haluun poikaystävän

rakkaudenkipeä

mulla on ongelma. Oon siis tyttö. En sillee ihastu tyttöihin et tuntisin jotain seksuaalista tai ees romanttista vetoa. Kaikki merkit vaan viittaa ihastumiseen. Ihastuin poikaan viimeks kunnolla päiväkodissa. Oon "ihastunut" ala-asteen aikana kahteen tyttöön, mut se oli sellasta et halusin tutustuu niihin ja olla niiden kaveri yms ja kai hain niiltä jotain läheisyyttäki, mut oisin halunnu vaa olla kavereita ja avautua ja halailla ja näi. Tunnen poikiin sellasta vetoa, et jos istun jonku pojan vieressä nii tulee sellainen olo uknow:D. Vai oonks vaa nii epätoivoinen? En kuitenkaan oo kunnolla ihastunu jätkii koko kouluajan aikana. Jos kuvittelen itteni seurustelusuhteeseen nii kuvittelen itteni kyllä pojan kanssa. Haluisin vaa käpertyy jonku kainaloon joka kertoo mulle et oon arvokas:(.
Haluisin kokee taas sen ihastumisen tunteen. Oon oikeesti nii rakkauden ja läheisyyden kaipunen et voisin oikeest vaa tyylii hypätä ekan jätkän syliin joka haluis mut:D
Sit ku kaikkialla on niitä rakastuneita pareja...:(
menin seuraa joitai jätkii nyt ig ja aattelin addaa jtn niistä sc koska mun periaate on et kannattaa eka olla kavereita ja sitte vasta ihastua. Ja haluisin muutenki tutustuu niihin. Ongelma on myös et mun ikäiset jätkät on viel kauheita kakaroita ja ku oonmelkein 170cm pitkä nii ne on myös kaks päätä lyhyempiä tyylii:D
Seiskaluokkalaiset oli ihanan näkösii>3
anteeks tää avautuminen😂😂

7

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ajattelen, olen.

• 3Euro70

Jos olen, ajattelen.

• 3Euro70 kirjoitti:

Jos olen, ajattelen.

Tämä ei valitettavasti ole aina totta.

• Nimimerki

joo itellä aika sama yks luokkalainen on tosi hyvän näkönen mutta en ole homo

• 16v_jätkä

Haluuks tulla puhuu jossai? :D

• Oraakkeli16

Iha normaali oot😌, et oo vaa ehk törmänny viel sellasee kivaan jätkään, jos sun koulus ei oo sellasii kauheesti. Kannattaa vaa ain muistaa, et tutustuu kunnol ennenku rupee seurustelee tai mitn.

• Minulle voit tulla puhumaan ja muutakin, minä oon lohduttanut monia tyttöjä. Mulla ei oo siis tyttöystävää mutta minun kavereita olen monesti lohduttanut:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      4575
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2988
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1239
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      44
      1023
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      994
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      120
      824
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      39
      797
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      774
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      110
      758
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      136
      693
    Aihe