd

• tyttöturulähiseudult

onks sul snäppii tai jotain muuta esim ig? Ite täytän just 12. Turkuu vajaa 20 min autol:D pelaan futist ja oon muutenkin ihan täys urheiluhulluxdd ois kivaa jos voitaisiin tutustuu.

• Vasaramäestä

Käykö Facebook

• tyttöturulähiseudult

mul ei oo sitä:&

• Vasaramäestä

minä luen ig:n

• neekerinnussija

lopeta se vitun salibandyn pelaaminen hom o

• tyttöturulähiseudult

tuuks instan direct viesteihin?

• kuulostat aik täydelliselt mut välimatka on 2h. asun Vantaalla

• Se on suhteellista. Valon nopeudella matka taittuisi reilusti alle sekunnin kymmenesosassa.

• Yhyg

Siis mul ois yks kaveri joka on tosi yrheilullinen ja vaikuttaa ihan seiska luokkalaiselta vaikka onkin 06 se ettis jotain kivaa poikaa joko 06 tai 05

• Nä men du måste vänta lite ja sit koitas ettii uusiks. Kyllä sä nyt kaks vuotta ainaki jaksat oottaa että oot 14. Siinä vaiheessa saattaapi olla että tytöt just haluu sua. 🙃👌

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2058
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      159
      1545
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1374
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1131
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      872
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe