miehenä ihastellut naisten leggings-muotia, erityisesti kumipöksyjä ja nahkapöksyjä. Aina tekisi mieli taputella vähän ja kokeilla kumipebaa. Ihania nahkapeppuja.
Vastaukset 8
- 18_27vuotiaaat
tarkoitat varmaan tyttöjen. Pikkulikat sellaisia käyttää
- naisenpeppu
Ei pelkästään ne. Nahkahousut tai muuten tiukat ja vähän kiiltävät housut ovat hot kaikenikäisten päällä. Heti tulee mieleen peppua hellästi vähän kosketella.
- Weirdoko
Itse samaa mieltä... Mutta olen ehkä vähän outo,kun haluaisin tutustua samoin ajattelevaan mieheen,jonka kanssa hankkia muhkealle vaimolle em. asuja ja ihastella niitä yhdessä/näkisin kun mies ihailee ja koskettelee... Itse 52v Hesasta.
- eimummoilulle
Minusta viiskymppinen nainen tiukoissa legginsissä on seksikäs näky.
- Ostin
Maastokuvioiset leggingsit.
- naisenpeppummm
nekin voi olla hot kun peppu näkyy niissä niin kivasti
- peppumiehenne
Suomalaiset naiset, olette ihania ja kauniita
- silmilleiloa
Kyllä rispaantuneet farkkushortsit tytön päällä hakkaavat nuo legginsit mennen tullen! Sellaisia katselee mielikseen:) Viime kesähän ei ollut oikein suosiollinen ko. muodille, mutta jospa ensi kesä olisi parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561