12 v pojan tyttöystävä ongelma

VASARAMÄESTÄ

Moro!

Oon 12 v poika ja en tiiä mikä on ongelmana ku haluisin tyttöystävän mut sitä ei meinaa oikein löytyä :/ et jos voisitte antaa vinkkia et miten pitäs olla ja sanokaa miltä nää teijän miesmakuu kuulostas!
Tyttö sais olla pikkasen vanhempi kuin minä just täytin ite 12

Oon 160cm pitkä noin 55kg (ei ylimäärästä), vaalea hiuksinen siniharmaat silmät. Hyvä salibandyn pelaaja.
oon iha hyvässä kunnossa lihasmassalta
lyhyet hiukset ja tyyli on semmone et löytyy siistejä farkkuja, semmoset siistit iha vähä römpöttävät, ja kauluspaitoja ja kaikkee löytyy

Luonteelta:
Oon hauska puhelias hymyilevä, kuulemma hyvä puhumaa vähä syvällisemmistäki asioista ja tykkään hirveesti jos voin puhua tosissaa jonku kaa! tykkään heittää läppää paljon! aika itsevarma.
Asun turussa vasaramäestä

Kiitti jo etukätee

24

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VASARAMÄESTÄ

      Harrastan PARTIOTA

    • Buss

      Olet liian nuori men varför söker du en flickvän på nätet??

    • Esimerkki92

      Ei jumalauta kun ite olin 12 ni olo korkeintaan tyttökaveri eikä mikään tyttöystävä sillon leikin vielä leegoilla ja 12v joka painaa 55kg????

      • Minäkyllätiedänääjutut

        Ikä ei määritä painoa se on pituus mikä määrittää painon
        Aika normi paino ton pituseks


      • nyttarviintyttiksen

        Nii oon 13 v 180cm ja 90kg....


    • Tyttövaan123

      Onko sulla esim ig?

      • aloitaja

        Voisitko laittaa omasi niin katson kuvasi ja laitan direen viestiä..? :)


      • Tyttövaan123
        aloitaja kirjoitti:

        Voisitko laittaa omasi niin katson kuvasi ja laitan direen viestiä..? :)

        En oikeen viitti täällä jakaa omaa. :)


    • Kyselet turhaan kenenkään miesmausta, koska et vielä pitkään aikaan tule olemaan mies.

      Ei sinussa ole mitään vikaa, olet varmaankin kiva poika ja varmaan tosi kiva ystäväkin. Tavoittelet kuitenkin jotain sellaista, mihin sinulla ei ole vielä edellytyksiä. Olet lapsi, eikä seurustelu todellakaan ole mitään lasten hommaa.

      Tyttöpuoliset kaverit ovat ihan ok, mutta unohda ne tyttöystävähömpötykset vielä useaksi vuodeksi.

    • fangril

      onko takajejeje?

    • Olet aika nuori vielä, joten mielestäni sinun ei kannata vielä sekoittaa päätäsi kyseisillä asioilla. Niitä saattaa tulle sitten eteen myöhemminkin

    • Then_I_saw_her_Face

      Jaahas. Turkulainen Kupittaan Eikka on kovin etukenossa naisasioiden kanssa. Turun tautia liikkeellä. Yleensä se tytteli on kyllä vähän itseäsi nuorempi. Noin järkevästi ajatellen parempi niin. Oottele vaan rauhassa muutama vuosi kun nuoret likat kasvaa kokoa ja muotoja. Toki likkojen kanssa voi ja pitääkin muuten olla. Seurustelujutut tulee aikanansa. Eikä sitä likkakaveria etsitä koirien ja kissojen kanssa. Se vaan pamahtaa ykskaks eteesi. Häkellyt. Polvet lyö klappia ja pala tarttuu kurkkuun. https://www.youtube.com/watch?v=gv2MLlZKarM

    • Hemmettisentään

      Voi näitä nykylapsia xdd

    • tyttöturulähiseudult

      onks sul snäppii tai jotain muuta esim ig? Ite täytän just 12. Turkuu vajaa 20 min autol:D pelaan futist ja oon muutenkin ihan täys urheiluhulluxdd ois kivaa jos voitaisiin tutustuu.

      • Vasaramäestä

        Käykö Facebook


      • tyttöturulähiseudult

        mul ei oo sitä:&


      • Vasaramäestä

        minä luen ig:n


    • neekerinnussija

      lopeta se vitun salibandyn pelaaminen hom o

    • tyttöturulähiseudult

      tuuks instan direct viesteihin?

    • kuulostat aik täydelliselt mut välimatka on 2h. asun Vantaalla

      • Se on suhteellista. Valon nopeudella matka taittuisi reilusti alle sekunnin kymmenesosassa.


    • Yhyg

      Siis mul ois yks kaveri joka on tosi yrheilullinen ja vaikuttaa ihan seiska luokkalaiselta vaikka onkin 06 se ettis jotain kivaa poikaa joko 06 tai 05

    • Nä men du måste vänta lite ja sit koitas ettii uusiks. Kyllä sä nyt kaks vuotta ainaki jaksat oottaa että oot 14. Siinä vaiheessa saattaapi olla että tytöt just haluu sua. 🙃👌

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2262
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1739
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1656
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1457
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe